Lassan vége a hétvégének

és volt benne kertezés ,én nem tudom de a férjem valahogy sokkal szebbre tudja varázsolni az egészet a legutolsó gazt is képes kiszedni mindenhonnan, én nem. Kipróbáltuk a fűnyíró traktort, az valami álom innentől vége a hátsó kert napokig tartó rendberakásának, hurrá! Kiskorúnak volt a névnapja, volt ajándék, meg névnapi ebéd.
Tegnap voltunk esküvőn, barátnőm ment férjhez sokadszor én voltam a tanú így remélem ez tartós lesz :) :P (remélhetőleg utoljára) szép volt, a vacsora finom volt nem voltunk túl sokáig. 
Ma pedig mamás ebéd lesz - szintén a gyerek névnapja miatt - még van egy óránk aztán indulunk. Én meg túl vagyok két kávén, meg egy nagy pohár narancslén és két pici lekváros sütin. Ma "norbinapot" tartok, délig lehet enni sütit. :) Esküvőről hoztuk amúgy, finom volt.
A medencénk ismét szép tiszta ezt is köszönöm a férjemnek és megint lehet fürödni benne, olyan jó szeptember közepén még mindig lehet élvezni ezt is.  
Egy csomó minden tervünk van még , de ez egy másik bejegyzés lesz most tényleg összekapom magam én is aztán itthon sem vagyunk.


Megjegyzések

  1. Úgy látszik ez az esküvők évadja. Én ami a férjemnek jól megy, ráhagyom. Van az emberen úgyis elég. S van amit a férfiak csinálnak meg szuperül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése