Reggel fél kilenckor

kovtama | 11:10:00 | | |
a gyerek telefonjára ébredni de csuda jó volt. Ja, nem. Aludhattunk volna még tovább, de csörgött tovább és ráadásul tök ismeretlen volt, aki bele sem szólt. :/ Klasszul kezdődött a nap.
Ha már így ébredtünk egy kávé után felkentem a hajamra a festéket, tovább már nem halogathatom muszáj pedig utálom én csinálni viszem mindig a fodrászomhoz de most nem jutottam el oda. Itt ülök a fejemen a festékkel várom, hogy leteljen az idő. Ha ez kész lesz megyek ki, beindítom a medence szűrőjét, leszedem a belefulladt darazsakat és ebéd után megyünk ki semmit tenni. 

Az ebéd kicsit változott tegnap óta, mert még sem teljesen azt csinálom amit elterveztem, így sertésszűz lesz, görög salátával és spenótos, rikottás raviolival, amit parmezánnal megszórunk és olíva olajjal meglocsolunk. Hamar kész. A húst sózom, borsozom, jól átpirítom serpenyőben, majd rozmaringgal együtt berakom a 180 fokos sütőbe olyan 8 percre és kész is. Addig a ravioli megfő a salátát meg összedobom. Nagyjából ennyi. Még lehet csinálok egy browniet, nagyon régen volt és a gyerek szereti van itthon jó fajta étcsoki és narancsos kakaópor abból tökéletes lenne. Na, majd meglátom.

Semmi, de semmi megerőltető nem lesz ma ez tuti! Egyrészt mert nagyon meleg van, másrészt mert próbálok tényleg pihenni és kész. Na ez lesz a nehezebb, mert ahogy leülök mindjárt elkezd kattogni a fejemben a gondolat, hogy ahelyett, hogy ücsörögnék még ezt is megtudnám csinálni, meg azt is és már is előrébb lennék pár dologgal......Jaj tanítson már meg valaki arra, hogy igazán kitudjak kapcsolódni! Nekem nehezen megy.

Na a hajfestéssel készen vagyok, közben kint voltam adtam a kutyának és macskának enni és friss vizet és hát 35 fok van kint árnyékban. Már most és mi lesz még majd később a déli órákban? Nem mintha bánnám, de ez már nekem is sok. Úgy hogy a kinti láblógatás majd csak késő délután lesz, addig mi nem dugjuk ki az orrunkat a még 23 fokos lakásból az biztos. :)

Jó most mindent így lassan csinálni. Kicsit ide ülök a gép elé, pötyögök aztán megyek tovább pár apróságot rendezni a lakásban, aztán megint vissza....Még is haladok a dolgokkal. Próbálom nem frusztrálni magam semmiért, mert attól nem lesz se egyszerűbb, se könnyebb.

A jövő héten gyerek táborozik, aztán egy hétig megint egyedül lesz, majd végre ismét szabadságra megyek egy hétre. Utána dolgozom megint egy hetet, majd megint szabin leszek.  Jön a sulira készülődés, könyvek, füzetek vásárlása, kinőtt ruhák pótlása, cipő vásárlás....ez az. Gyorsan megy minden.

A tévében most éppen a kis terek nagy ötletek műsor megy és kerti lakokról szól. Olyan csodás kis házakat látok, kerti kiülős, de akár nyáron kint lakós pici házakat , hogy irigykedem nagyon. Jó, felírtam az 500 éves terveim közé. :)


képek: pinterest



1 megjegyzés:

  1. Szüleimnek van cuki kis faháza a nagy mellett, de apám kerti szerszámaival van tele.
    Viszont csodásan lehet növényeket futtatni rá. ;)
    Idén még nem láttam, lefotóztatom majd velük és felrakom, jó? :)
    A húshoz pác, vagy serpenyőben, tepsiben zsiradék nem kell?
    És tető nélkül sütöd? :))

    VálaszTörlés