Úgy hidd el

amikor itthon vagy szabadságon akkor egy nap alatt kettő telik el. De komolyan. Most kezdődött és holnap már péntek. Hétfőn meg már dolgozom. Már most kivagyok akadva ezen. :) Aztán meg az idő is őszbe váltott. Tegnap egészen este 7-ig nyár volt, 30 fok fölötti hőmérséklettel, aztán hirtelen váltott és egyre hűvösebb lett, most meg már 17 fok van kint és eső. Azért ez elég durva. Nem ezt az őszt várom és azért nem ilyen hirtelen. Tegnap napközben még füvet nyírtam és kertészkedtem ma meg lassan tényleg meggyújtok egy mézeskalács illatú mécsest. :) 

Aztán meg ma elmentünk boltba, oda ahol a legjobban szeretek zöldséget és gyümölcsöt vásárolni ( a piacon kívül ) és vettünk mindenféle finomságot. Ananászt, áfonyát, avokadot. Holnap egy jó kis gyümölcssalátát csinálok reggel, még van itthon dinnye, saját barack, szeder és füge is. Elég régen ettem reggelire gyümölcsöt, éppen itt az ideje. Mostanában megint elhanyagoltam a reggelit, viszont ma már csináltam egy igazi kávét és nem fáj a gyomrom. Remélem a pár napos böjt után ezentúl ez megint így lesz. 

Annyi mondanivaló jutott eszembe tegnap fűnyírás közben, amiről majd írok itt de mostanra már elszállt az ihlet. :/ Ahogy látom (vagy nem látom) a legtöbb blogon is viszonylag csend van. Vagy még mindenki nyaral, szabadságon van és jobb dolga is van annál, hogy írogasson vagy az én figyelmemet kerülte el, amikor új bejegyzések születtek. Na majd pótolom. :)

Itt hagytam abba tegnap este.

Ma meg torokfájással és fejfájással ébredtem, remek. :/ Hat óra óta fent vagyok, egy darabig próbáltam pihenni, de aztán fél nyolckor felkeltem, bevettem gyógyszert, teát csináltam, aztán meg kávét. A gyümölcssaláta nem készült el, most egyáltalán nem kívánom talán majd délután. Tiszta kóválygós a mai nap és nem hiszem el, hogy már péntek. Hamar elmentek a napok. 
Gyógyszer és egy csomó tea után Kiskorúval kiválogattuk a ruháit. Három farmer is ment a levesbe (nem szó szerint, majd elajándékozzuk mert semmi bajuk) kettőt kinőtt egyet pedig kihízott!! Te jó ég, mióta meg van a gyerek még sosem hízott ki semmit, ez az első alkalom. :D Mindig csak nőtt, de derékban sose tudta utolérni a növögetését. Wow, volt is meglepődés. :D :D Ezt is megértük, emberesedik a gyerek. Aztán kihegyeztük az összes színes ceruzát, meg a grafitot is, megnéztük hány radír és mennyi toll van itthon. Van amiből még kell venni párat. Füzetből se kell túl sok, rajzlapot venni kell, egy két mappát, új körzőt, vonalzókat de azt hiszem nem fogjuk ezt elkapkodni a kezdeti időkre van éppen elég mindenből. Elhúzkodtuk a szekrényeket (mondjuk a fejem közben eléggé dübörgött) mögöttük is kitakarítottunk, pókhálókat porszívóztunk, szerencsénk az nem lesz, mert pár pók is ment a porzsákba. Most éppen megy a mosógép, függönyeit mosom ki. Ragyog a szoba.

Aztán most meg a hálószobából jöttem ki, kicsit leültem és iszom még egy teát mert kicsit sok ez így. Szopogatom a torokfertőtlenítő cukorkát, remélem használ. Majd megyek nemsokára vissza, egyelőre kiválogattam az újságokat, párat megtartottam de vagy 10 kiló ment ki az újságtartós dobozból. Ezek se mennek a szemétbe, viszem be a munkahelyemre majd a csajok elosztják maguk között. Aztán még átnézem az ágyneműs dolgokat, ott is rendet rakok, majd szerintem én is megnézem az őszi ruháimat (na, itt fog kiderülni igazán, hogy ha tényleg rám jött pár kiló :/ ) és az éjjeliszekrény fiókjait ott is van pár apróbb csetresz, ami már a kidobni való határát súrolja. Pl. ezer éves elem, ami valószínű csak a nem használásától is tönkrement idővel, meg évekkel ezelőtti számlák egy mappában, amit már nem kell őrizni. Ilyenekre gondolok. Ezeket lehet ülve is csinálni, most nincs nagyon kedvem mozogni, mondjuk a fejfájásomnak vége lehetne már.

Ezek után ha lesz még erőm átnézem az előszoba szekrényt is.

A főzés nagyját már letudtam tegnap este sütöttem fokhagymás húst, félbevágott hagymákat is dobtam bele, meg rozmaringot, pár apróbb szemű paradicsomot ezeket megsütöttem egyben. Párolt zöldség lesz hozzá és bulgur. Ezt majd mindjárt megcsinálom, kb 10 perc az egész, de mivel a gyerek is későn reggelizett én meg egyáltalán nem vagyok éhes ráérek.

Délután ha jobban leszek kicsit kint is akarok tenni venni, nem nagy dolgokat.

Vasárnap pedig vásárt terveztünk, megnézzük a zsibis részt remélem az időjárás is kegyes lesz hozzánk.

A mai napon pedig ismét kisütött a nap és elég meleg van kint, de én valahol belül még is már valami ilyet érzek.:


Hát így.








Megjegyzések

  1. Jobbulást!!! spec én is azokat a dolgokat tervezem itthon nagyjából, amit Te.... csak még előttem vannak:) most végre két nap itthon, aztán jövő hétvége körül veszek ki szabit itthonra, mert már kell....
    Ma átnézem, és átpakolom a gyerek cuccait - katasztrófaövezet a szobája amúgy - valahogy mindjárt iskolaérzés van, de tényleg....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése