Jó arra ébredni

kovtama | 9:32:00 | |
hogy a legtöbb kedvenc blog íróm már megelőzött korán reggel és így friss ropogós "híreket" olvashatok a kávém mellé. Az eső még esik a gyerek még alszik - tegnap is tízkor kelt fel - így van időm nyugiban olvasni és pár sort írni.
Ma még sem megyünk moziba, miután férjem szerint inkább nézzük meg a neten a filmet amit akartunk, mert szerinte is az első rész a jó a második már szóra sem érdemes. Helyette beígértem a mekizést, ahova csak ritkán járunk, aztán csak úgy "plázázunk", amit minden szökőévben talán kétszer teszek, mert utálok boltokba mászkálni. Na jó azért a boltok között lesz könyves is meg lakberendezős is, úgy hogy elviselhető lesz. Reménykedem azért, hogy délutánra még kisüt a nap, mert inkább sétálnék egyet a városban. 

Ez a hétvége olyan semmilyenre sikerült sajnos. Semmit érdemlegeset nem csináltam(tunk) se a lakásban, se kint. Nem igazán szeretem a nyári semmittevős napokat, azokat inkább télre halasztanám. 
Viszont rendeltem tulipán és nárcisz hagymákat innen:  .http://www.tulipanvilag.hu/
Igazán sok különleges hagymájuk van, nem "óccsóért", de szebbnél szebbek. Még sosem vásároltam tőlük, de pár nap alatt rengeteg elfogyott, gondolom sokaknak bevált és jó lesz.  
Majd januártól lehet rendelni azokat, amelyek nyáron virágoznak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése