Én most úgy

elvagyok, mint a befőtt. De komolyan. Igazából nem történik semmi csinálom a dolgaimat, dolgozom meg utána itthon, de amúgy csak vagyok. Mostanában megint keveset olvasok, pedig vettem igazi könyveket is nem csak ebookban nyomulok, meg keveset is blogolok, mert mire ideérek addigra meg fáradt leszek. És vannak elmaradásaim blog olvasás terén is. Az emailjeimet meg ismét jó pár napja nem néztem meg. Ez mondjuk összefügg azzal -  mármint a fáradtság - hogy nem iszom két napja kávét, mert az utóbbi időben reggelente iszonyú gyomorfájásom volt, meg úgy fél napon keresztül és úgy gondoltam, hogy előbb elhagyom a kávét, mielőtt valami baromi nagy betegséget diagnosztizálnék magamnak. (szokás szerint.) A gyomorfájásom egész jól rendbe jött, de közben meg délután kettőre elálmosodom. Most vettem 2in1 kávét csak azért, hogy azt mondjam "délután iszom egy kávét". Pótlékként. Most éppen ez használt, ma nem akartam annyira meghalni. 

Különben meg nem tudom, de én annyira várom mostanában az őszt. Komolyan. A pirosassárgásbarnás színeket, meg az őszi ruhákat, meg cipőket a színes sálakat a langy meleget és a reggel ködös, délután még hosszan napsütéses időt. Szeretnék egy szép színű puha kardigánt, amit összelehet a derekamon kötni, még színes sálakat, egy klassz gumicsizmát, amiben beleléphetek a pocsolyába. :) Várom az őszi lakás és terasz dekorációt, a körtét meg a szőlőt és utána a "hálovines" tököket...meg az ilyen dolgokat:






 És én sosem gondoltam volna, hogy ez lesz hogy a kedvenc évszakom lassan az ősz. Azért még élvezem, hogy reggelente elég a rövid ujjú blúz és a vékony nadrág a szandál és a balerina futkosós cipő. 

Amúgy most éppen megy a mosógép és töltött tököt csinálok, kapros tejföllel a gyereknek meg sült csirkecombokat rizzsel és salátával. Aztán meg megyek és helyrerázom a medencét, fertőtlenítem, meg algairtót öntök bele és elindítom a szűrőt, mert akárhogyan is nézem nyár van - még ha nem is érzem valahogy az ideit annak, bár minden tervünk jól sikerült - és még fürödni is jó lenne ebben a pár hétben, ami még vissza van.

És szerintem este pedig ha nem dőlök ki korán, akkor megnézem a Napsütötte Toszkánát és ismét eldöntöm, hogy nekem egyszer oda mindenképpen el kell jutnom! Előveszem megint a könyvet is és erőt merítek belőle a dolgaimhoz, ahogy Frances Mayes is tette, mikor megvette a lepukkant házat a lepukkant kerttel és hónapokig dolgoztak rajta és hoztak rendbe mindent. Renováltak(és tattak) és ültettek és kertet rendeztek.....és és és....néha mikor alig győzöm a kertet mindig eszembe jut ez a jó kis regény és közben én is sok mindenhez kedvet kapok. Aztán helyére kerül minden és a munka ráncai kisimulnak. 

Még két napig dolgozom, aztán egy hét szabadság, hurrá! :)



Megjegyzések

  1. Lehet, hogy a közeledő szabadság is kedvező hatással van a hangulatodra. :-) Egyébként én is tegnap mondtam a családfőnek, hogy "óóó, lassan itt van az ősz... :-(", és egyébként meg "de jó, jó kis őszi színek, majd menjünk sokat kirándulni, pl. az arborétumba, jó?!". Ő meg bőszen bólogatott.

    VálaszTörlés
  2. :) De egyébként tényleg már annyira észre lehet venni. Már hullik egy két levél, hamarabb virágoznak el a rózsák, reggel és este nedves hűvösebb a levegő és (sajnos, ezt nem szeretem) este hamarabb van sötét. Érezhetően benne van a levegőben....

    VálaszTörlés
  3. nekem meg az jutott eszembe, hogy idén alig fürödtünk. A helyi bányatóban pl kint sem voltunk, mondjuk Mucus sem emlegeti annyira, de most meg már augusztus van, és belegondoltam, hogy én ilyenkor már annnyira nem is szoktam fürödni - az valahogy a júliusé. Tavaly az egész nyarat ott-töltöttük szinte.
    Szedtem dísztököket már egy vödörbe, és meg is álltam egy pillanatra - mert az már olyan őszies.... és próbáltam visszagondolni, hogy tavaly ilyenkor volt-e már.

    VálaszTörlés
  4. Mintha a tavalyi nyár nyáriasabb lett volna. Emlékszem talán 3 éve volt hasonló érzés nálam.

    VálaszTörlés
  5. ősziersedik az idő, d eén még szerete és kívánom a nyarat, az ősz a sulikezdést jelenti és a folyamatos rohanást. Nem vágyok rá. Eddig 2x1 hetet voltam szabin, így még nem tudtam megunni a nyarat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a sulit én sem, jobban szeretem ha otthon van a gyerek :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. A szép őszre gondoltam, nem a csúnya esősre. :D :D

      Törlés

Megjegyzés küldése