Álljon meg a világ

kovtama | 13:27:00 | | |
kiakarok szállni, na most ez volt reggel. Amúgy elég ramatyul ébredtem, mert hajnali 4-kor már fent voltam, hogy én nem vagyok álmos. :/ Reggel 6-ig olvastam egy amúgy tök izgi könyvet EZT . Már jól benne vagyok a történetbe, ha nekikezdek nehezen teszem le, de valahogy nem hajnalban akarnám én ezt. Aztán visszaaludtam és majdnem fél tíz volt amikor felkeltem. Na ilyenkor szokott az lenni, hogy úgy érzem nem pihentem eleget, mintha buliztam volna kb. 
A gyerek már fent volt, reggelizett meg minden a nappaliban lévő tv távirányítóját meg úgy elrakta, hogy nem találtuk egy órát. Nem be, hanem le akartam kapcsolni, mert szinte sosem megy de nem volt mivel. Mármint, hogy ment volna a tv-n persze, de ez most lényegtelen. Aztán persze egy idő után szerintem a hangomra ébredt fel az  aki ugyan úgy a faluban szabin van, mint én szóval na.....szerintem is kezdődjön már az iskola és kész. Egy pillanatra elgondolkodtam azon, hogy akkor most előveszem a gardróbból az utazótáskám, bedobálok pár holmit és mindenki oldja meg a dolgait nélkülem, ahogy tudja. Gyerekezést, kertezést, lakást, szerelést, fűnyírást, állatokat blablablabla és én kiszállok és köszi elmegyek valahova és legalább két hétig lábat lógatok és fekszem valahol a világban elzárva egy szigetre vagy mittomén. ELEGEM LETT. Két kávé után azért jobban lettem a távirányító meglett a wcben. wtf????? 

Amúgy most végre kisütött a nap és remélem fel is szárad minden víz, mert nem haladok semerre. Szerdán, pénteken is esett rendesen. :/ 
Közben bejelentettem magunkat fodrászhoz, csütörtökön mehetünk (szerintem én még is csak rövidebbre vágatom az enyémet) a gyereknek évnyitóra legyen már normális a haja, aztán elhozzuk a könyveket a suliból, ennek egy pozitív változása van, hogy majd csak 15-ig kell fizetni csekken, köszi hogy rájöttek hogy augusztus végére nem biztos, hogy sok család csak úgy kitudja dobni az asztalra a kb. 20 ezret a tankönyvekre, szóval talán végre tényleg tettek egy pici jót is a szülőknek. Van még egy két dolog, amit be kell szerezni, színes, filc, festék, apróságok. De ezt majd én egyedül.

Szerintem itt az ősz. De most komolyan. Hiába mondták, hogy a héten megint nyár lesz 30 fokkal, higgyétek el ez már nem olyan. Ködös, párás, levélhullós, korán sötétedős és későn világosodós napok vannak már zömével. Pik pak elment az egész. Amúgy is olyan gyorsan megy el egy egy év, nem figyeltétek? Vagy csak nekem?? Mintha felgyorsult volna az élet én nem tudom....

Sokszor gondolkodom, hogy az én életemben valahogy nem történik semmi olyan, ami kicsit kimozdítana ebből az egyhangúságból. Azt meg végképp nem tudom, hogy ennek örüljek vagy inkább ne? Mert valahogy szeretem a megszokott kiszámítható életemet, de máskor meg annyira unom, hogy mindennap tudom nagyjából mi fog történni. Ez meg olyan lehangoló tud lenni egy idő után. Például most is. Ha ezt befejezem rohanok ki, mert itt a nagy kert és a terasz is koszos, le kell takarítani. Közben csinálom az apróbb dolgaimat, de még mindig nem jutott elég idő arra, amit kigondoltam még nyár elején a saját kis "üzletem" létrehozására. Lassan haladok vele. És nem is tudom van e értelme? Néha azt veszem észre, hogy eltelt úgy egy nap, hogy nem történt semmi. SEMMI. Legalább is semmi olyan, amiről betudnék számolni. Elszalad mellettem az élet. Tulajdonképpen az utóbbi 13 év úgy elfutott, hogy semmire sem emlékszem. 
Ha megkérdezné valaki mi van velem, tuti azt mondanám semmi. Bleeeeeeeeeeeeeeeeee. :( Hát nem szörnyű? Ti is vagytok így néha?






13 megjegyzés:

  1. Mintha az én gondolatomat írtad volna le. Annyira jó lenne másként csinálni. Kimozdulni a komfort zónámból, merni kicsit önzőnek lenni. Változtassunk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt kellene! Legalább is időnként. :) Valami jó ötlet? :)

      Törlés
  2. Az elmúlt 13 év a fiadról szólt.... szóval azért ne mond, hogy nem történt semmi :). Néha nagyon nehéz, igen, de közben meg... igen, feljajdulunk, hogy "de hol vagyok én az egész történetben?"
    Szóval mindenkinek vannak időszakok, amik nagyon "lájtosak", de változtatni tényleg mindenki csak saját magának tud. Nézem itt a kolleginát... tudod, ha úgy kellene élnem, mint ahogy ő, akkor inkább ne.... Talán ha az ember talál egy számára kielégítő elfoglaltságot, akkor egyenesbe kerül, hm?
    A nyár végéhez meg - igen, ez már ősz... a levegő illata is más. Szeretem, de mintha ez a nyár kimaradt volna az életemből - annak ellenére, hogy nagyon mozgalmas volt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát persze igaz. A gyerek. Na de más? Azért nem kellene, hogy -és lehet itt egyedül vagyok a véleményemmel - minden körülötte forogjon. Talán nem is igényli csak mi gondoljuk azt.

      Törlés
    2. Egyébként tényleg van hogy időnként az jut eszembe a gyerek megszületett én meg elvesztem...valahol. vagy most már az őszi depi beszél belőlem. és a torkom is fáj :(

      Törlés
  3. Na, hát ma reggel én is kábé ilyen nyűgösen-hisztisen ébredtem.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Távirányító megvolt? :D :D

      Törlés
    2. Biztosan... én simán elvagyok távirányító nélkül bármeddig... na de ha a kávé fogyna el! :) :)

      Törlés
  4. Haha, pont így voltam én is reggel,hisztizve tekertem be a városba, mert nem vette elő senki és nem is pumpálta fel a bringám, és különben is nem megyek az újjal, mert biztos ellopják, mert olcsó vacak zárat vettünk csak mert mindig az olcsót vesszük, aztán betekertem a régi rondával, ami úgy sem kell másnak és jól kiszellőztettem a fejem és mire hazaértem minden rendben volt ( csak a kurva fogam ne fájna egy hete, ami ráadásul nagyon nagyon sokba kerül majd a végére...). Szóval sokan vagyunk ma ezzel így és változtatni tényleg csak mi tudunk, amúgy meg nekem az a jó ha nem történik semmi, de tényleg semmi , mert már totál bepunnyadtam... Kezdem én is várni a sulit egyébként.

    VálaszTörlés
  5. Ismerős érzések. Pedig aki ismer, vagy látja, ahogy élek, nem gondolná ezt. Mégis úgy érzem, más lehet az, amikor csak olyan dolgokat csinálunk,amelyeket szenvedéllyel és rajongással lehet. Most ezekből kellene nekem is több.

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Én meg csak várom, hogy ismét írni fogsz :( :(

      Törlés