Lassan talán

kovtama | 14:33:00 | |
vége a sokmindentelintézős napoknak. Volt belőle bőven a két kocsit átnézettük amit kellett kicseréltettünk, pár évre remélhetőleg letudva. És az az igazság, hogy na egészséges életmód ide vagy oda kocsi nélkül olyan semmilyen nem voltam. Pedig csak egyszer adtam le ténylegesen egy teljes napra, de valahogy nem voltam százas nélküle. 
Tegnap letudtam az első iskolás összeveszős estét is, Kiskorú lazán vette a mai napot, tanulnivalót pedig megegyeztünk, hogy egész nyáron hagyom, de cserébe szeptembertől nincs mese többet nézi a könyveit. Estére mindenki mindenkivel összeveszett, volt aki a nappaliban aludt, volt aki bőgött....nem volt fényes nap. 
Mára meg kiderült, hogy a netet nem tudják bekötni mert a baromi nagy diófánk beárnyékolja a vételt vagy mi a fene úgy hogy marad egyelőre ez a szar ami van vagy a szomszéddal közösen (ő is netet akar) az ő háztetőjére felrakunk valami kinyúló vackot, amire rátudják szerelni a kütyüt. Addig se másik net, se másik tv, se másik telefon (pedig amúgy 10ezerrel kevesebb lenne) nem lesz. Éljen a 21. század, éljen az országunk, ami még mindig el van maradva jó pár szomszédos országnál. :/ Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy a férjemnek a Grossglockner legtetején lévő étteremben jobb net hozzáférése volt, mint nekünk akik kb. 10 percre vagyunk az elosztótól. Pfffffffffffff, mérges vagyok. Mindegy, akkor marad az, hogy átvariálom a csomagunkat , de hogy én ennyire sokat nem fogok fizetni a mostaniért az biztos. 
És jajdeelkellmennemfutni dolog van, mert rettenet hogy nézek ki, ez most tudatosult bennem, amikor készülődtem a múlt hétvégi esküvőre. Kb. ott tartok, mint 3 évvel ezelőtt, a nullán. Mindegy, innen szép nyerni, most már időm is lesz rá. Szóval a dolgok ilyen téren nem vidámak egyáltalán, de éltet a tudat, hogy hamar látszani fog a változás. 



5 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam, hogy írj. Úúúúútálom az örökös veszekedést - de nem marad el nap nélküle. Nálunk most úgy néz ki, a tanulás érdekli, viszont a napi teendők - nem sok, csak húzza el a függönyt reggel, pakolja ez az ágyát, ruhákat, esetleg vigye ki a szemetet, szóval ezek valahogy "elfelejtődnek".
    Hm, tényleg bosszantó ez a net - nálunk ha nagy eső van, akkor nincs :D, nem értem az összefüggést, de ez van. Viszont nem drága, és teljesen okés amúgy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból még jó is lenne, de én filmet akarok nézni, mert ugye tv-t nem nézek csak ritkán, meg ugye én töltögetek is, amihez kellene egy fokkal jobb. na, meg az eső igen, ha esik tv nuku, ami meg a gyereket érinti. Eh, hogy nekünk nem jó semmi :) Gyerek válasza a tegnapi dologra: ez csak ismétlés, nem új anyag. Én: és emlékszel rá? Válasz: nem nagyon. Na, gondolhatod :)

      Törlés
  2. Tanulás fronton ott tartunk, hogy már tükörbe se tudok nézni, úgy utálom magam a sok veszekedés miatt.

    VálaszTörlés
  3. Annak idején amikor elkezdtél futni azt írtam, hogy míg nem válik életformáddá addig nem is fogsz rendszeresen futni... a kocsi az ami kibillent ezekből a elhatározásokból...amióta nem vezetek és nincs kocsim sokkal jobban tudok figyelni magamra meg persze nincsenek plusz költségek amiket ha összeadod év végén tetemes összeg jön ki. Azt megfigyeltem, hogy akik gyalog járnak sokkal mozgékonyabbak. Lehetne kocsim de nem veszek. Az internet az egy függő dolog (sajnos)ha van az a baj mert ott ülünk ha nincs akkor meg az a baj, hogy kimaradunk esetleg valamiből. Ha meg szar a net akkor azon töltjük ki akik szolgáltatnak. Soha nem mi vagyunk a hibásak :) most jót nevettem magamon... 2 hétig nem voltam gépen de telon tudtam kapcsolódni...persze csak ha volt wifi ahol járta....

    VálaszTörlés
  4. Nem tudok futnia térdeim miatt csak tornázom, de az lópikulát sem ér amit szabad , szóval én is terebélyesedem megint, amúgy tegnap én is harcoltam Leilával és nagyon kikészített. Gyűlölöm a folyamatos cseszegetést, miért nem megy nálunk/azaz nála, hogy magától leül és tanul aztán megy és játszik? Most ott tartunk, hogy csak segítséggel tud tanulni ( szerinte), holott ötödikes, ne máááár!

    VálaszTörlés