Ez annyira nem az

én hetem, hogy csak na. Pedig itt az igazi ősz, amit úgy vártam és még is. A rossz kedvem miatt időnként máshogy reagálok dolgokra, hirtelen felkapom a vizet - még jó, hogy ezt nem adom ki magamból, hanem bennem marad - aztán elmúlik, jön egy jobb pillanat, aztán megint vissza....áh. Itt a blogban is csak félig írtam le történéseket - még mindig nem engedek teljes belelátást a dolgaimba, se otthoniba, se másba ez nem véletlen -  ezért kicsit félreérthető is vagyok, de amúgy annyira ez nem érdekel. Mindenki gondoljon bele, amit szeretne. :) Távolról amúgy sem ismerjük meg egymást annyira, mintha napi élő kapcsolatban lennénk. Na mindegy is.

Holnap délelőtt viszem a gyereket suliba, kezdődik a programozós tanulás remélem tetszeni fog neki. Lesz bő másfél, két órám ezentúl minden szombaton, amikor vagy futni megyek vagy csak sétálni a városba, könyvesboltba mehetek, nézelődhetek boltokban vagy beülhetek egy kávéra valahova. Ez jó. 

Hétvégén elültetek rengeteg virághagymát, nárciszokat, tulipánokat megérkeztek a rendeltek (az oldal itt ahonnan kiválasztottam) és vettünk két nagy dobozzal a Lidlből is valamint szintén innen zöldeket is, kis télálló bokrokat, Erikákat fehéret és rózsaszínt is. Megvan a helyük, végig a bejárat mellett lesznek ahogy bejövünk a kapun a kocsival. Oda ültetjük el a gránátalmát is. Remélem jó helyen lesz, védett is, déli is sok nap fogja a növényeket érni. 

A Butlersben leárazás van végre találtam egy olyan kis asztalkát amit a kanapé mellé képzeltem el és ma már ki is hozták.

Még nem tudom virág lesz e rajta, vagy valami más, esetleg a laptopom vagy egy kis éjjeli lámpa és azt sem, hogy marad ilyen színű vagy keresek a kanapéhoz passzolót amire lefestem. Innen.

Ma végre előbb végzek, fél három mikor lesz már?? Olyan vagyok, mint a gyerekek az iskolában péntekenként. Alig várom. Még boltba ugrok majd be, rántott sajt lesz hétvégén a menü közkívánatra. Kell vennem olajat a fritőzbe, meg zsemlemorzsa se ártana, mert elfogyott. A tojást se felejtsem el! A desszert palacsinta lesz vagy sajttorta még nem döntöttem el. És vettem már sütőtököt is az is mennyire jó már. :) Felvágom, pici méz és megszórni dióval és úgy be a sütőbe, isteni.

Ilyen utcácskán pedig szívesen sétálnék:

pinterest




Megjegyzések

  1. No.:) Egy majdnemtökugyanilyen kis székünk van, összecsukhatós, csak világosabb színű. Már rég készülök lefesteni, naná... jelenleg a fenti szobában éjjeliszekrényként működik.
    A Lidl-ben vettem én is egy doboz vegyes virághagymát (rózsaszínt... te milyet?:) )
    A gránátalma meg, ha nagy lesz, irtónagy bokor lesz, ugye tudod? szóval hely, az kell neki. Át fogom telepíteni az ősszel a miénket én is. Vagy tavasszal, ennek még utána kell néznem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem az a gránátalma (remélem) hanem van valami közepes fajta. Állítólag. Világvége Margit néni (így hívjuk, mert az ezredfordulón azt hitte mind meghalunk) a kertészetben ezt mondta legalább is :) :) Mi vettünk egy doboz lilát meg egy doboz narancssárgát. De annyi fajta van banyek, kellene még venni. Nem volt drága ha jól emlékszem.

      Törlés
    2. Hi-hi. Mi is tőlük vettük a gyümölcsfáinkat.:)

      Hagymákban már előrébb jártok, pedig már nekem is bizseregnek az ujjaim. Lehet, ma én is veszek még, mert hagymásból sosem elég. Várom majd a tavaszi kertedet, de az őszit is szívesen nézegetem. Minden nap eszembe juttok, hogy mekkora területet kell gondoznotok, nekem meg még ez sem megy.;)

      Törlés
  2. Nagyon klassz, hogy ilyen sok virághagymát vettél. Csuda szép lesz a kerted tavasszal. Az asztalka is tetszik. Jó a mérete. A hétnek pedig mindjárt vége és gyönyörű idő lesz.Igyál egy kis citromfű teát és lelazulsz tőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már bennem van két liter tea, mondjuk nem citromfű de szerintem otthon van az is. Köszi az ötletet!! Majd hétvégén kipihenem, szerintem én totál benne vagyok a változó korban. :/

      Törlés
  3. Heteken belül a én lányom is elkezd szombatonként egy foglalkozást, így nekem is lesz a városban egy órám. Eddig azt gondoltam, hogy majd az idő alatt intézem a bevásárlást, de most ihletet kaptam tőled: kávézni és könyvesüzletekbe fogok járni, amíg ő okosodik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ahogy ismerem magunkat néha még azt is belesűrítjük. :)

      Törlés
  4. Azt hittem csak én vagyok ilyen hagymabolond. Kíváncsian várom az eredményt, mert idén a szokásos tulipánhelyemen nem lettek tulipánok. Fellázadt az összes vagy valakik közbeavatkoztak. Most majd kiderül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése