Végül is

egész jó lett ma reggelre a torkom, de a fejem még fáj egy picit. Mindegy a torokfájást amúgy is nehezebben viseltem. 
Tegnap tök jól összerántottam a lakást, sok mindent kiselejteztem, összepakoltam, rendszereztem, válogattam. Még a táskámat is kipakoltam. Ajjj mennyi kacatot összetudunk gyűjteni mi nők! Kidobtam régi bevásárló cetlit, számlát, ilyen fecnit, olyan receptet, szóval mindent és átpakoltam egy másikba egy mély bordóba, ez már olyan őszies szín. Most pár hétig ott is rend van. :) Végül az előszobában lévő nagy szekrényt is átrendeztem és még a konyhaszekrényekben is rendet tettem, kipakoltam, letörölgettem a polcokat. Nyár végi nagytakarításra sikeredett a nap és jól elfáradtam. Ma pedig csak azt teszem amihez kedvem lesz. 

Este még csináltam zakuszkát. Tudjátok az a padlizsános, piros paprikás, pici paradicsomos, fokhagymás kenyérre kenős dolog. Na, a fene gondoltam volna, hogy két duci padlizsánból annyi lesz, hogy két dobozzal tudok rakni a fagyasztóba, plusz még marad egy kicsivel a hűtőben, amit pirítóssal tudunk enni szerintem még a jövő héten is. Nincs benne tartósító, úgy hogy olíva olajat öntöttem arra, amelyiket a hűtőben tárolunk így nem romlik meg. De azért enni kell, nincs mese. :)

Olvastam, hogy ma hajnalban megdőlt a hideg rekord , mert volt olyan hely ahol 3 fokot mértek reggel. Hát azért ez szerintem túlzás, tiszta tél ez így reggelente. :/ Nem tetszik na. Azért ilyen hirtelen ne legyen már vére a langy meleg reggeleknek!

Egyébként meg mára nincs semmi terv, ebédre diós tészta lesz a gyereknek, én meg nem vágyom meleg ételre valahogy, úgy hogy lehet csak egy avokadós pirítóst csinálok majd  délben. 

A fürdőszoba van vissza, vízkőtelenítés és wc pucolás, aztán az ottani szekrényben is rendet rakni, azt hiszem azt ma még megcsinálom és ennyi. Enne a hétnek a  vége tényleg egy nagy ősz előtti takarításba torkollott. :)








Megjegyzések

  1. Őszies a reggel, az este. Jó esetben a nap többi része nem. Épp a napokban gondolkodtam, hogy milyen hihetetlen szerencse, hogy a két hetes nyári szabadságom alatt fél nap eső jutott csak. És az is eszembe jutott, hogy egész nyáron alig volt alkalom, hogy kint ebédeltünk vagy vacsiztunk volna. Ezt nagyon sajnálom. Nagyon gyorsan eltelt a nyár. Még szerencse, hogy az őszt is szeretem, ahogy te.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó idő van szinte harapni lehet a levegőt :) Én is csinálgattam de apránként mindennap egy kicsit de még a konyhabútor hátravan de azt csak nyaralás után csinálom, 2x is megyek :)munka megvár...

    VálaszTörlés
  3. Ezt nevezem! Nagyon szorgos voltál! Én napokig csinálom ugyanezt a munkát! :))) Egy darabig rend van, aztán kezdődik elölről :))))
    Most én is a rendrakással szekrények lomtalanításával takarításával foglalatoskodom.
    Még jó lenne egy darabig jó idő, de ez a nyár nagyon változó időjárású sajnos. jól esne még odakint többet lenni, de ez van!
    Szép hetet kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése