Az nem igaz már

kovtama | 9:05:00 | | |
hogy akkor sem tudok aludni, amikor szabadságon vagyok. Itt ülök már 7 óra óta és olvasom a blogokat, kávézom csendben. Ennek mondjuk örülök a gyerek még alszik, remélem még sokáig, (használja csak ki, hogy még pár napig nyár van) és picit magamban lehetek. A torkom már harmadik napja fáj, nem kellett volna kertezés után hideget innom. Azt hiszem ma megiszom egy olyan mentolos ízű flector port, azt kaptam a mandulámra pár hónapja, amikor annyira levett a lábamról, hogy még lázam is volt jó pár napig. Gyerekkoromban bezzeg nem volt vele semmi gondom, most meg...
Apropó kertezés. Úgy döntöttünk nem várunk tovább, nem fogjuk elodázni már a kis traktor vásárlását, mert tényleg belegárgyulok itt egyedül ezzel a fél hektárnyi területtel tavasszal és a nyár nagy részében. Találtunk egy nekünk tetszőt, ami most le is van árazva és ami basszus  még így is több kerül, mint amennyiért a kis suzukimat beszámolták a mostani kocsimba, úgy hogy ajánlom hogy jó legyen. Rengeteget vacilláltunk (főleg én) rajta, hogy várjunk e még tavaszig, de már 13 éve itt lakunk és ekkora földet csinálunk két kézzel és ez már sok. Ráadásul tervben van , hogy végre teljesen bekerítjük az egész területünket, így betongerendákat kell hátra cipelni kézben, szerszámokat, kerítést stb. ezen pedig lesz egy pótkocsi is és így azzal mindent kilehet vinni. A ház mellett van egy nagy diófa, ősszel rengeteg levél lehullik, talicskával kitolni órákig tart (és napokig) úgy hogy megint csak jó hasznát vesszük, minden levágott ágat, zöldet, vihetünk ki a hátsó szántóföldre a géppel, valamint a télre megrendelt tűzifát sem kell többé az udvar végébe kérni, nem fogja összecseszni a nagy autó amivel kiszállítják csak a kerítésnél lerakják és majd mi szépen elvisszük a helyére. Szóval lesz haszna rendesen.

kép: google

Már csak a kiszállításra várok.  
Más.
Tegnap futkosós napom volt, elmentünk a bankba (ennyi pénz husssss, hogy utálom én ezt) aztán elmentünk a tankönyvekért. Az iskolánál végre megcsinálták a parkolót, a feleslegesen nagy árkot felül bebetonozták, ott is parkolókat alakítottak ki, ráadásul szélesebb lett az út aminek már éppen ideje volt, mert tiszta életveszély volt ott közlekedni minden áldott nap reggelente kocsival. Az iskola előtti járda új térkövet kapott, hátul az udvarban készen lett a műfüves focipálya, új helyre került a játszótér, szóval kicsit alakulgatott az egész. (ettől még a gyereknek nincs kedve jövő héten elindulni :D ) Sajnos máshova kerülnek, másik terem lesz az övék. Még jó hogy mi szülők szépen kidíszítettük, festettünk, mázoltunk. A termükbe most az elsősök mennek, ami azért valahol érthető, mert pont a hátsó kijáratnál volt így kb. 5 méter és már az udvaron voltak, nyilván a kicsiknek ez könnyebbség lesz. De még is olyan jó volt neki, szemben a mosdó, közvetlenül mellette mindenkinek a saját szekrénye. Most meg középen lesznek, nem is tudom merre néz majd az ablakuk, itt olyan jó volt nyugisan a csendes udvarra. 
Aztán elmentünk fodrászhoz végre levágták a gyerek haját, ami annyira megnőtt, hogy lassan befonhattam volna, plusz én is levágattam tök rövidre, illetve hátul nyakamból levágva, picit felnyírva, elől hosszabb. Már csak be kell festenem, mert arra most kevés volt az idő. 
Utána beszaladtunk a postára, mert megérkezett a Decathlonból rendelt cipő, amit múltkor nem kaptunk mikor ott jártunk. Majd apróságok vásárolása a boltban, mert jó pár napig bolt közelébe sem akarok menni és jöttünk haza. Jó kis körünk volt, elfáradtunk. 

Én nem tudom ki hogy van vele mi még nem vettünk elő egy tankönyvet sem. Kellene kicsit ismételni, mert ahogy én ismerem a tanerőt tuti, hogy az első héten már lesz egy két dolgozat, ahelyett hogy nyugisan átvennék együtt az előző év legfontosabb dolgait. Helyette inkább felmérik ki mennyit felejtett el és majd jól megkapják érte a jutalom egyest, még véletlenül se szokjon hozzá a gyerek, hogy vége a jó világnak és fel kell venni a ritmust.

Most itt ülök és iszom a kávém. Az idő meg kellemesen őszi - tegnap meg azt olvastam, hogy a mostani hétvége meleg lesz annyira, mint egész nyáron még nem volt - éppen süt a nap és hallom, ahogy a papagájaink az ablak előtt örülnek a napnak. 
Én már kimostam az őszi ruháinkat (ez csak az én mániám, hogy a pár hónapig nem hordott tiszta ruhát szezon előtt kimosom?? mondjátok, hogy nem :D ) és megcseréltem a helyüket a nyáriakkal. Nem mintha nem lenne jó, ha még pár hétig elég lenne egy szál pólóban elindulni bármerre na de a jövő héten már szeptember és ahogy a mostani dolgokat ismerjük, ki tudja nem lesz e hirtelen változás. 
Szeptemberről jut eszembe, esténként amikor már csak nézni tudok ki a fejemből pinteresten nézelődöm. Annyira be tud szippantani a dolog, legalább is engem, hogy egy két órát simán elbogarászom az őszi pulcsik, outfitek, színek világában és a lakberendezős oldalakon.  Még mindig "cicás" meleg pulcsit keresek és ilyesmikben gondolkodom őszre:








képek: pinterest

Ezek annyira jók, nem? Átnézve a szekrényemet az alapdolgok megvannak hozzá, a tökéletes pulcsi (amit már évek óta keresek)  és farmerkabát még nincs, de majd körülnézek a Hádában, ha arra járok. Amúgy nem fogok "nagybevásárolni" csak  mert itt az ősz, de jó elmerengeni egy két képen, hogy jaaaaaaaa ez nekem is eszembe juthatott volna vagy jaaaaaaaa nekem van ilyen vagy ehhez hasonló sálam a szekrényben. Egy sál vagy egy klassz nyaklánc alapvetően megváltoztatja az ember szerelését szerintem. Azért "elképesztő" mennyire vonzódom a barna árnyalataihoz a szürkéhez, föld színekhez, esetleg zöldhöz. Ezeket lehet a lakásban is ki kell próbálnom. A barnás árnyalatokat mindenképpen, pl. capuccino, csoki mindenféle árnyalata mondjuk egy jól eltalált zöld vagy bézs színnel kombinálva? (vagy egy halvány lilás vagy narancsos) Mert hogy a lakást sem találom még olyan otthonosnak. Túl letisztultra sikeredett az átépítés után (lévén , hogy megszabadultunk jó néhány kacattól, ami nem baj) és még mindig úgy érzem nincs belakva. Hogy mikor leszek elégedett? És miért keresem állandóan a tökéletességet.....

Na jól elkalandoztam mindenfelé, közben a gyerek is felébredt én is megyek a dolgomra.





9 megjegyzés:

  1. Hajfestés nálam már pipa :) a héten megvolt futtában.
    Jók is ezek a szerelések, tetszenek. A KIK-ben és a Tescoban is láttam most ilyen pulcsikat-kardigánokat, ha érdekel.
    Kedden az osztrák Kikben vásároltunk be - kint sokkal többminden van leárazva, és mások mint itt nálunk, mondjuk ezt nem értem, na de a lényeg, vettem két olyan kötött kicsit denevérszárnyú, mégis lezser pulcsit, ami tökfrankó és nőies egy farmerrel, tornacipővel vagy csizmával is akár, egy hosszú nyaklánccal, vagy sállal... ahogy írtad. Egy törtfehérszínűt és egy szürkét, imádom őket :).
    Pinterest.. jaj ne is mond :D, tegnap bekebelezett engem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A férjem is mindig ezt mondja, amit te hogy ott kint még az Aldi és a Lidl sem olyan, mint itt. Sokkal több minden van, pár cuccot ide nem is hoznak. Nem értem én sem, mert biztosan van olyan, aki itt is megtudná venni és kész. Mi ebben az üzlet? Majd megnézem én is, köszi a tippeket! Igen, olyat szeretnék ami farmerhez, ruhához is megy, ami lehet sportos is meg kicsit elegánsabb. Évek óta nem találom azt, amire azt mondom ez az. Jó hülye vagyok, mi? :)

      Törlés
    2. Nem, dehogy, teljesen megértelek!!!! :D mi nőőőők.... :)
      Ja, a kistraktorhoz akartam mondani, tökre irigykedem ám, belegondoltam, baromi jó dolog, tényleg.

      Törlés
    3. Évek óta tologatjuk, de rájöttünk nem fog menni a kertezés ha a kézivel csináljuk. A fejünkre nő minden ez az idei esős nyárból annyira látszott, hogy nem megy tovább. Tulajdonképpen pár nap kivételével azzal ment el a nyaram, hogy a fűnyírót tologattam, elfáradtam. DE rohadtul idegesít, hogy a férjem ennyit dolgozik távol tőlünk és mindig van valami, ami miatt még nem tudtunk gyűjtögetni a későbbi időkre. :( Áh bele sem megyek.

      Törlés
  2. Klassz cuccok, én is ezeket a színeket szeretem! Pinteresten én is nyitottam egy albumot szeretemruhak címmel.

    Hajfestes?Itt ülök a tablet előtt, hajamra kenve a cucc,varom,hogy leteljen az idő :)

    Fűnyíró:milyen típusú,es honnan rendeltetek,ha szabad?Mi is évek óta halogatjuk, pedig nagy szükség lenne rá!

    Kocsit ne is mondd,kis wagonr+-unkat cserelnenk le egy ignisre,rendberaktuk,de nagyon keveset kapnank érte (kb.ketszer annyit mint amennyit idén rakoltottunk),igy marad azt hiszem.

    Éljen az ősz,es a kötött pulcsik. En a bolhapiacrol (Ausztria szintén) szereztem be a sokáig vagyvavagyott darabokat!

    Jo sulikezdest nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Most csak gyorsan bemásolok egy oldalt a traktorral kapcsolatban, hogy lásd melyik és az árgépen megtudod nézni, hogy éppen hol mennyiért árulják. az:

      http://www.szerszambolt.net/index.php/430-mcculloch-funyiro-traktorok/mcculloch-m115-97t-funyiro-traktor-oldalkidobos/flypage_new.tpl.html

      Mi Pécsen vettük. Érdemes körülnézni most, mert nyári szezonvégi leárazások vannak.

      Bolhapiac, imádom őket! Úgy elmennék egyszer egy igazi ausztriai vagy németországi ilyen piacra.

      Nektek is jó sulikezdést! ÉS jó háztervezést!!

      Törlés
  3. És azt a gyönyörű pöttyös rucikádat mikor veszed már fel?

    VálaszTörlés