Mától újra

kovtama | 6:26:00 | |
ketten vagyunk, egészen addig amíg Kiskorú már a hetedik osztályt fogja taposni. Most nagyon nem vártam ezt, olyan jó volt együtt lenni. Az éjjel nem sokat aludtam, talán két órát összesen. Sosem tudok, amíg a férjem ki nem ér a munkahelyére. Úgy hogy most tök nyúzottan ülök a gép előtt, kávéval a kezemben - majd később iszom még egyet - és próbálom magam összekaparni, aztán megyek zuhanyozni vagy ki a medencébe lehűteni magam. Tegnap megünnepeltük Kiskorút, volt ajándék meg torta és kívánságot teljesítve chilis bab (uhhhhh ebben a melegben, de hát kívánság az kívánság) és rétes is és sok fürdés kint a kertben és láblógatás. Mindenesetre én a hétvégi ereszdelahajamat után a héten csinálok pár napos tisztítókúrát, ami főleg dinnyéből,gyümölcsből és zöldségekből fog állni :D 
Ma pedig sajnos nekem már munka, egyedül lesz itthon ezt nem szeretem. :/ Viszont így eltudok járni egy héten 3x korán reggel hatra futni a szokásos helyre, ami nem rossz.
A hétvégén rendbe vágtam a lakást, kimostam minden mosnivalót, főztem is úgy hogy a héten sok dolgom nem lesz munka után itthon. A kertet akarom kicsit rendezni, bár azt sem kell nagyon, füvet kell nyírni, pár rózsát megmetszeni, inkább szépítés lesz, mint nagy munka. Amúgy is könnyebb, amikor ketten vagyunk, kevesebbet időt töltök a konyhában, kevesebbet járok bevásárolni, lazább az egész. Azon gondolkodom, hogy lehet hét közben rendelek a gyereknek itthonra menüt.
A hét elején még meleg lesz, aztán állítólag hétvégén 21 fok?? Azért az eléggé nagy különbség a mostani 30-35 fok helyett, bár én nem bánom, majd szépen lehűti kicsit a lakást. Szerencsére nálunk még itt bent nincs igazán meleg, 24 fok van. Nappal az ablakok zárva vannak és a sötétítő függönyök behúzva,ráadásul a vastag falak sem engedik olyan hamar felmelegíteni a lakást így azért még elviselhető az egész.
Na megyek, megpróbálok életet lehelni magamba.

3 megjegyzés:

  1. Ilyenkor a kávé nekem már sok(k), jegeskávét iszogatok, ha lehet.
    Ahogy olvastalak, fel is hívtam a gyereket, hogy ne felejtse el behúzni a sötétítőket - mi is így vagyunk mert délelőttől estig a szobákat süti a nap.
    Jut eszembe, a nyomda, amit nálam láttál, az nem olyan "rendes" nyomda, ez direkt kreatív készlet, ha jól tudom (gyerek kapta egyébként)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom, hogy olyan kreatív mindig szoktam nézni, de még nem esett le, hogy pl. ilyenre lehet használni :D :D

      Törlés
  2. Hát, akkor ez most hosszú idő lesz nélküle...
    Szoktam arra gondolni, hogy mikor lesz az, amikor már a mi gyerekeink is itthon maradhatnak egyedül, és milyen lesz az. Biztosan nagyon fogok izgulni az elején.

    VálaszTörlés