Lidl (nem fizetett) reklám

Írtam, hogy vásárolni voltunk két napja. Én nagyon szeretek a Lidlbe járni, mert a megnyitása óta nem csalódtam sem a termékeiben sem a kiszolgálásban az eladók rugalmasságában és segítőkészségében. Szerintem árban jobb, mint az Aldi (pedig mint tudjuk a reklám szerint ócccsóó) és zöldség, gyümölcs frissességben és mennyiségben verhetetlen. Ha nem jutok el a piacra, akkor tuti itt vásárolok ezekből a dolgokból. Csak azt hiányolom, hogy sajnos közel sem lehet annyi mindent kapni itthon az áruházban (és az Aldiban sem) mint kint, úgy hogy elég sok mindent hozott már a férjem a kinti boltból. Remélem egyszer eljutunk oda, hogy ez megszűnik és rájön a cég, hogy ide is érdemes hozni olyan dolgot (pl. műszaki) amit most nem tesznek. Mert műszaki saját márkás termékekben is mind a két áruház nagyon jó. Teszteltünk jó pár dolgot, öt csillagot érdemelnek a cuccok.
Tetszik, hogy a legapróbb dolgokra pl. egy 349 ft-os , amúgy szuper saját márkás metszőollóra is 3 év garanciát vállalnak (az Aldi is).
Csak egy példa. Amikor a házat csináltuk vettünk egy rókafarkú fűrészt, amivel annyit dolgoztunk, hogy teljesen gallyra ment. Nyilván olyat is vágtunk vele, amit nem lehetett a kényszer szülte. Nem volt nagy pénz olyan kétezer forintos dolog. A férjem gondolt egyet telefonált, (a 3 év garancia miatt) hogy hát sajna ez van még használnunk kellene és tönkrement, lehet e valamit csinálni? Mondta, hogy beviszi az áruházba, nézzék meg. Azt mondták, nem. Kiküldik a saját futárukat házhoz, ő elviszi. Gondoltuk ez jó, legalább nem kell futkosnunk viszont nagy reményt nem fűztünk hozzá, gondoltuk ha meglátják, hogy milyen, megírják majd hogy bocsi, de talán "féltéglát" nem kellett volna vele vágni, mert nem arra találták ki. Nos pár nap múlva csengettek és a futár hozott egy vadi újat! gondosan csomagolva, újabb 3 év garanciával. Azért na, szerintem nem találunk (vagy csak elvétve) még két ilyen céget. Na ennyit erről, most pedig aminek megörültem a LIDLben.

A Cien termékek új külsőt kaptak. Szépek, jó kedvre derítenek és olyan jól mutatnak a fürdőszobában. :) Ráadásul ezek a termékek, tusfürdők, arckrémek, testápolók stb. a termék teszteken is jól szerepeltek és az áruk is szuper.




Még a mosogatószerek is új ruhát kaptak, nem tudom ki volt az új külső tervezője, de tökéletes. Én vettem egyet tesztelésre nem csak az illatuk, de a hatékonyságuk is nagyon jó. Az 500ml ára pedig nem volt 300 ft és alig kell belőle a szivacsra tenni.
Én most fedeztem fel, hogy itt is kapható a Naturgold terméke a bio medvehagymás tönkölytallér. Ráadásul kb. 100 ft-al olcsóbban, mint más boltokban és nagyon finom. Életmódváltásba beleilleszthető. :)



A nagy kedvencem. Nem is értettem eddig miért nem hozták ide is a creme fraichet, de végre elérhető a Lidlben is. Milbona termék és nagyon finom. A tejföl és a nagyon sűrű tejszín között van (ízre inkább a tejfölhöz közelít)  kiváltható vele mind a kettő. Az biztos, hogy nálam sűrűn lesz a konyhában.

A terméktesztekre visszatérve. Nem tudom ki szokott ilyeneket olvasni, de ajánlom. Időnként elolvasok egy egy ilyen teszt eredményt, több helyen is megnézem és érdekes dolgokra bukkanhatunk. Az egyik ilyen volt pl. hogy az Aldi mosószere kenterbe verte a sokkal drágább és ismertebb mosószereket. A cikket erről pl. ITT olvashatjátok. Nem csak árban, de hatékonyságban is jobb volt, mint a társai. Ki hitte volna nem, hogy néha igen is az olcsóbb a jobb?? Amúgy csak megjegyzem,  hogy ott is lehetne egy kis "felújítás" külsőben pár terméknél, mert szerintem sokszor azért csábul el egy két vásárló (még a tudatosabb is) mert szép a csomagolás. Hiába na, nők vagyunk. :)

Megjegyzések

  1. Én imádom az Aldi sm mosogatószerét.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a saját márkás dolgaik a termék teszteken is jól szerepeltek. :)

      Törlés
  2. Köszi. Bevallom, nem szoktam ilyesmivel foglalkozni - valahogy elúszik nálam a dolog, termékteszt stb - viszont a mosogatószerre irtó kényes vagyok, néha sikerül nagyon cart beválasztanom (eddig csak a JAR jött be), és akkor mérgelődöm, úgyhogy ennek az itt olvasott dolognak most különösen örültem. Akkor megnézem az aldist :).

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Lidl-s is van olyan jó mint a Jar csak fele annyiba kerül, de az Aldi-s is jó most azt használom, mert felújítják épp a Lidlt- nálunk. A Cien nappali krémét pedig kenem mindenhová, nagyon szeretem:) és a többi lidls terméket is.

    VálaszTörlés
  4. Nálunk a férjem Lidl imádó, olyan készségesen ugrik, ha oda kell menni, igaz elég távol van mind a kettő tőlünk, kocsival kell menni. Mi túracuccokat vettünk már ott, a túrapóló szuper, a túraszandál szétnyűhetetlen és ugyanaz a helyzet a nyári bakanccsal is.

    Vettem ott egy Cien Soft krémet, ott filóztam hogy mihez hasonlít az illata...aztán rájöttem: a Nivea Soft krémjéhez, ugyanaz az illat, állag, összetevők, csak éppen a harmada árért, mint a Nivea...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése