Egy elegáns

kovtama | 9:06:00 | | |
polgári lakás, ami nagyon nagyon tetszik nekem. Annak ellenére, hogy semmi öreg, semmi vidéki, semmi angol vagy franciás nincs benne. Egy gyerekkori barátnőmék lakására emlékeztet, ami bár nem ezekben a színekben játszott, de elrendezése, hatalmas szobái és konyhája hasonló volt. Hú mennyire irigyeltem azokat a meleg bordós, bársonyos szőnyegeket és függönyöket a régi falvédőket, masszív mély diószínű bútorokat a hatalmas belmagasságot, ahol karácsonykor legalább három méteres fenyőfa állt. Mindennek olyan régies és nagypolgári kinézete volt, amilyeneket annak idején a régi magyar filmekben láttam.








Forrás

3 megjegyzés:

  1. Mivel éppen /újra/ lakberendezek, ráadásul egy 35m2-es szobában, én is napok óta agyalok azon, milyen színhatásra törekedjem. Abszolúte hajlok most a mélypiros, már inkább bordó, kék színű kiegészítők felé, mert az új bútor vanília színű, az ülőgarnitúra krém, így fel kell dobni valami erős színnel. Játszik még a zöld, de az a másik szobában is megvan és nem szeretnék két egyforma teret. Ez a ház nagyon tetszik nekem is.

    VálaszTörlés
  2. Egyébbként a szőnyegek az abszolút kedvenceim ebben a házban. Nem tudom, én hol fogok egy megfizethető darabot találni...

    VálaszTörlés
  3. Tágas szellős, nincs túlzsúfolva...

    VálaszTörlés