A hétvégén

kovtama | 5:46:00 | |
nem volt időm sem blogot írni, sem olvasni. Szombaton dolgoztam, aztán hazarohantam a gyerekért, vittem délután suliba. A szabad másfél órában beültünk két barátnőmmel kávézni, akik közül az egyikkel még csak most találkoztam, amolyan netes ismeretség. Az idő gyorsan elrepült, jót beszélgettünk mindenről, aztán elmentem Kiskorúért, majd beugrottunk hazafelé boltba és 7 óra lett mire hazaértünk végül. A szombat meg így szépen eltelt mintha nem is lett volna.
Vasárnap sütöttem sósat és aztán a maradék babgulyáshoz palacsintát. Mostam és teraszt takarítottam, elpakoltam a lakásban és aztán leültem a gyerekkel átvenni pár tanulnivalót, késő délután jutott eszébe, hogy dolgozatot írnak biológiából és hát mit ne mondjak este úgy feküdt le, hogy nem tudott rendesen mindent, mielőtt elindulunk ma dolgozni át kell olvasni. Nem is mondok inkább semmit, mert csak felhúzom magam. Ha nem vagyok itthon és nem figyelek, lébecol. 
Végre beraktuk a fényképeket a képtartóba, amit még a múltkor vettem a Kikben. Már csak a helyet kell megtalálni, hogy hova kerüljön. Nálunk semmi nem megy túl egyszerűen ez biztos. :)
Valamilyen őszi dekorációt is illene végre csinálni a lakásban, mert még semmi ilyesmi nincs, nem volt rá időm. Kicsit szét vagyok esve az utóbbi pár hétben, ideje lenne végre összekapni magam minden téren! Nem is tudok mit írni, igazából nem történt semmi érdekes, majd talán legközelebb. :)



2 megjegyzés:

  1. Mindig elbizonytalandom, amikor ilyen fotót raksz fel - hogy akkor ez most te vagy?
    Tanulás: a hétvégén - ronda ezt írni, de nem volt időm leülni tanulni és kikérdezni a gyereket, "csak" többször rákérdeztem, hogy ugyan nem kéne-e tanulni, vagy tanult-e, vagy akármi. Vasárnap ebéd után "ért rá" tanulni, ami abból állt - pénteken egész nap egy kábítószeres tájékoztatós programon voltak, szombaton nem volt tanítás - hogy megcsinált 3db (!) matekfeladatot. Délután és este merészeltem még egyszer megkérdezni, hogy ugyanmár, tényleg ennyi, este konkrétan végignézve az órarendjét (két magyar, fizika és biológia is lesz ma a matekon kívül ugyeee...) nagy csapkodással bevonult átnézni a biológiát, majd tíz perc múlva közölte, hogy végzett.... reggel fél hatkor, mikor felkeltem, hallottam hogy mocorog, és rákérdeztem, hogy fentvan? mire mondja, hogy anyaaa... át kell néznem a biológiát... szóval lelkifurka, ugye, de én meg kiakadtam, mert mért kell ez....? komolyan, így? ott tipródjak a sarkában, mert a saját dolgát,azt a keveset - szobarendről ne is beszéljünk - nem hajlandó megcsinálni? Bocs, de ez most idekívánkozott, mert úgy érzem, hogy kb. dettó, a tiétekkel...
    És hogy állsz az ékszerkészítéssel...? megjött a csomagod?

    VálaszTörlés
  2. Detto egyformák! Nem tudom hogy sikerült neki a biológia, reggel csodák csodájára elmondott vagy három oldalt. Szerintem már fáradt volt este.
    A csomag megjött, de még ki sem bontottam :D :D Ez vagyok én:/ De igyekszem, mostanában szét vagyok esve.:( :(

    VálaszTörlés