Tegnap előtt

kovtama | 12:32:00 | |
éjjel hazajött a férjem, jó hosszú útja volt tele balesettel, dugóval az autópályán, határnál fegyveres őrökkel, akik nem néztek meg semmit csak lassították a forgalmat. Mindegy, baj nélkül hazaért ez a lényeg. A kocsim is készen lett, most remélhetőleg évekig nem kell foglalkozni a fékkel. 
Délután mire munka után hazaértünk a férjem már belelendült a dolgokba, kertezett meg a lakásban új lámpát szerelt fel a gyereknek, függőszéket a teraszra, kipróbálta a traktort. Én meg elpakoltam a cuccokat, ajándékokat, miegymást amit hozni szokott. Szóval így vagyunk, próbálunk visszazökkenni, nem minden megy simán de alakulnak a dolgok. Amúgy nem történt semmi, nyugi van. Ja nem.
Kiskorú meg azzal fogadott az iskolában, hogy angolból a 7. évfolyamon az első 5 legjobb angolos mehet fakultációra és ha minden jól megy, akkor nyolcadik év végére egy nyelvvizsgával gazdagabb lehet. Szóval ő az egyik, akit kiválasztottak hurrá, hajrá, előre!! Ezek szerint nem voltam elfogult, tényleg olyan jól megy neki az angol, ahogy gondoltam.
Ezek mennek. Meg fal mellett a hangyák. :) Hát így.

15 megjegyzés:

  1. Hát hurrá...! :) - nálunk bár fakultációként aláírtam, hogy kérjük az angolt, még semmi jel, hogy mi lesz, lesz-e egyáltalán.... (azt nem mondtad, hogy a traktor meg is van, csak hogy szeretnétek egyet... nahát, de jó! :) )
    Férj meddig lesz itthon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem irtam, hogy várom a szállítást. Vagy nem? Lehet, hogy csak akartam :) December elejéig van mindig itthon. De nem tudd meg....ááááá az első két hét kemény. :) Köszi a drukkolást, én most olyan boldog vagyok. Tudod, nekünk alsóban rettenet osztályfőnökünk volt és mindig valami baja volt a gyerekkel a végén már ott tartottam, hogy majdnem elvittem máshova. Sokat szívtunk vele na. És most a felsőben ez a sok pozitív dolog, töri versenyek, ez az angol mind azt bizonyítják, hogy tévedett és nem tudta a gyerekemet megtörni.

      Törlés
  2. Ennél rosszabb sose legyen:) Igen el tudom képzelni, hogy mennyire nem egyszerű visszaszokni egymáshoz is, eddig mindent egyedül és most beleszólhat a másik fél is, de ugyanakkor könnyebb is, hogy ott van ő is:) Szóval izgalmas ez az időszak tutira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindig. Persze most könnyebb, otthon van csinálja a ház körüli dolgokat, nekem mindenképpen könnyebb minden. Aztán december elejétől április végéig megint majd én veszem kézbe a dolgokat. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó, hogy lett ilyen lehetősége a fiadnak, ügyes, szorgalmas gyereked van, persze a Te háttered is sokat jelent, sok sikert!)
    A traktorról teszel fel fotót, végül is honnan sikerült beszerezned, és ezzel nyírod már Te is a fűvet? A fűggőszékről is mutatsz fotót? Na vannak itt részemről kérések, kérdések rendesen.)))DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teszek fel persze, amint lesz egy kis időm. Ügyes, okos csak néha az az érzésem, hogy nem használja ki rendesen az okosságát, de hát kamasz, meg az a dolga, hogy gyerek legyen, majd úgy is később jön rá dolgokra. De ennek most örülök :)

      Törlés
  4. Az utazás mindig fejfájást okoz nálunk is. Hegyeshalom felé megyünk haza, mert általában ott nem piszkálják az embert, de kifele nagy ívben elkerüljük. Egy kis határt használunk, ahol 2 osztrák fiatal határőr ül egy bokor mellett. Lelassítunk, aztán gurulás tovább. Van, hogy a fejüket sem emelik fel.
    Nem szerettem azt az időszakot,amikor én még otthon vártam Gergőt. 3-4 hetente járt haza,de mindig olyan idegennek éreztük egymást. Kellett egy nap, mire megszoktuk a másikat újra. Pedig hozzá kell szokni a gondolathoz újra, ha megszületik Luci.
    Akkor meg is érkezett a traki, amit rendeltél. Sok hasznosan eltöltött órát kívánok vele, de csakis kedvtelésből, ne azért, mert kötelező. ;) :)
    A függőszék számomra is egy elég tetszetős dolog, de a lakásunkat béreljük, aztán próbálunk minden felesleges fúrást elkerülni, sajnos. Majd egy képet mutass róla nekünk.
    Legyen szép napod!! ♡ :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A férje már traktorozik, szerintem én majd hétvégén próbálom ki. (egyedül nem mertem)

      Igen, baromi nehéz összeszokni. Tudod, több hónapon keresztül azt csinálsz, amit akarsz, aztán jön valaki, aki mindenbe beleszól. :)

      Törlés
    2. Pontosan, így ahogy mondod!!!! :)

      Törlés
  5. Jé, a függőszéke felett elsiklottam. :) (lefotózod, hogy néz ki a teraszon?)nekünk is van, és hintaágy is, de hely nincs, hogy hova, meg igazából senki nincs, aki felfúrná... na, nem is gondolom tovább :(, mert csak bosszankodni kezdek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lefényképezem, de ez nem olyan szuper függőszék szerintem amire ti gondoltok. Kapható az Aldiban, meg a Lidlben is. Erős, zsákvászon anyagból van csíkos.

      Itt megnézheted, tök ugyan ilyen de az ár a harmada volt.

      http://fuggoagy.hu/denana_rio_fuggoszek_piros_melancia_csikos_1703

      Törlés
    2. A mienk kék fehér csíkos, 100 kilóig elbír és belelehet kuckózni teljesen, nagyon nagy. Azt hiszem olyan 6000-10000 között volt, ennél tuti nem drágább.

      Törlés
  6. Igen a függőszéket már láttam én is az Aldiban, valóban jó.))
    A traktor az amelyik fotója itt a jobbszélen "Az nem igaz már" bejegyzésnél látható?
    Persze érthető, hogy ha majd ráérsz akkor....

    VálaszTörlés
  7. Köszi:) a miénk meg valami ilyesmi, csak naggggyonzöld :)

    http://jasminecms.com/3604-szivarvanyszinu-fuggoszek

    VálaszTörlés
  8. De jók ezek a székek!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés