Most már tényleg

kovtama | 10:35:00 | | |
ez az utolsó nap a nyárból. Legalább is naptár szerint. Holnap évnyitó, új tanév, új lehetőségek. De ma még szabadság a gyereknek. Megengedtem neki, hogy bejöjjön a munkahelyemre (sokszor jön egy egy kolléga gyerkőce, hálisten nálunk ez sem gond) Így a nyári szünet vége fele már megunta, hogy napközben egyedül van elmúlt már a nagy öröm, hogy azt csinál, amit akar. Úgy hogy bejön, együtt ebédelünk, aztán elmegyünk bevásárolni, mert a hűtőt fel kell tölteni. Holnaptól már tízórai csomagolás, iskolatáska, korán kelés. A gyomrom kicsit kisebb (hiába, erről nem tudok leszokni) hogy idén mi lesz a követelmény, hogy nehezebb lesz e vagy esetleg kicsit gördülékenyebben fog menni minden, hogy a fiam megértette e azokat a dolgokat, amiket megbeszéltünk. Ezeket:
Hogy mi nem számokban mérjük a tudást és nem az fogja eldönteni, hogy kiből mi lesz, milyen jegyet kapott éppen a dolgozatára, hogy nem mérjük magunkat másokhoz, hogy egy gyereknek is lehet szar napja, amikor nem tud koncentrálni, mert nem úgy kelt fel reggel az ágyból, mert éppen front van, mert sokkal fontosabb, hogy összekapott a barátjával és megbeszéljék a dolgokat a szünetben, minthogy jól megírjon egy röpdolgozatot és mert egyszerűen egy gyereknek is lehetnek olyan napjai, amikor semmi nem jön össze és kész. Emberek vagyunk.
Délután még befejezzük a könyvek csomagolását, pár borítót még kell vennünk el ne felejtsem. Sokkal sokkal lazábban kezeljük ezt a kérdést is. Tulajdonképpen csak érzéssel vásároltam füzeteket is nem biztos, hogy minden megvan, de úgy is minden órán elmondják milyen dolgozat füzetet kell beadni, mi kell még úgy hogy nem költöttem a pénzt előre felesleges dolgokra. Felsőben meg már úgy is lazábban veszik (hálisten a tanárok is) legyen órára egy füzet, a könyv, ceruza, toll és radír aztán kész. Holnap évnyitó, de én csak beadom a gyereket, aztán majd hív ha vége az első napnak.
Amúgy most, hogy nem lehet mert munka van, simán tudnék aludni. :/ Nehezen keltem fel az ágyból, olyan jó volt a takaró alatt, elég későn kerültem tegnap ágyba. Meg aztán később világosodik ezt is meg kell szokni. És milyen korán sötétedik! Na ezt az egyet nem szeretem a nyár elmúltával.
Most meg inkább itt lennék:

pinterest
 

2 megjegyzés:

  1. Én is fogadkozom:) - főleg azt, hogy türelmesebb leszek... és tényleg megpróbálok segíteni, és nem leugatni elsőre, ésaztánsegíteni.. (mert erre hajlamos vagyok, sajnos)
    Nekünk sincs könyvborítónk, mert tegnap behoztam a könyveket, hogy megfelelő nagyságú borítókat szerezzek, de az érintett boltnál kint állt a sor vége, úgyhogy menekülőre is fogtam a dolgot.... füzeteket én is így sacperkábé vettem, mondjuk sokat, mert jó áron volt. Nálunk ma lesz évnyitó, ahova én már "nem mehetek" (anyaaa gáááz....) ez van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is elsőre ugatok, aztán na jó gyerek édesaranyocskicsifiam :D :D van.

      Törlés