Na

szóval kutya szépen csinosba vágva itt durmol most az előszobában. Amíg a kutyás csaj újra westie formát varázsolt neki én bevásároltam, kicsit nézelődtem (másfél óra volt) vettem friss zöldségeket, banánt, áfonyát, piros és sárga dinnyét, ezt azt olyan gyümölcsöt, ami nincs a kertben (jaj izé mindig ezt írom, de tényleg ez van a zöldség gyümölcs kerül először be a kosaramba na :D ) meg vettem friss egész csirkecombokat, majd megsütöm, aztán megláttam gyönyörű(??? na jó kinézetre nem szép, de nagyon husis) pulykanyakat. Eszembe jutott mindjárt a férjem, aki nemrég volt a testvérééknél és ott pulykanyakból készült levest evett, hogy az milyen finom volt és így meg úgy...gondoltam itt az alkalom én is kipróbálom. Amúgy is már úgy vágytam egy kis levesre. Ritkán csinálok. Na, elővettem a legnagyobb fazekam (5-10liter között asszem) és beleraktam hagymát, jó sok répát, zöldséget, karalábét, gombát, zöldborsót, kelbimbót szóval mindenféle jókat és most ott rotyog a konyhában egy egész hétre való, finom illatokat árasztó leves. Alig várom, hogy készen legyen. 
A gyereknek persze készen van az általa kért milánói, már jól be is pakolt belőle. 
Gondolkodom, hogy csinálok valami mákos kevert sütit, ha már itthon vagyok, keresek is valami jó kis receptet. Legalább reggelire jó lesz a gyereknek.
Voltunk a napokban a Decathlonban már a sulira készülődős program volt és ott szoktam egy bizonyos márkájú cipőt venni, ami annyira strapabíró, hogy simán elbújhat mögötte a legismertebb két márka is. Na, sajnos nem kaptunk a gyerek méretében, mert kifutó termékké vált és gondolom előttünk már jártak arra ( itt igazán a szívemhez kaptam :(:( ) így azt nem sikerült akkor beszerezni. Erre most meg kitaláltam, hogy én csak megnézem a netes oldalon, hátha. És igen! Végre itt tudtam rendelni neki! Tiszta boldogság. De tényleg, naná, két pár van belőle, simán focizott bennük, meg utcára is ezt használja, szinte mindennap nyúzza és egy pici leválás, orrkopás semmi nincs a cipőn. Viszont éppen a végén van az ujja, szóval ami van tuti kicsi lesz pár hét múlva, ideje volt egy új párnak. (na jó, csinálok egy kis reklámot Artengo a cipő neve, ajánlom! ) Na, úgy hogy ma is találtam egy pozitív dolgot. 

Az eső meg esik, nem vészesen nagyon, de folyamatosan. Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúújjjjjjjjjjjjjj. És nem , nem találok benne semmi pozitívat még azt sem tudom szem előtt tartani, hogy ne bosszankodjunk rajta, mert ha azt tesszük, akkor is esik. Nem igazán érdekelnek az efféle okosságok, amikor eltervezem a napomat.  :( Nyaffff.

Na jó befejezem inkább iszom még egy kávét és megnézem a Spektrum Home adását a Nagyratörő terveket, ahol családokat mutatnak be, ahogy felépítik a házukat sokszor a két kezükkel. Aztán meg előveszem azokat az újságokat amikre előfizettem, ( Kert magazin, Runners, Ízek és érzések) de még nem volt időm kiolvasni őket. És egy picit olvasózom is a hálóban, fetrengve, amíg a leves elkészül. Jobb híján.  

( Hosszú, meleg napos őszről álmodozom.....)

Ezt a blogot pedig ajánlom, egy fiú meg egy lány úgy gondolta hazaköltözik Svédországból, vettek 20 hektár földet, ahol éppen felépítik álmaik házát. Két éve kezdték, közben pedig lakókocsiban laktak(igen, télen is) . Nagyon jó a blog, szép képekkel, inspiráló erőt adó írásokkal. Menekülnek a mindennapoktól, nem akarnak kiszolgáltatottak lenni a szolgáltatóknak, saját gazdálkodásra adták a fejüket, igyekeznek megtermelni maguknak mindent a mindennapokhoz. (ráadásul, mint kiderült egyik kolléganőm testvére akiről "beszélek". ) Akit érdekel: http://esztermalnaskertje.blogspot.hu


Megjegyzések

  1. A Dechatlont én is szeretném meglátogatni, ahogy tavaly, szerintem idén is a blogtaliról hazafelé beesünk :D.... vasárnap.
    Ezt a blogos linket köszi, végig fogom nézni, ahogy belepislantottam, már fájdult is a szívem, mert azt csinálják, amit ha újra kezdhetném, én is szívesen.....

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a blogot, tetszenek. Gyönyörű házuk lesz! Kedvelem az ilyen bevállalós embereket.

    VálaszTörlés
  3. Jaj ne is mondjátok, én is kicsit irigykedem. Jó lehet így élni, bár rengeteg munka. De ha lennének gépeink és otthon lehetnénk mind a ketten és időnként lenne segítség is, azért én is belevágnék.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése