Nem igaz már

hogy nem tudok aludni. :/ Azt hiszem ideje lenne ismét leporolni a Valerianás dobozomat és bekapni egy bogyót lefekvés előtt. Nem tudom miért van megint így, még csak feszültnek sem érzem magam. Fáradtnak annál inkább. :(

Tegnap falunap volt jöttünk mentünk, beszélgettünk, volt légvár meg a szokásos nem nagy dolgok. Este megnéztük a tűzijátékot, na az szép volt nagyon. Amúgy elsétáltunk Kiskorúval a falu másik végébe és annyira kiakadtam, hogy mindenhol vádliig érő gaz. A focipályán és a játszótéren. A játékokról lekopott a festék, a padok teteje a földön hever, kilógó életveszélyes nagy csavarok, a homokozóban csak gaz, homok egyáltalán nincs. Rendezetlen az egész környezet, miközben van jó pár munkanélküli itt is. A saját lakókörnyezetünket leszarja az önkormányzat, olyan apróságok ezek, amik nem kerülnek sok pénzbe csak egy kis akarat kell hozzá. Amikor ott voltam ez nem történhetett meg. Nos, erről nem is akarok írni többet, de mint sok helyen itt sem tudom mire megy el a falu pénze.
Ma bekötjük a tankönyveket, teszünk veszünk, főzünk és úgy gondoltam, hogy ezen kívül nem csinálunk semmit. Bár megfordult a fejemben, hogy előveszünk pár tavalyi könyvet és nekiállunk ismételni. Valaki tanult már a gyerkőcével így iskola kezdés előtt?? Olyan tanácstalan vagyok, hogy nyúzzam egy kicsit vagy hagyjam ezt a pár napot már a fenébe. 

Na megyek, átbogarászom a blogokat amíg még nyugi van és iszom egy jó erős kávét, rám fér.





Megjegyzések

  1. Nem, nem veszünk elő a gyerekkel igazán semmit... az olvasást talán hajtanám, de miután Vekerdy tanár úr egyik írásában kifejtette az ezzel kapcsolatos nézeteit - kell-e a gyereknek nyáron gyakorolni, nem.. - megnyugodtam, és ehhez tartom magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig Vekerdyre gondolok, ha nem tudok dönteni :D Ezt az hiszem majd szülőin is bedobom :D :D

      Törlés
  2. Ugyanezt akartam írni én is, hogy mi még soha, egyetlen nyáron sem vettünk elő semmit és eddig ez még soha nem vetette vissza Máté tanulmányait :), sőt, szerintem több energiája volt így, legalábbis az elején mindenképpen! Én is imádom Vekerdyt és ismerem is jól az ezzel kapcsolatos tanácsait, ami annyira szuper, hogy mindig megnyugtat, de ha az ellenkezőjét javasolná, mi azt hiszem akkor sem gyaokolnánk semmit, egyszerűen azért, mert látom, hogy ez sokkal hasznosabb és jobb is neki, mintha nyúznám :) ...

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése