Tegnap éjjel olyan

vihar lett, hogy csak néztem. A szél az nem fújt, helyette éjjel egykor olyan csörömpölésre ébredtem, hogy először nem is tudtam hol vagyok. Nagyon hangosan dörgött és szinte folyamatosan villámlott és csapott le körülöttünk. Jól meg is ijedtem, mert a nagy napernyőnket nyitva hagytam, mivel nem is tudtam, hogy vihart mondtak, ha mondtak egyáltalán erre. Féltem, hogy belecsap a villám, de szerencsésen megúsztuk. A kiskutya nagyon nyüszített, így beengedtem és mindjárt le is feküdt az előszobába a párnájára, aztán egyszer csak bár soha nem szokott a lakásba bejönni csak idáig, de bejött a hálószobába és az ágyam alá bújt, ott aludt. Hagytam, hajnalig akkor engedtem ki, akkorra lett vége az egésznek. Én meg arra ébredtem , hogy a gyerek mászkál a lakásban és kérdeztem is tőle hogy mit mászkál itt korán reggel, mert olyan sötét volt hogy azt hittem még hat körül van, erre azt felelte negyed tizenegy. Az éjszakai csinnadratta és kutya mizéria után idáig aludtam. Fogalmam sincs hogy sikerült, de kipihentem ébredtem ami ennyi idő után kész csoda.
Mondjuk azóta itt kóválygok, mert elment a fél nap és még szinte semmit sem csináltam. Kiakartam menni korán a kertbe befejezni a fűnyírást, amit tegnap elkezdtem és csodák csodája abba tudtam hagyni anélkül, hogy végig mentem volna az egészen ( a múltkor megfogadtam, hogy azért sem szakadok meg hanem beosztom) , inkább elmentem egyet fürödni a medencébe. Gondoltam majd ma befejezem, de gyanítom a sok eső miatt ez vagy az estére tolódik, amíg kicsit felszárad vagy holnap reggelre. 

Amúgy pedig mától hivatalosan is szabadságon vagyok, 9 nap boldogság hurrá!!  Már nagyon vártam. De az elkövetkezendő idő sem lesz hosszú, ami ezután jön, mert aztán megyek egy hétig és úgy tervezem utána megint itthon leszek. Tegnap viszont elgondolkodtam ezen, lehet hogy még is hagyok egy hét szabit magamnak valamikor őszre, így talán nem lesz olyan hosszú a munka decemberig a hosszú gyerekes téli szünetig. Majd meglátom.

Kinéztem az előbb az ablakon és azt látom, hogy egyre jobban hullanak a falevelek. Az, hogy este jóval korábban sötétedik, mint eddig már nem is említem. Én mindenesetre felkészültem az őszi estékre, tegnap vettem egy csomó teamécsest.:D  Aztán még az is lehet, hogy egyik nap teszek a párologtatóba egy kis őszi illóolajat és meggyújtom alatta. És vágok egy szelet dinnyét :D :D :D

Nem vagyok hajlandó ma főzőcskézni, összeütöttem egy lecsót  és később sütök egy sajtos sós rudat. Még télen csináltam egy finomat, azt fogom gyorsan készen van.

A recept:

Rokfortos keksz

12 dkg vaj
12dkg rokfort sajt
20 dkg liszt (én teljes kiőrlésűt használok)
10 dkg apróra vágott dió
cayenne bors ízlés szerint
bors, só

Az eredeti verzióban összegyúrjuk , hengert formálunk és folpackba rakjuk. A hűtőben 1 órát pihentetjük, majd szeleteljük és kisütjük. 
Én most összegyúrom, berakom a hűtőbe hogy ne legyen nagyon ragacsos, mert az. Aztán kinyújtom, megkenem tojással és jó sok sajtot rakok rá úgy sütöm ki. 180 fokon kb. 20 perc. 
Nagyon finom, eteti magát próbáljátok ki. Megyek összedobom én is. :)








Megjegyzések

  1. Tegnap vettem egy csomó teamécsest én is!!! :D :D :D
    Hú, mennyi szabid van....??? én szinte csak arra vettem ki, hogy megyek ide meg oda, de érzem már, hogy fáradok, itthon kellene lenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sokat vettem ki eddig. Egyszer volt csak, hogy 1 hetet, még júniusban, júliusban meg semmit. :D Miért gondolod, hogy "mindig" szabin vagyok ??? :D :D De egyébként 32 napom :D Öreg vagyok én már :P :) A legtöbbet decemberre tartogatom a téli szünetre, amikor végig itthon leszek a gyerekkel, úgy hogy tényleg nem sokszor vagyok itthon.

      Törlés
  2. Nálunk a kutya a meteorológus. Már én is megtanultam a fűnyírási beosztást. Én meg amiatt nem tudom kialudni magam, mert a meleg miatt nem zárunk ajtókat, így viszont ha jön az úrfi, ébreszt.Már a macskaúrfi, és 4,5,6 órakor, ahogy kedve hozza. No, meg gondolom a gyomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd a macska nálunk is rendszeresen megjelenik reggel 6-kor :) Addig nem marad csendben, amig nem kap enni. A kutya tányérjából esznek ketten. Először a macska, a kutya addig mellette fekszik majd ha befejezi akkor a kutyus. A fene gondolta volna, hogy ekkora nagy barátok lesznek :) A fűnyírást ahol abbahagytam pénteken, tegnap befejeztem. Jöhet a következő adag, de csak késő este fogok kimenni a kert végébe. Ma mozizunk itthon a gyerkőccel.

      Törlés
  3. Tegnap du. elmentem a kisfaludba megnézni, hogy milyen szép lett a kerítésetek, nagyon szép élőben is, nem csak fotón!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉS miért nem csengettél be?? :) Itthon voltunk! :)

      Törlés
  4. Nem akartam zavarni, de köszönöm, hogy ilyen kedvesen válaszoltál.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése