A hétvégének annyi

huss már el is múlt. Mintha nem is lett volna úgy tűnik ma már.Ma böjtös napot tartok, mert tegnap sikerült majdnemmegállásnélkül ebédelnem. :) Ugyan is a marhapörkölt olyan jól sikerült, pont annyira volt csípős amennyire kellett a fiúknak (én még tettem az én részembe jó sok erős paprikát) és a nokedli is pont úgy volt kapros túrós amennyire kellett. Amúgy nem vagyok nagy pörköltes meg nokedlis, de na jó volt. Egy évben egyszer kétszer mindenképpen. :)
Szóval ma "böjtölök" a reggelim két tejeskávé, egy körte és pár szem szőlő volt fél marék kesudióval. Tízórai egy narancs és ebédre rukkola, paradicsom, pár szelet sonka felvágott, mozarella és mindezt megöntözöm chilis olíva olajjal. Két szelet teljes kiőrlésű (sparos) kétszersült lesz hozzá. Tudom nem sok, de a tegnapi napot muszáj valahogy kompenzálni. :)

Ez a kép meg awwwwwwwwwwwwwww , ez nagyon tetszik.

kép: Country Homes & Interiors Magazine

Megjegyzések

  1. Amikor ilyen képeket teszel fel, rögtön ingerenciát érzek hazarohanni, és átrendezni-berendezni a házat... :D

    VálaszTörlés
  2. Tami, küldd el légyszí a filmes lakások linkjét! Kíváncsi vagyok melyekről írsz. Ami nagy kedvencem volt A szerelem hullámhosszán, a Meg Ryan lakása, oly kedves, puha, meleg.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése