Hú de nagyon

reggel van. Alig tudtam felkelni. Igaz, tegnap este még itt ragadtam kicsit a gép előtt, próbáltam ma reggelre valamilyen őszi hangulatot teremteni a blogon, de nem lett az igazi. Majd később még átvariálom, ha lesz időm. 

Kiskorú még alszik, még egy jó órát feküdhet aztán indul az első nap. Tegnap bent volt nálunk, amerre ment mindenki azt kérdezte, hogy naaaaaaa holnap elkezdődik az iskola, várod már? Gondolhatjátok, mi volt a válasz. Ráadásul ahogy ismerem a tanári kart mást sem fog hallani két évig, hogy " tessék jobban tanulni, tessék jobban igyekezni, ez (meg ez) az év már beleszámít a továbbtanulásba, hát mi lesz így belőletek??" Jajjjjjjjjjjj.....

A reggelek már az igazi őszi hangulatot hozzák párás, kicsi hűvösebben indulnak. Tegnap megnézem milyen idő várható szeptemberben, remélem nem komoly, hogy kb. a feléig ilyen szép napos idő lesz, aztán meg vagy két hétig esni fog az eső, mert akkor a kardomba dőlök. 

Aztán még az is eszembe jutott, hogy nincs őszi cipőm. Van egy ilyen kicsit zártabb, ami éppen csak nem nyári, de nem is az az igazi őszi, amolyan esőben  járós, úgy hogy körül kell néznem a boltokban majd pár hét múlva.

A boltról jut eszembe, Pécsen is megnyílt a Mömax. Kívülről láttuk Kiskorúval, arra jártunk éppen nyitáskor nem oda készültünk csak elmentünk mellette. Rengeteg ember ment az első nap, pedig még csak nagy akciók sem voltak, biztosan azt gondolták másnap már be is zár vagy mi. Én nem értem ezt, minek kell tolongani, mintha lemaradnának valamiről később. Brrrrrrrr. Majd pár hét múlva megnézem, mikor már lecseng az egész. Aztán meg a Pepco is nemsokára kinyit, na ennek örülök, főleg ha tényleg olyan jó, ahogy páran már írták a blogokban.

Na aztán meg, hogy itt a szeptember, ráadásul elseje is és kezdődik valami új megint már ha csak az évszakok megújulására  is gondolok, akkor úgy döntöttem éppen itt az ideje, hogy én is elkezdjek ismét egy kicsit többet törődni magammal. Páran az ismerősök közül "fogadalmat" tettünk, hogy ezt és ezt csináljuk 2017 június 15-ig. Van aki leszeretne adni jó pár kilót van aki újra sportolni akar, nem volt megkötve hogy csak életmódváltással kapcsolatos dolog legyen, úgy hogy lehet új nyelvet tanulni, lelkileg rendbe jönni, többet olvasni, kevesebbet idegeskedni bármi, amitől az életünk kicsit talán jobb, talán stressz mentesebb, talán egészségesebb lesz.

Úgy hogy én is mától belevágok , lesz sok egészséges étel és hetente legalább 3x5km futás. Írom a kalóriát és akkor is elmegyek sportolni, ha meg kell erőszakolnom magam.

Hát így.



Megjegyzések

  1. Háromkor feladtam a normális alvás kísérletet, azóta talpon. Nálunk államünnep van, holnapra szabi, szóval így még négy nap a suliig.
    Reggel óta háromszor frissítettem a bloggert, hogy lássam, írtál-e már reggeli mellé valót:-)
    És igen, a reggeli mellé meg is érkezett a bejegyzésed. Mostanra kész az ebéd, sül a rizslisztes, kókuszvirágcukros muffin. A nap is süt, igyekszem még kiélvezni ezt a pár napot az iskolakezdésig.
    Őszi cipőt én is kerestem, de nem találtam Győrben semmit. Rengeteg férfias cipő van. Mindegyik nagyon maszkulin, nem tudnám őket hordani munkában. Viszont tegnap beszereztem egy piros-narancs poncsót a Süelben. A piros cipőmmel gyönyörű lesz ősszel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, hogy várod hogy írjak. Olyan jólesik, néha az az érzésem, hogy semmi érdekeset meg értékeset nem írok soha, csoda hogy egyáltalán benéz ide valaki. :) A poncsón én is gondolkodom. De jó nektek, hogy még 4 nap szabadság! Használjátok ki.

      Törlés
  2. Mivel nekem sem mutatja a blogom a tiéd frissitését azonnal, többször benézek én is :). Igen, szeretlek olvasni én is :).
    Megsúgom, a múltkoriban elvittem a legislegkedvencebb poncsómat vagy pelerint vagyhogyhívják egy esti sétára, és mikor R. meglátta, körberöhögött, hogy milyen "vénasszonyos".... :D csak a miheztartás miatt írom, hogy amit mi nők gyönyörűnek gondolunk, hááááát... a másik nem nem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is volt egy ilyne, imádtam, de Gy. szerint öregasszonyos volt és eladtam:(

      Törlés
  3. Csak hogy a lényeghez hozzászóljak: amikor megnyílt itt a Pepco, mi is elfutottunk a szomszéd asszonnyal, bevásároltunk, mert olyan árak voltak, hogy na! (Nem tudtam, mi ez, az első két fővárosi üzlet közül az egyik itt nyílt a kerületben.) Mondjuk azóta kétszer voltam mindösszesen, az árak még mindig meg tudnak lepni, de sajnos a minőséggel nem vagyok túl elégedett. Tapintásra jó néhány pamutról azt gondolom, hogy nem pamut. De azért lehet egy-két jót is kifogni. Kíváncsi vagyok, te mit mondasz majd.

    VálaszTörlés
  4. A Pepcós ruhák tényleg nem szuper minőségűek, de konkrétan nekem pl nem szakad meg a szívem, ha a négyéves a 600 forintos nacit teszi tönkre az oviban. Ennyi. Valamelyik teljesen jól bír mindent, van, amelyik kinyúlik, fakul. Változó. A lakberendezési dolgok viszont helyesek, szeretem őket és a minőségük is okés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis szeretem a Pepcot vannak szép dolgaik. A minőség? Hát a H&M sem jobb , amit ott veszek mind szétpattog, mármint a pólókon a szemek... :( A Lidl-s gyerekruhákkal nem járok így.

      Törlés

Megjegyzés küldése