Mire tegnap

délutánra, mit délutánra? estére mindennel végeztem itthon én kész voltam. Mire mindent bekötöttünk, ami elmaradt hétvégén és elpakoltunk és átnéztük, hogy nagyjából milyen füzetet is vigyen holnapra az órákra a könyvek mellé, mert persze azt még nem tudják,  meg azt sem hogy irodalom vagy nyelvtan lesz holnap úgy hogy visszük mind a két cuccot szóval totál tömve a táska, pedig ezer százalék, hogy mindent feleslegesen visz, tuti nem lesz az első tanítási órákon semmi. Elég lenne egy jegyzetfüzet, amibe beleírják, hogy melyik órára vonalas, sima vagy kockás füzet kell (persze nem a matekra és a magyarra meg az olyanokra gondolok, ami simán eldönthető) és hogy miből vigyen még be plusz dolgozat füzetet valamint, hogy a rajz dobozba mit rakjunk bele. Ehelyett visszük a teli táskát, mikor tanulás sem lesz még, de azt mondták pakoljanak úgy, ahogy egy tanítási napra pakolnának. Ez szerintem nem ésszerű dolog, de mindegy lehet ezzel a véleménnyel egyedül vagyok. Az órarend is hagy kívánni valót maga után, de gondolom sok gyerekre jut kevés tanár, így kivitelezhetetlen, hogy mindenre figyeljenek. Majd csak belerázódunk.

Reggeli folytatás. Hétfőre pakoltunk. Még jó, hogy rápillantottam a táskára és belekukkantottam. Jól kezdődik ez az év. :D

A kávémat már megittam, megy a mosogatógép mire délután hazaérünk már csak a megszáradt tányérok és edények várnak rám, könnyen el lehet pakolni. Ma délutántól végre indul a hétvége nem tudom most valahogy hosszúnak tűnt ez a hét, pedig egy nappal később is kezdődött nekem. Lehet, hogy a várva várt ősz teszi, de én most olyan......semmilyen kedvű vagyok tegnap óta.










Megjegyzések

  1. Kicsit olyan nem várt, üres érzés, ugye? Én is!

    VálaszTörlés
  2. Kicsit olyan nem várt, üres érzés, ugye? Én is!

    VálaszTörlés
  3. Én most semmi ilyesmit nem érzek :), szerencsére. Trallalaaa van, bár nem is értem miért. Illetve de - nekem most kezdődik az én-időm.
    Első nap a gyerek is mindent vitt, aztán most már órarend szerint. Egyenlőre élvezi, még nem óbégatott :), hogy baja lenne a sulival. De most belegondoltam - erre én nem is görcsölök rá, mármint vannak sulis dolgok, amik bosszantanak, de van, amin meg nem akadunk fent, mert csak magunknak okozunk gondot.
    Szóval őőőőőőőőőőőőőőőősz van (nincs, mert meleg van) szépek az esték, gyönyörűek a reggelek, mi kell még több? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ősz az jó. Harmadik napja fáj a fejem :/

      Törlés
    2. Az viszont nem jó. Hát akkor kitartás :(!

      Törlés

Megjegyzés küldése