Tegnap délelőtt

mielőtt elindultunk volna itthonról a suliba azon gondolkodtam, hogy vajon mit fogok én csinálni az ölembe pottyant majd' két órás szabadsággal? Azt hittem nem fogom tudni feltalálni magam, de hussssss ilyen gyorsan eltelt, sőt még kevés is volt. Kiskorú már tudta a járást csak kiraktam a ház előtt, nyáron is itt volt táborban. Én pedig mentem a dolgomra. Először megálltam az Aldi előtt, mert muszáj volt kenyeret és paradicsomot vennem. Még sem tudtam elkerülni a boltot. :) Aztán elmentem a Deichmanba, ahol megnéztem az őszi kínálatot. Tetszett is egy két pár cipő, de még nem vettem, ha ilyen marad az idő még pár napig jó a nyári futkosós is. Aztán benéztem a KIKbe, na ott aztán leragadtam olyan sok minden volt végig sem bírtam nézni. Itt elment az időm, azt vettem észre, ha nem indulok el időben a gyerek ott fog várni a suli előtt. Úgy hogy fájó szívvel hagytam ott az üzletet, biztos hogy a jövő héten is benézek majd, mert most kezdték el kirakni az igazi őszi díszeket, mindenféle színű és illatú gyertyákat, tartókat, ajtóra ilyen olyan lógót, párnákat és mindenféle jóságot. Egy dolgot azért nem hagyhattam ott, mert régóta nézegettem hasonlót csak az áruk volt sokkal több és ezért mindig tologattam. Ezt:




Nos, ő most jött velem haza és 2200Ft-ért szerintem igazán megérte. Van pár kép, ami pont ide fog passzolni és nagyon örülök, hogy végre van hova tenni. Volt ennek egy párja is HOME felirattal (ha még lesz legközelebb, legyen!) valószínű az is a kosaramban landol. Minden másban visszafogott voltam csak nézelődtem. 
Szóval a 2 óra semmire sem elég, igazándiból sokkal több kellett volna. :) Annyira jó volt kicsit egyedül lenni, nézelődni, mindenféle "menjünk már, azt miért kell még megnézni, miért próbálod fel, ha úgy sem vesszük meg, éhes vagyok, szomjas vagyok, unatkozom" dolgok nélkül betérni oda, ahova éppen kedvem volt, hogy csak na. Tiszta karácsony! :) És mindez mostantól minden szombaton az enyém!

Délután elültettük a növényeket, a rengeteg virághagymát (még maradt is pár darab, de azoknak máshol lesz helyük) a kis bokrokat, amiket a férjem vett, valamint a gránátalmát. Remélem mind átvészeli majd a telet és tavasszal megajándékoznak sok sok virággal. 

Ma pedig főztem egy csudijó marha pörköltöt sima és túrós kapros galuskával, uborka salátával ebédre. Van palacsinta is, úgy hogy mindenki jól érzi magát. 

A táskám megérkezett és jelentem annyira jó!! Nagyon bevált, pont elég nagy és a benne lévő külön kistáskába az összes mütyür belefér, úgy hogy átlátható az egész belseje. Szóval lehet a táska vadászat pár évre befejeződött. :)


Most pedig kifekszem a napozóágyra és kiolvasom az egyik kedvenc lapomat.



Csak az a baj, hogy ez a hétvége ismét nagyon hamar elmúlik. :/ 



Megjegyzések

  1. Csak az a baj, ahogy mondod. tetszik a táskád.

    VálaszTörlés
  2. Akkor már érted, miért ragaszkodom a másfél óra szabadidőhöz szerdán és pénteken :D, amíg a gyerek pingpongozik.... "kiélem" magam, és így nyugi van vásárlás stb terén. (pénteken képesek voltunk barátnőmmel egy órát simán eltölteni egy boltban ruhanézegetéssel, úgy, hogy nem is végeztünk.....de - jólesett.)
    A táska tényleg szuper! huh, ahogy leírtad, miket csináltál, én azt érzem, szinte semmit nem csináltam a hétvégéne, baffus.....

    VálaszTörlés
  3. A táskád tényleg nagyon szép. Mondom ezt úgy, hogy nekem kb 20 van, de ilyen speciel nincs és ez nagyon tetszik.Edekes, hogy nálunk meg már megfogyatkoztak az őszi díszek. Minap szerettem volna venni valamit a Teddiben pl és már csak téliek voltak. Durva. Ez a hétvége viszont jó volt. Végre. Szerintem neked is :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése