Napok óta

kovtama | 6:26:00 | |
bújom az ékszerkészítős oldalakat, a meskát, blogokat, mert annyira beszippantott az egész mint a csuda. Szeretnék valamit alkotni, vannak ötleteim, nézem a Pinterestet szeretném megtanulni. Imádom a láncokat, karkötőket főleg a hosszúakat, de még is egyszerűeket. Találtam két oldalt, ami megtetszett és onnan rendelem az anyagokat és remélem egy két héten belül ideérnek. Jó lenne valami kézzel fogható dolgot csinálni, főleg majd a bent ülős téli időszakban. Keresem ezt a két könyvet, nézem a netet hol lehet olcsóbban megtalálni mert elég húzós az áruk. Ma átböngészem a moly oldalát a vaterát és a jófogást is. Jó lenne karácsonyra megtanulni az alap dolgokat, igazi saját kézzel készített ajándékot adni. Izgalmas. :) Akinek van hasonló könyve vagy bármi tipp, hogy miből lehet könnyen megtanulni ne fogja vissza magát. :)





4 megjegyzés:

  1. Hát.... :) ha közelebb lennék, megmutiznám :)
    Elsőre jót somolyogtam - bocs :) - mert nekem, mint "kreatív emberkének" egyszerűen hihetetlen, hogy más nem úgy működik, hogy ránéz egy "handmade" dologra, és ne álljon össze a fejében azonnal, hogy mi kell hozzá, hogy kell összerakni, ésegyáltalán... mert én így vagyok.
    Szóval, ha én mondhatok pár tippet: 1. neten találsz számtalan ötletet és leírást, kár megvenni bármiféle könyvet (bár neeem, én is szeretem néhány témában, ha könyv van mellettem, és nem a net. ) 2. jók a netes rendelős oldalak, de egy kreatív boltban (nekem is megvan a kedvencem Győrben, ahol rengeteg ékszeralkatrészt lehet vásárolni) történő válogatás és nézegetés a legjobb! főleg, amíg még nem vagy benne a témában, jobb talán kézzelfogható közelségbe kerülni az ékszermütyürökkel. 3. Egy kúpfogó és egy csípőfogó untig elég az egészhez, azzal bármit meg tudsz hajlítani, elcsípni, összenyomni.
    Annyi mindent lehet kapni, tényleg, hogy ha van egy kis fantázia, nem is kell más, összeválogatni az alkatrészeket, és összerakni, ennyi. Ha gondolod, levelezhetünk róla :). Sok sikert hozzá, olyan örömöt ad ám! :) és biztos vagyok benne, hogy élvezni fogod, és egyre lelkesebb leszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Köszi! Én tök béna vagyok ám mindenféle kreatívságban. :) Úgy hogy nekem inkább arra kell először figyelni, hogy a kezdeti bénaságom miatt ne hagyjak abba dolgokat. Főzésben mondjuk tök kreatív vagyok. Én képtelen vagyok kitalálni magamtól, hogy mit mivel és hogyan, nekem kell az inspiráció :D :D Amikor a házat átépítettük én akkor sem láttam "lelki szemeim" előtt, hogy ha azt a falat ide meg oda rakjuk milyen lesz a végén. :D

      Törlés
  2. Milyen anyagokat rendeltél? Milyen ékszerek fognak készülni? Majd mutasd meg őket, imádom a kreatív dolgokat. Nekem is sokszor eszembe jut a gyöngyfűzés, hiányzik! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt az oldalt amennyiben még nem ismernéd, ajánlom figyelmedbe http://szinesotletek.blog.hu/2012/09/28/igy_keszul_a_papirgyongy
    Sok sikeres ügyeskedést kívánok Neked!)

    VálaszTörlés