Ma reggel fél tízkor

ébredtem. Nem emlékszem, hogy bármikor is ilyen sokat aludtam volna. Fogalmam sincs hogy sikerült, talán a jó kis álmom volt, amit most itt nem részleteznék....de a lényeg, hogy megismerkedtem egy jóképű énekessel, akiről csak én nem tudtam kicsoda, mindenki más irigykedve méregetett minket az utcán amikor mellém csapódott és aki aztán a nyakamra járt én meg bőszen elutasítottam....
Ha "túlalszom" magam, akkor sokkal nehezebben indul a nap azt már megfigyeltem. Nálam pont fordítva van, nem kipihentebbnek, hanem sokkal fáradtabbnak érzem magam az első egy két órában, úgy hogy már a második kávémat iszom, hogy induljon a nap. 
Közben ágyneműt cseréltem és kiteszem a napra száradni fél óra sem kell hozzá és már rakhatom is tisztán a szekrénybe. Régebben -már nem emlékszem hol -(szerintem turkálóban bukkantam rá) vettem ilyen párnahuzatokat:



nagyon szeretem őket. Ezer évesek, kézzel készült monogramos hímzés és horgolás van rajtuk,vigyázok rájuk nagyon. Hozzá illő paplanhuzatokat még nem találtam, de keresgélem mindenhol. A párnahuzatokat felhúztam, hozzá keményített régi lepedőt tettem az ágyra, de jó lesz este majd belefeküdni. : ) Szerintem az egyik legjobb dolog az életben, amikor az ember fáradtan fekszik le a friss, illatos tiszta ágyneművel megvetett ágyba. 

Ebédre pizzát csinálok, nincs kedvem ma főzni csak minél hamarabb legyen kész. Tönköly lisztből, rá paradicsom, póréhagyma, bacon kockák, sajt. Ez inkább langallóra hasonlít, hát akkor legyen az. :) Csinálok még egy kis zakuszkát, olyan régóta tervezem, hát most van két padlizsánom is hozzá, meg piros paprikám, hagyma, fokhagyma, majd jó lesz ez a krém bruschettára. Jól meglocsolni olívával és hideg száraz bort inni hozzá este...hmmmm.

Szép hétvégét.

Megjegyzések

  1. Ma én is rekordot aludtam. Fél nyolcig. És ugyanúgy túlpihentem magam, ahogy te. Nehezebben indul így a nap.

    VálaszTörlés
  2. Tami! Küldtem neked meghívót . Ott találsz majd lepedőt és paplanhuzatot a párnáidhoz. Facebook : Antikcsipke.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Megnézem! Most vettem észre, hogy írtál ide :(

      Törlés
  3. Györgyi! Eltudod ismét küldeni?? Nem találom, még az is lehet, hogy véletlenül a spamekkel együtt kitöröltem :( :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése