Harmadik napja

fáj a fejem. :/ A fene se érti, hogy amikor az ember alszik, álmában miért kezd el fájni és ébred erre. Bennem van egy csomó gyógyszer, semmi haszna. Most éppen tolom a kávét, hátha az használni fog. A tegnapi napom rohangálós, bosszankodós volt, bár így utólag nézve azért egész higgadt maradtam, ahhoz képest, amilyen szoktam lenni.

Délelőtt anyukámat hoztam hozzánk vizsgálatra, nincs jól, erről nem is írok többet a jövő héten megyünk tovább kivizsgálásra. 

Aztán amikor beültünk a kocsiba egészen felerősödött az a nyekergés, amit már hallok két három hete a jobb keréknél minden fékezésnél. Amikor áprilisban (még is csak) lecseréltük a kocsimat és a szerelőm átvizsgálta és rábólintott, hogy sikerült kifogni egy műszakilag és esztétikailag, kilométerben meg a korához képest egy jó kis autót akkor már mondta, hogy a fékeket majd ősszel jó lenne lecserélni, mert azok azért kopottak, de a nyarat simán lelehet tolni velük. Nos az őszt jól be is tartották itt a szeptember. Előző hónapban a biztonság kedvéért (nem a szerelő javasolta) kértem egy olaj cserét, levegő és olajszűrőt.
Na, orvos után még tettünk egy kört, megnézte és megrendelte az új fékbetéteket meg a nemtudom miket. Mondjuk az, hogy örömködtem hogy nem augusztus végén kell befizetni a könyvek árát, hanem majd szeptemberben egy csapásra elmúlt, amikor hazaértünk és megkaptam a nyári vízszámlát (ami minden nyáron kb. 2,5x több mint lenni szokott a medence miatt) a férjem éves kötelező biztosítását, plusz ugye a kocsim is....hát ezek a sulis cuccal együtt 90ezernél állnak meg. És akkor még nem fizettem villanyt, meg telefont, meg internetet meg majd a kaját a suliban, meg meg meg.....Mindig van valami, de komolyan.

Aztán este fél nyolckor elment az internetünk, 3 hét alatt háromszor....Telefon, bejelentés és itt gondoltam arra, hogy a szokottnál is higgadtabban kezeltem a tegnapi napot, mert tök kedvesen kértem az ügyintézőt (akinek szerencséje volt, mert egy nagyon kedves, segítőkész csaj volt a múltkori tirpák pasi helyett) hogy jó lenne ha már tényleg csinálnának valamit, a modem forrósodik már hónapok óta, jó lenne egy csere, az internet pocsék, az ára meg ezért sok és különbenisagyereknemtudskypeonbeszélniazapjával.......szóval felvette a hibát és megígérte, hogy a 72 órán belüli hibaelhárítás helyett megpróbálja a 24 órán belülit elintézni. Nos, dolgoztam anno évekkel ezelőtt 10 évig a Telekomnál (akkori Matáv) az internet szolgáltató részlegen is, tudom hogy mennek a dolgok....de reménykedem. Az viszont biztos, hogy utána nézünk valami másnak, mert ez így most az utóbbi időkben már katasztrófa. Két várostól is 10-15km-re lakunk a netünk pedig egy vicc. ÉS nekem ne mondja senki, hogy lehet internet nélkül létezni, nem nem lehet. Azért van a 21. század, hogy haladjunk a korral, hogy használjuk a jó dolgokat, hogy a gyerek a tanulását könnyebbé tegye, hogy pillanatok alatt beszélhessek a távoli ismerőseimmel, hogy ha kell ingyen megnézzem mit játszanak a moziban, mikor és hol milyen programok vannak, mikor van nyitva az a bolt, ahova szeretnék menni, mikor indulnak vonatok, buszok, nyaralást foglaljak, múzeumot látogassak akár virtuálisan is és egyáltalán. Szóval szerintem nem mond igazat az, aki azt mondja, hogy jól elvan nélküle is. Hát egy pár napig biztosan, de szerintem hosszabb távon tuti nem.

A gyerek tegnap már tanult a suliban, hát mi mást ? Matekot. Ezt vártam ettől a tanárnőtől. Még szerencse, hogy házi feladatot nem kapott. 

Most meg a gyerek még alszik, én pedig iszom még egy kávét és kicsit olvasgatom a blogot és megnézek pár pinterestes képet gyerekszobákról. Aztán nekiállok mosni és valami ebédet csinálni és ha nem fog fájni a fejem délután talán még a füvet is lenyírom itt a háznál, mert már jó pár napja nem nyúltam hozzá.
Aztán talán még arra is jut idő, hogy kifeküdjek egy kicsit a napozóágyra és kiolvassam az újságom.

 



Megjegyzések

  1. Én nem tudom, mit csináljak ma. Kedvem speciel semmihez sincs. Főleg nem takarítani. A hűtő üres. Jó lenne kimozdulni, bár az már este is sikerült- barátnős vacsi. De mégis :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hangulatváltozásaink lehet még is csak az évszakhoz igazodik? Én most éppen pakolászom, port töröltem, közben mindig találok valami kifogást miért kell leülnöm picit a gép elé :/ :)

      Törlés
    2. Dettó! :) - egy kis szekrénypucolás - netezés. Egy kis teregetés-netezés.... de ha egyedül vagyok itthon, akkor "ez" a társaságom. És jó ez így.

      Törlés
  2. Fejfájás. Az jutott eszembe, hogy 1. kevés folyadékot iszol, 2. mostanában mensi előtt szokott fájni, ezelőtt meg sosem....
    Tudom, hogy most "innen" könnyen dumálok, (és én sem tudom a hajamnál fogva kihúzni magam sokszor, ha olyanom van), de mégis, mi lenne, ha inkább a jó dolgokat vennéd számba, és azt "vésnéd" ide vagy akár egy képzeletbeli lajstromra....? mert ezek csupa bosszantó vagy szomorú dolgok tényleg, amiket leírtál (oké, az is már terápia, hogy leírja az ember, sokszor én is így működöm. )
    Olyan csudaszép reggel van pl. Hétvége. Pihenés. Azt csinálsz igazából, amit akarsz. Fel a fejjel! :) (a fájóssal is! :) )
    Ezt az újságot én is megvettem, átlapoztam csak, talán ma vagy holnap tüzetesebben hozzájutok. Az előbb kerestem meg, hogy tényleg ez van-e itthon - közben kezembe kerül a Másik kert, amit még nem olvastam ki végül., valahogy a nyáron elfelejtődött.... de majd most!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak jó dolgok vannak az életben, bár mostanában szerintem azok voltak itt többségben és főleg pozitivak. De ha valamiféle naplót írok és majd évek múlva visszaolvasom, akkor legyen ilyen is. Nem vagyok én Rubint Réka, hogy csak a rózsaszín dolgokat írjam le és a negatívokról meg ne számoljak be :D Te is így szoktad és még vagyunk egy páran, hogy ha valami nem úgy alakul és annyira nem személyes, akkor megírjuk a bántóakat is. Írhatnék én mindennap a felkelő nap sugaráról, meg a szuper kis dolgaimról, amik persze azért vannak, mindennap megvannak a pozitiv részek is, az hogy most ez kimaradt hát istenem. :) Most pl. jó, hogy megittam fél liter kávét meg fél liter vizet és a fejem már nem dübörög annyira. De igazad van, tényleg keveset iszom. :/ :/ Nemtom azon pl. hogyan változtassak.

      Törlés
    2. Visszaolvastam, én azért nem látom olyan szörnyűnek a bejegyzésem :D A Másik kert is jó, de én ősszel, olyan október vége felé mindig az első részt szoktam elővenni, nem is tudom miért....hm.

      Törlés
    3. Én sem látom :D, csak mégis, vigasztalni szerettelek volna. Brrrrr. Rubint Réka... :D :D
      Na jó, én is utáltam,mikor beszóltak, hogy csak pozitívan...... :D

      Törlés
    4. Áh, tök jó volt hogy mondtad! Legalább észbe kap az ember :) Elállt a fejfájásom most már vidámabb vagyok :D

      Törlés
  3. Ivás: hajlamos vagyok vesekőre, ezért oda kell figyelnem a mennyiségekre. Decathlonos 7,5 dl-es palackom van, azt viszem magammal reggel, itthon újratöltöm vízzel, és azt estig meg kell innom. Így csak a vízfogyasztásom megvan 1,5 liter, amihez jön még a kávé (ami vizet von el, pffff), néhány csésze tea, esetleg gyümölcslé, leves, pohár bor.
    Próbáld ki, nekem bejött!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!!! Igyekszem azért, nekem most az a trükköm, hogy fél literes ásványvizet vettem egy csomaggal a Lidlben és azt iszom. Igy egy ilyen kis üveg hamar elfogy és ha már kettőt iszom akkor már meg is van az 1 liter. Ha meg kiürültek, akkor feltöltöm őket vízzel, zöld teával és kész, mindig kéznél vannak. A másik. Egy időben sokszor ittam szívószállal, azzal valahogy egyszerre többet tudtam meginni, komolyan. :)

      Törlés
  4. Nem vagy Rubint Réka? :))) én sem!! De ha nem fog fájni a fejed vidámabb leszel... Bár olvasom elmúlt. Jó pihenést, nézz egy jó filmet!!!

    VálaszTörlés
  5. Engem még a netes szolgáltatásnál az bosszant, hogy ha kifizetem a havi díjat, akkor ne korlátozzák a használatot azzal, hogy mondjuk napokig nem jutok hozzá - mert én az egész hónapot kifizettem, na!
    Az ivásról én is hajlamos vagyok elfelejtkezni. Másfeles vizet szoktam becipelni (egy-egy hatos csomagot), egy mindig a kezem ügyében van, és meg kell innom, amíg bent vagyok - ehhez még hozzájön az itthoni reggeli, délutáni, esti mennyiség. Ha elfogy a vizem bent, akkor nem megyek el a csapig (csapvizet szoktam itthon) a bögrémmel, ezért kell a palack.

    VálaszTörlés
  6. Remélem, hogy semmi komoly baja nincsen anyukádnak és kívánom, hogy gyorsan jöjjön helyre, bármiről is legyen szó!
    Mi most voltunk bent a szolgáltatónál, hogy az otthoni dolgokat elintézzük. Ugyanazért az árért most dupla vagy tripla (?) olyan sebességű internetet kaptunk, de úgy képzeld el, hogy az az utca, ahol a szülők laknak, se 5700 se 5711, és emiatt a kavarodás miatt a mi utcánkat nyíltan utálják a Telekomnál és az irányítószám gubanc miatt hetekbe telik, mire a papírokat elintézik és valóban ekkora lesz a net...kész vicc!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése