Hajnalban felkeltem

mert arra ébredtem, hogy szakad az eső. A nyitott ablak mellett és a terasz tetejére zuhogva ( a háló ablaka a teraszra nyílik) felerősödött a zaj. Aztán már csak egy órát voltam képes aludni, kiment az álom a szememből. Inkább felkeltem és kávét főztem és most itt ülök és írom a kis semmi dolgaimat. Ebben az időben legszívesebben egész nap feküdnék, olvasnék vagy kifordítanám a házat a sarkaiból. Helyette dolgozni és iskolába megyünk, aztán én még szülőire is és csak utána haza. Az első szülőire illik elmenni ugye? 

Nem igazán történik semmi, mennek a napok egyik a másik után. Otthon még csak a kinti rész van rendben, garázsnak neki sem álltunk és a tó is még várat magára. Valahogy leültünk, kellene egy kis löket a dolgokhoz. Lehet, hogy elfáradtunk a fene tudja.

Kiskorúnak szombaton kezdődik a programozói iskolája, így a hétvégi két órás programunk innentől egész tanévben ez lesz. Kíváncsi vagyok tetszeni fog e neki, tanul e olyat ami miatt érdemes járni egész évben, hogy a továbbtanulásnál dönteni tudjunk. Belevágunk.

Hirtelen felindulásból vettem magamnak egy táskát -Parfois márka - a gardrobcsere oldalán találtam szép őszi narancsos színe van, pont olyan amilyet már régóta kerestem és remélem tényleg hibátlan és nem sokat használt, ahogy a mostani tulajdonosa írta. Egyterű, de tartozik hozzá egy kisebb táska, amit amolyan táskarendezőnek lehet benne tartani (viszont zipzáros így az is külön zárható) telefont, jegyzetfüzetet, iratot, kisebb apróságokat lehet belerakni, de van hozzá egy keresztbe vethető pántja is, így két táskám is lehet. Ha ez sem jön be (évek óta keresem a nekem megfelelő táskát) akkor feladom. Ezen az oldalon eladni vagy elcserélni lehet olyan dolgokat, amiket már meguntunk vagy egy kósza ötletből kifolyólag vettünk, de aztán rájöttünk, hogy még sem tetszik, felesleges, de másnak még jól jöhet. Nagyjából olyan, mint a vatera. Ti szoktatok csereberélni? Eladni vagy elcserélni a nem használt dolgaitokat olyan dolgokra, amiket ti kerestek? Én általában úgy szoktam vásárolni, hogy előtte eladom azokat a dolgokat, amiket meguntam pl. táskát is és a befolyt összegen veszem meg azt, amit szeretnék. Inkább várok vele, de így nem áll a szekrényben feleslegesen a  megunt dolgom.



Aztán meg a meskáról szintén az ősz jegyében egy ilyen kis aranyos nyakláncot.Jó lesz most már a pulóverekhez.


Hát így.

Megjegyzések

  1. Mindjárt rákeresek erre az oldalra:) Nálunk nem rég alakult egy facebook csoport, ahol helybeli cuccokat lehet adni-venni. Adtam és vettme is így, szuper, mert csak felülsz a bringéra és el is tekersz érte:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az tényleg jó! Az lenne az igazi, ha ilyen lenne a közelemben :D

      Törlés
    2. Indíts egy csoportot, működik! Én adtam el íróasztalt, vettem a gyerekeknek öveket fillérekért, de rengeteg holmi cserél gazdát nem is gondoltam volna, mert a bababörzékre meg nem nagyon jöttek el az emberek, és alapvetően elég zárkózottak főleg az őslakosok, de így szívesen adnak vesznek, sőt cserélnek is. Pl. most veszek két nagy JAR mosogatószerért egy cipőt a szomszédasszonyomtól:)

      Törlés
  2. Nem hallottam még erről az oldalról, de már be is írtam a keresőbe. Nagyon tetszik a táska. :)
    Én elszoktam ajándékozni nagyon sok holmimat olyan családoknak, akiknek nehezebben megy. A német főnököm is nagy halomba pakolja össze mindig a nem használt ruhákat, cipőket, amiket hazahozok és keresek nekik új gazdát.
    Én most hátitáskát keresnék, valami nőiesebbet. A keresztpántosom már nem olyan kényelmes, főleg ha sok dolog van benne, akkor nyomja a pocakom.
    A hálószobánkat raktam ma rendbe. Kidobáltam sok régi lomot, papírokat,amik már nem kellenek. Holnap majd folytatom tovább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is ajándékozom ami megmarad az mehet a netre. :) Jó pakolást, de vigyázz közben!

      Törlés
    2. Köszönöm, meg volt. Holnap folytatom. Csak is óvatosan!! ;)

      Törlés
  3. Hm... ilyenkor mindig elszégyellem magam, mert odáig eljutottam, hogy kipakoltam a szekrényből a felesleges ruhákat, szortíroztam is gyorsan, de ott állnak zsákokban, és a helyet foglalják... egy csomó dologban tutyimutyi vagy következetlen vagy nem is tudom milyen vagyok, mindenesetre a saját agyamra megyek....
    Rengeteg felesleges cuccunk van, ami nyomasztó, részint lelkifurdalásos, hogy miért nem adom oda, akinek jobban kellene, vagy miért nem adom, cserélem el, ami olyan, és nem tudok rá magyarázatot.
    Megnézem ezt az oldalt én is.

    VálaszTörlés
  4. Én a felesleges cuccaimat szerettem volna rászorulók részére odaadni, de kiderült, hogy a ruhagyűjtő konténerből bizonyos népcsoport mindent szétdobál, a családsegítő szolgálat munkatársai meg elhordják az oda adott adományokat. Itt állok és pislogok, mint hal a tepsiben... ezt az oldalt viszont megnézem.. köszi a tippet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése