Hurrá!

kovtama | 12:04:00 | | |
A nap híre, hogy tegnap beszerelték az új netünket. Örülünk, mint majom a farkának, mert gyors és végre mindenki egyszerre tud bármit csinálni nem fagy le senki. Úgy hogy ma a netet is lemondom a telekomnál, mert addig nem akartam amíg nem próbáltunk ki mindent, hogy ez hogy fog működni. Az első dolgom az lesz ahogy beérek a munkahelyre, hogy telefonálok és fájó szívvel örömmel vetek véget a kapcsolatunknak.

Aztán meg voltam szülőin, de szerintem jobb ha én ide erről nem nagyon írok, mert elég volt tegnap belőle bőven. Komolyan azt gondolom, hogy nem előre megyünk, hanem minden évben csak hátra. Az egyetlen jó, hogy Kiskorúnak ötös lett az első matek dolgozata, hurrá ennek örülünk, mert ez ugye nekünk egy nemszeretem tantárgy és kellenek a vidám pillanatok. :)
Aztán lesz idén Erdélybe kirándulás, ahova az osztályfőnök nem akar elmenni, mert ő nem bír ki 10-12 órát buszon és azt sem tudja akkor ki fog menni az osztállyal.....no comment.
Aztán meg van olyan gyerek, aki rollerrel megy iskolába és megkéri a szülőket, hogy ne engedjék, mert van akinek nincs rollere és ne izgassa fel ezzel a többieket, wtf?? Mondjuk van aki meg biciklivel megy és van akinek éppen rossz vagy nincs biciklije azt nem izgatja fel egy bicikli? Vagy mondjuk, amikor Iphonet visz az iskolába valaki?  Aztán meg volt egy csomó ezt NEM SZABAD, azt NEM SZABAD,  ezt ÍGY KELL, azt ÚGY KELL és TANULNI, TANULNI, TANULNI és NEM BÍROK VELÜK A HETEDIK ÓRÁBAN...blablabla amiben persze sok igazság is van, de azt nem bírom felfogni, hogy miért nem lehet egyszer az életben azt elmondani, hogy rengeteg teher van a gyerekeken és miért csak azt hallgatja az ember, hogy tanárnak lenni nem leányálom.? Amit persze tudok és sajnálom is. Ettől még nem lesz jobb a gyereknek. Amúgy pedig Baranya megyében a 7. helyen áll az iskolánk a rangsorban, ami azért elég szép eredmény.

Ma konyhabútor szerelés lesz, mert vissza van még egy felső szekrény elkészítése plusz a sarokpolc. Remélhetőleg pár nap és kész lesz és a maradék cuccokat is ellehet majd pakolni. Azért így egy évvel a felújítás után nem is olyan rossz eredmény. :)

Ja és végre süt a nap!!!! Tegnap este olyan felhőszakadás volt, mint nyáron szokott azt hittem letépi még az ereszcsatornát is.

9 megjegyzés:

  1. Én holnap megyek szülőire (jaj) és Mucus már iskola kezdete óta ígérgetteti velem, hogy nem szólok... nehéz lesz. Tudod, én pont örülnék, ha néha hallanék ilyet az ofőtől, hogy a hülyegyerek ezt vagy azt pont ne hozzon, mert.... vagy egy kis szabály ezeknek a kölkeknek. Komolyan. De ugye én az itteniekről beszélek.
    Itt nem volt eső, csak dög szél, amit utálok, a városban nem éreztem, viszont majd odafagytam hozzánk bekanyarodva az utcába, mert ugye kint a prérin....
    Á, semmisejó, szóval bakkfitty.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de roller?? Amivel megy a gyerek a suliba és közben sportol is valamennyit? Azért miért kell szólni? Egy százezer ft-os telefonért nem kell? Ja, hát semmi sejósose :D :D

      Törlés
  2. bocs,evek ota olvaslak, de meg sosem irtam ide. most viszont az oforol irt no commemted kivagta a biztositekot nalam. mivel magam is tobbszor is voltam a fentebb vazolt helyzetben, csak en vegul elmentem Erdelybe, akarmennyire is gyulolom a helyet es a 12 oras utazast, azt hiszem, jobb ha megkerdezem toled:miert kotelezo szerinted egy ofonek napokig szenvedni, miert varod ezt el teljes termeszetesseggel tole?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert az osztályfőnök a második anyjuk, vagy valami ilyesmi. És nekem is kell olyan dolgokat tennem a munkahelyemen, amit nem szereted, de kell és kész. Ezért. :)

      Törlés
    2. Biztos lesz még más is, ami majd kiveri :) Készülj fel, ha még egyáltalán olvasni fogsz :D Ugyan is azt gondolom, hogy a blogomban nem fogok képmutatóskodni és lesz másról is véleményem. Bár ész érvekkel tuti meglehet győzni mindenről. ;) Az ofőről írhatnék még pl, olyat hogy a gyereknek 6 igazolatlan órát adott egy orvos által írt igazolásra, mert szerinte nincs olyan, hogy valaki 1 napig hány és közölte a gyerekkel, hogy biztos csak szimulált azért nem ment iskolába. Ami amúgy jogtalan. Írhatnék még litániát, de már ez sem érdekes, mert szerintem én jobban látom innen, mint más onnan. :)

      Törlés
  3. A rollert lehet, hogy nem tudják rendesen lezárni és bohóckodnak vele szünetekben, vagy elveszik egymástól, simán okozhat gondot. A tanárnő gondolom a kicsit türelmetlenebb fajta. Úgy észlelem, hogy van, aki mindig panaszkodik a szülőin és van, aki sose. Én elfogadom, hogy nem szeret valaki buszozni, azt is, hogy egy osztálynyi kamasszal nagyon nehéz lehet napokig együtt lenni és főleg felelőséggel vigyázni rájuk, nem gondolom, hogy mindenáron el kellene ezt vállalni egy pedagógusnak. Ha úgy érzi, hogy ő nem akarja azt, akkor inkább tényleg ne, sőt én nem is szívesen bíznám olyanra a gyerekem, aki csak muszájból megy és szenved, mert mondjuk beteg lesz a buszozástól. Majd megoldja az iskola ha akarja más tanárral. A gyerekeim ofői 50-50 % arányban kirándulósak vagy nem, van aki folyton menne és van, aki a városból sem lép ki szívesen, de ettől még remek tanító/tanár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De letudják, mert mindenkinek külön zárható szekrénye van az osztály mellett. Érdekes, hogy ezek a dolgok csak itt nálunk az országban szörnyű dolgok vagy annak tűnnek, máshol nem akadnak fent ilyenen. Nálam inkább az veri ki a biztosítékot, amikor 100-150ezer forintos telefonokat cipelnek be a suliba. :) Ők is megoldják másik tanárral, lehetett volna erről még írni mert így nem teljes de már nem is érdekes :)

      Törlés
    2. Igen, vannak a szülőin itt is olyanok. Meg más dolgok is, ez egy kisváros a suliban meg mindenki mindenkinek a rokona. Történnek elég érdekes dolgok, amit ha már előtte tudok talán nem is ide iratom a gyereket, de hát már ez van és kész. Sok mindent lehetne írni, nyilván én látom a dolgokat leginkább tudom hogy ki milyen ki a jó tanár, rengeteg van! és van olyan is (ofő) aki általában mindenre csak panaszkodni tud. Sajnos, hogy igy neten keresztül nem lehet igazán elmondani, hogy mi az amivel nem igazán értek egyet és mi az a sok! amivel igen. Számomra az volt a legmegdöbbentőbb, hogy nem álltak ki a kockás inges tanárok mellé,de inkább nem megyek bele itt sem dolgokba és főleg nem a politikába. Maradjon elég annyi, hogy az iskola a megye legjobbjai között van, a gyerek meg majd ebből remélhetőleg 2 év múlva profitál és az jó. De hidd el, volt ezer rossz eddig amiről nem írtam és nem mondtam, főleg alsó osztályban, ami miatt pl. a gyereket pszichológushoz kellett pl. vinnem.

      Törlés
  4. Küldd ide az esőt, itt nem mutogatja magát, csak felhők jönnek. A gyors net áldás.

    VálaszTörlés