Lassan a

kutyakozmetikába nehezebb lesz bejutni, mint fodrászhoz. Már 3 hete jelentkeztem be a kutyás csajhoz, aki amúgy egy nagyon vidám, nagyon kedves fiatalka és imádja a kutyákat és a mai napra kaptam időpontot, reggel 8-ra. Vagy most viszem vagy megint jó pár hétig nem. Nem hiszem el egyébként, hogy a kutya miatt kell kivennem egy nap szabit és megy a levesbe....Na mindegy, ezt is el kell intézni, mert már régen voltunk. De amúgy az is mekkora már, hogy éppen beborul és valahol a távolban már dörög, mikor ez van. Mert hogy nálunk nem akkor van szar idő, amikor kocsit mosunk, hanem amikor kutyát. Nem mellesleg meg, tegnap délután nem tudom mi volt velem, de hulla fáradt voltam és úgy gondoltam, hogy ok,  ha ma itthon vagyok akkor majd szépen kényelmesen megcsinálom kint a dolgaimat. Remélem a felhők a végén elvonulnak és a kutya se koszosabban jön haza, mint ahogy elindultunk. :/ 

Amúgy meg tele a hócipőm az idei nyárral, mondtam már? :/

Megjegyzések

  1. .... egy párszor... igen! :)
    Szabin vagy? de jóóóóóó!!!! - nézd ezt az oldalát inkább... rendicsek? :)

    VálaszTörlés
  2. Szabin, de csak ma pont a kutya miatt, mert máskorra nem tudott adni időpontot a csaj. :/ Még ha jó idő lenne, mert gondoltam ok, akkor ha ezért is ki kell vennem egy napot, legalább egész nap kint leszek a kertben, lenyirbálom itt elől a terasznál a füvet, szép nyugisan eldolgozgatom és legalább nem hiába voltam itthon. Ehelyett hazaértünk fél tizkor, rohantam ki nyirbálni mert már távol dörgött, erre feléig jutottam és leszakadt az ég. :/ Most itt ülök, kutya az előszobában, mert a villámlás és dörgés teljesen kikészíti, ellenben ha bent van szépen durmol a párnáján és nem érdekli :D Én meg próbálom a jó oldalát nézni, pl. hogy itthon lehetek de nemtom :( :( :( Na jó, megiszom a kávé, utána csinálok egy kis gyümölcssalátát, megcsinálom a gyereknek a milánói makarónit, mert azt kért, aztán leülök és elolvasok pár oldalt az aktuális könyvemből. :)

    VálaszTörlés
  3. :) na látod. (zárójelesen jegyzem meg, itt süt a nap, de nem zavarna, ha esne, annyi dolgom lenne otthon a házban, napersze, ha majd hazaérek este.... :) )

    VálaszTörlés
  4. Szegeden reggel óta szakad az eső, de otthon akkor is jobb lenne:) Amúgy az a csoda, hogy idáig nyírtad azt a focipályányi kertet, igazi hős vagy!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése