Ez a nap

kovtama | 20:03:00 | | |
na ezt ki kellett volna hagyni. Ma volt az első munkanap a szabi után és hát korán fel is keltem, meg mindennel elkészültem, gondoltam akkor előbb megyek be és előbb szabadulok. Aha, beértem erre éppen csak megnéztem mi történt az előző héten, amikor itthon voltam mikor csörgött a telefonom és Kiskorú szólt bele elég érdekes hangon, hogy éppen a mosdóból jött és adta ki magából az előző napi vacsoráját. :/ Na gondoltam ez tök jó, a gyerek se tud akkor beteg lenni, amikor szabadságon vagyok szuper. Megbeszéltük telefonon, hogy láza nincs a hasa se fáj, úgy hogy lepihen. Pár perc és megint csörög, hogy még mindig baj van....na én meg erre fogtam magam és hazajöttem megnézni pontosan mi a helyzet. Előtte beszaladtam a boltba háztartási kekszért (közben ő is talált itthon) meg ropiért, sonkás felvágottért (amit csak kb ilyenkor szoktam venni, amúgy házi dolgok vannak itthon) vettem kétszersültet és 10 perc alatt itt is voltam. Addigra már nagyjából jobban is lett, ellenőriztem, hogy tényleg nincs láza, főtt tojást kívánt hát azt is csináltam neki, hálisten ilyen esetekre mindig van eldugva kóla, úgy hogy szépen tálcára raktam mindent és mentem vissza dolgozni. Még jó, hogy ilyen közel lakunk a munkahelyhez. Délután mikor hazaértem nekem is elég ramaty lett a közérzetem, liftezett a gyomrom úgy hogy van valami a levegőben. :/ Én is kóláztam, picit jobb. A gyerek meg már elég jól van, legalább is már hanyagolva van a mellékhelyiség. Kopp kopp.

Közben meg ismét beborult, esőt mondanak, kicsit már a szél is fúj. Remek. Ez a nyár....pfffffffff nekem ez nem jött be. Tényleg nincs olyan hét, hogy ne essen egy két nap. :( :( 

Kiskorú meg már nem szeret egyedül itthon lenni. Vagy az is lehet, hogy nagyon el volt anyátlanodva ma, mert eléggé sírós hangon mondta, hogy eleget volt magára hagyva. :/ Azért belegondolva ez nincs így, mert július 10-ig nem volt egyedül, utána két hétig tényleg , aztán táborban volt, majd én szabin, most dolgozom. De szerdán már itthon leszek ismét és jövő héten meg egész végig. Szóval na, összességében azért többet voltunk együtt. De akkor is szar ezt hallani. :/

Ma jó dolog is ért azért, mert végre megkaptam ezt:

Ezt a könyvet már itt is ajánlottam. Vártam, hátha majd ebookra is lelehet tölteni, de eddig nem és olyan jókat olvastam róla, no meg a molyon 90%-ot kapott (tudom ez nem jelent semmit, mert kinek mi tetszik) hogy megtaláltam leértékelve és így postaköltséggel együtt volt olyan 1800Ft, no meg igazi könyv. :) Úgy hogy egyrészt ez tényleg nagyon jó ár, másrészt nagyon szép a könyv, harmadrészt meg kíváncsi vagyok rá, de előbb befejezem amit most olvasok.

A könyvet ( ha jól láttam még 1 db van belőle) most nagyon jó áron (1196ft+690 pickpack pontra küldés vagy 890 házhoz) ITT lehet megrendelni! Siessetek amíg még tart az akció! :)





4 megjegyzés:

  1. Először is jobbulást Nektek!
    Én spec nagyon várom, hogy vége legyen a szünetnek, gyerek egyszerűen nem találja fel magát, engem meg kiidegel, hogy amikor hazaesek, az az első kérdése, na, mit tervezünk mára? és nekem ottvan a kert, a ház, meg ezer dolog, és a heti hét napból nem tudok vele hét napot foglalkozni, vagy lekötni - pláne, hogy a javaslataim, mert azért vannak doszt - sorra a kukában landolnak, mert semmihez sincs kedve épp.... de azért tőlem várja a megváltást. Szóval várom a sulit, a plusszfoglalkozásokat, ami tényleg leköti a felesleges energiáit.
    Ez a könyv jó lehet :), de nekem most annyi van otthon, amit ki kéne olvasni.....

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást nektek! A legkisebb nálunk is számolja már a napokat, a nagyok nem anynira, de hiányoznak nekik a barátaik. Viola süt, főz és sorozatokat néz - brrrr... Segítnei sneki sem akar. Ez van én azért még mindig nem várom a sulit...

    VálaszTörlés
  3. Gyógyuljatok meg gyorsan! Nálunk most nagyunk elég jól elvan, köszönhető annak, hogy a barátja csütörtökig szinte nálunk lakik és ez így volt az elmúlt bő 1 hónapban :) . A kicsivel kell többet foglalkozni most éppen, néha nem egyszerű a napi dolgok mellett, de jó is... Nálunk még maradhatna a nyár (ha éppen nem is olyan, amilyennek szeretjük akkor is :) )

    VálaszTörlés
  4. Hát ma reggel én is azt mondtam, hogy jöjjön már az iskola :D :D Kicsit sok volt a gyerek korán reggel. Persze a barátokat várja, a tanulást nem. :) Igen, most már nehéz bármivel is lekötni és már egyre kevesebb türelmem van ahhoz nekem is, hogy mindig új dolgokat találjak ki.

    VálaszTörlés