Ma reggelre idért

kovtama | 15:58:00 | |
az ősz. Hát engem egyáltalán nem zavart a nagyon meleg, na jó picit az irodában, mert ott nincs légkondi és már nagyon nem volt azért jó a napi nyolc óra, de itthon még tök nyugisan elviselhető volt a 24 fok a lakásban. Mire nem jó a 60-80cm-es fal, ugye? Úgy hogy simán kérem vissza a nyarat, állítólag hétfőn már 26 fok is lehet, eső meg szinte már semmi , egyre inkább melegebb lesz ismét. 
Tegnap délután lenyirbáltam a maradék füvet, hát kérem 5500nm egy kézi tologatós fűnyíróval 3 nap kemény meló, de tényleg. Szóval aki nem próbálta az inkább ne is akarja, aki meg igen az tudja miről beszélek. Tervben van egy fűnyíró kistraktor vétele, ez azt hiszem ebben az esetben egyáltalán nem luxus kategória. Főleg, hogy a leghátsó részben, ahova már eddig is több száz akácfát ültettünk a gépet dombon fel kell tolni először is és csak utána lehet nyírni. Az eső után meg szuper lesz a jövő héten elölről kezdeni az egészet, de muszáj mert ha egyszer abbahagyom akkor a fejemre nő és sokkal sokkal nehezebb. Nem panasz csak tény. Viszont utána olyan jó végig menni a birtokon látni, hogy mennyi mindent megcsináltam, egyedül is és minden olyan szép! 
Hajnal óta esik egyfolytában, remélem azért holnapra vége. Néha egy egy órára már eláll és talán már olyan sötét sincs, mint délelőtt volt. A szél viszont eléggé fúj és hallom, ahogy potyognak a háztetőre a szomszédban a fenyőről a tobozok, amiknek egyáltalán nem örülök. Ez ellen muszáj lesz valamit tenni, szólni, hogy vágják le az ágakat, ne lógjon a házunk fölé, mert egyrészt összetörik a cserepeket (ezer évesek, direkt hagytuk őket csak átraktuk imádjuk, de mivel régi töredeznek és nehéz beszerezni) másrészt meg a fenyőtüskék sem tesznek jót a tetőnek, hiába van fólia azért itt ott bejut a padlásra. Meg különben is, mióta nincs az öreg néni minden megy pusztulásnak, gaz van, minden összedobálva látszik, hogy csak nyűg nekik, nem gondozzák. Kijönnek egy hónapban egyszer, lenyírják a nagyja gazt, főznek bográcsban aztán kb. ennyi amit tesznek érte. Tudom előre csak azért kellett, hogy eladják és pénz legyen belőle, ami nekem nem baj meg nincs is hozzá közöm, de azért csak átjön a gaz, meg nekünk kell azt a részt is rendben tartani a közös kerítésnél, ami nem is a mi dolgunk lenne. Na. 
Ma ilyen punnyadós nap van. Az ebéden kívül eddig még igazán nem csináltam semmit, nagyon nem is tervezem. Még a kutya is egész nap a házában alszik. 13 fok van amúgy kint, bár én többnek éreztem, mikor kivittem a szemetet, de ennyit mutat a hőmérő. 
Megyek, azt hiszem ledőlök a hálóban és olvasok vagy talán alszom egyet. ( bár sosem sikerül napközben, hiába próbálom, pedig állítólag egészséges. ) Ma minden olyan lassú.....
Holnap legyen végre jobb idő, nyár van!


2 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem a fűnyírásért, ekkora területet egész nyáron rendben tartani azért elég sok munka, az biztos! Nálunk ennek a tört részecskéje van, de én még azt is tologatni szoktam, amíg lehet :). Ezzel az idővel én sem tudtam mit kezdeni ma, nem tudtam eldönteni, hogy most végre álljak neki pár benti elmaradásomnak vagy inkább csak úgy legyünk, aztán volt ez is az is (ez most itt pont stílusos) és este lett :) ...

    VálaszTörlés
  2. 550 m2? Wow! Én meg sírok a 2000 m2-em miatt :)

    VálaszTörlés