Tegnap este úgy tűnt

kovtama | 10:58:00 | |
minket elkerül a vihar. Picit esett az eső se szél, se nagy felhők az égen, nem is tartott sokáig az egész. Hát mondom nem tudom hol marad a 21 fokig lehűlés. 11-kor elmentünk aludni, aztán éjjel egykor arra ébredtem, hogy dörgéssel, villámlással jött a szél és mintha a dézsából öntötték volna eleredt az eső. Felkapcsoltam a kinti lámpát, a víz hömpölygött mindenhol, a csatorna alig tudta már elvezetni. Ezerrel fújt a szél. A kiskutya fél mindig, így őt is beengedtem az előszobába ott a párnája, azonnal rákucorodott és aludt is, biztonságban érezte magát. Reggel fél ötkor engedtem ki, aztán visszaaludtam majd fél hatkor megint arra ébredtem, hogy nagyon fúj a szél és ömlik ismét az eső. De nem csak úgy egyenesen le az égből, hanem vízszintesen.Nem is feküdtem vissza, kávéval a kezemben vártam, hogy elálljon. El is állt, fél órára. Éppen most akartam abbahagyni az írást, hogy elindulok dolgozni, de most megint rákezdett, most már tényleg elég lesz!!
Azért csak beértem, mondjuk útközben letört faágak, millió levél és rengeteg víz. Na mindegy, az eső már nagyon kellett a növényeknek a lehűlés meg nekünk.
Egyébként utálom, hogy én dolgozom a gyerek meg egyedül otthon. Főleg az, hogy ő egyedül. 25-én tábor. Addig még egy hét. Mondjuk elgondolkodtam a dolgon, hogy csak én bonyolítom ezt túl, hiszen gyerekkoromban én is sokat voltam egyedül nyáron és el voltam. Nem lettem lelki sérült se nyomorék, szóval nem kellett emiatt pszichológushoz járnom. Sőt, kifejezetten szerettem egyedül lenni örültem annak, hogy nincsenek körülöttem, hogy enyém a lakás. Egy jó regény és kész jó volt  egész nap. Leginkább persze az zavar, hogy tudom ő nem ilyen. Ő ott ül a számítógépe előtt meg a tv előtt vagy más kütyüt fog a kezébe és ezzel telik el a délelőtt. Amúgy önálló, reggelit csinál meg ebédet melegít, kutyát macskát eteti, itatja, megcsinál mindent. Vettem neki egy nagyon jó fiús, varázslós, izgi könyvet is, de semmi. Ezt azért nem fogom hagyni, legalább 5 oldalt szeretném ha mindennap olvasna.
Más.
Úgy átrendezném a lakást. Napok óta ez jár a fejemben. Mondjuk fogalmam sincs hogyan, mert konkrét elképzelésem még nincs, de fejben már kattogok, hogy olyan megszokott és ugyan az minden....Most éppen festéket nézek, ezt:

Old White
vagy ezt:

Paris Grey
Szeretném elkezdeni a festegetést azokon a dolgokon, amiket már tavaly nyáron is kigondoltam, de nem volt hozzá bátorságom. Van egy régi fa dobozom, újságtartóként használom és a hálószobában van. A nappaliba még mindig nem találtuk meg a megfelelő asztalt, így arra gondoltam a régit lefestem, talán nem lenne nehéz egy olyan kétbalkezesnek, mint én. Mind a két szín jó lenne az egybe nyitott konyha és nappali stílusához és lassan szeretném a hálószobánkat átalakítani, hasonló árnyalatokban gondolkodom a fal színén és a kiegészítőkön is.Úgy hogy most ismét a pinterestet böngészem esténként és mentem az inspiráló dolgokat.

A tökfőzelék elfogyott, Kiskorúnak van még mára ebédje, de hétvégén főznöm kell. Tegnap este belenéztem a fagyasztóba és nem fér be semmi, a kamra is tele mindenfélével úgy hogy boltba nem kell mennem jó darabig. :) Még akkor töltöttem fel mindent, mikor itthon volt a férjem, de mivel már csak ketten vagyunk, nem nagyon fogy semmi. Főleg a hét elejéig tartó hőség miatt sem ettük degeszre magunkat. Töltött egész csirkére gondoltam, burgonya salátával és tejfölös uborkával. Az egész csirke elég két három napig csak a köretet kell változtatni hozzá, ha elfogy a saláta.
Idén azonban a kertbe nem vetettem semmit így vettem cukkinit, lereszelem és csinálok belőle fasírtot, mert azt már régóta szeretnék. Szerintem pár napig el leszünk látva. :)
Ma korán megyek haza és már tegnap mondtam a gyereknek, hogy kipakoljuk a sulis cuccokat rejtő szekrényt végre. Kiválogatjuk amik még biztosan kellenek az év elejére a többi megy dobozban fel a padlásra biztos, ami biztos. A szobájában a függönyt szeretném kimosni, aztán gyors porszívózás és ennyi. Holnap viszont muszáj kimennem a leghátsó kert részre és az akácos előtt füvet kell nyírnom, ne nőjön a fejemre ott se. Örülök, hogy a többit megcsináltam még hét elején, így a nagyja dolgok megvannak csak a virágaimat kell végig néznem, kell e metszeni, elhervadt fejeket leszedni.
Lazulásnak meg mozit terveztem, meg is nézem mit játszanak. :)




9 megjegyzés:

  1. Jé, én is épp arról írtam - csak nem ennyire kifejtve - hogy a gyerek meg az önállóság, és hogy az ember dilemmázik....
    És azt is megint érzem, hogy rendezgetni akarok a lakásban.
    Nagy dolgokat még nem festettem - át - , erről nem tudok nyilatkozni, de épp azt néztem délelőtt, hogy valahogy a konyhaasztalt kellene így "tuningolni"...
    Itt is volt nagy vihar, tegnapelőtt éjjel virrasztottam miatta, ma már kidőltem, olyan fáradt voltam. Cukkinifasírt - most ezen röhögök, bocs, de holnap ezt fogok épp csinálni, így terveztem..... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Pedig eskü nem onnan van, reggel bementem a Sparba(reklám) és kilója a saláta cukkininek 160 ft volt, mindjárt vettem is :D :D
      A tied is egyedül van egész nap vagy nagyszülőkkel?? Én ezen görcsölök, hogy elmegy a nyara a semmivel :/ :/

      Törlés
    2. Ja a cukkini fasírtot még szegény szomszéd néni mutatta, hogyan kell csinálni, tudod akiről írtam a blogban, hogy az unokája kicseszett vele.:(

      Törlés
    3. A héten nálunk is volt cukkinifasírt... :-)

      Törlés
    4. Jó is az :) A gyerekkel a szomszéd néni hozott először, mikor még ovis volt. Azóta csinálok én is :)

      Törlés
    5. A gyerek még a nagyszülőknél van, de lazábban - azaz addig alszik,amíg akar, megreggelizik, tévét néz és lazul, és van, mikor csak délre ér oda hozzájuk. De azért egész nap még nem akarnám, hogy ellegyen, bár én is egyedül voltam, de ez azért más világ (vagy mi vagyunk aggódósabbak....?)
      Cukkinifasírtba tesztek reszelt sajtot? nekem a főnökasszonyom mondta el, hogy kell. Anyu meg én esszük, a család másik fele tartozkodó, hogy úgymondjam... (Hanna semmi ilyesmit nem eszik meg, lecsót sem :S )

      Törlés
  2. A festésnek bátran ugorj neki, nem nehéz. Én tavaly nyáron fogtam hozzá és úgy belejöttem, alig tudtam abbahagyni. :)
    És nem elhanyagolható szempont a sikerélmény sem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is megleltem a színt ami igazán tetszik. Innen rendelem:

      http://myvintagefactory.hu/webshop/2004-michael-penny-pebble-kavics

      Remélem sikerülni fog, bár először csak pár pici dolgot gondoltam, mert még sosem csináltam és tényleg nem vagyok nagyon ügyes, de hátha...:D

      Törlés
  3. Mindég szerettem volna 1 padlást, hogy oda tudja tenni amire nincs szükségem de egyszer talán sorra kerül :) így mindég el kell adnom ha valamit lecserélek...

    VálaszTörlés