Annyira beszippantott

és lelkesít ez az ékszerkészítéses dolog, hogy nem is emlékszem mikor lelkesedtem valamiért ennyire. Egy csomó mindent összeválogattam az egyik rendelős oldalról, majd még át kell böngésznem, hogy tényleg kell e ennyi minden elsőre. Mint a kisgyerek a cukorka boltban kb. úgy érzem most magam én is. :)

A pinteresttel is így vagyok, nagyon szeretek ott böngészni. Hiába fogadom meg, hogy csak egy órát nézegetem, keresgélek, kutatgatok, mentek dolgokat el magamnak általában több ideig itt ragadok a gép előtt. Most éppen smoothie recepteket és képeket nézegetek, mert megfogadtam, hogy októbertől vagy is mától minden nap iszom egy nagy pohárral valamilyen frissen gyártott levet. Ez lesz vagy a reggelim vagy a tízóraim vagy valami kisebb étkezésem. Régebben is csináltam és most, hogy jön a tél jó lesz feltölteni magam és a családot vitaminnal. Egy ilyen gyümölccsel teli itóka pedig pont jó erre. Ilyen szépségeket lehet ott találni:




pinterest
Lényegében bármiből lehet csinálni, amit csak akarunk azt rakunk bele. Lehet a gyümölcsöket valami zölddel vegyíteni, spenót, kelkáposzta, madársaláta. Nem kell megijedni, nem lesz tőle zöldség ízű a katyvasz. :) Én most banánt vettem és kivit, narancsot. A fagyasztóban van nyárról eper és egy kis áfonya is. Natur joghurt és narancslé vagy ananászlé, almalé vagy sima víz, ami majd kicsit fellazítja, folyékonyabbá teszi a pépesített gyümölcsöket, valamint pici méz is mehet hozzá. Egyébként a fészen október 3-án indul egy kihívás, ahol naponta egy turmixot iszik mindenki. Én nem csatlakoztam, mert kihívás nélkül is szoktam gyártani ilyen koktélokat, bár majd néha bekukkantok, hátha lesz egy két jó recept.
 

Ezek meg most huh, nagyon tetszenek. :)



pinterest

Két óra múlva meg indulunk, amíg Kiskorú tanul, addig be kell szaladnom a boltba kenyérért meg túróért. Ma túrós sütit fogok csinálni a családnak, de hogy mi lesz az ebéd még nem tudom. Talán majd a boltban ihletet kapok. :)

Megjegyzések

  1. Nagyon kíváncsi leszek - majd mutizd iziben ám:) - hogy miket alkotsz. Jó is ám :).
    Huh, ezek a ruhaösszeállítások nekem is nagyon....! :) - jut eszembe, nem láttál valahol hasonló poncsókat? mert amerre én járok, van egy csomó, de egyik sem tetszik, sem a színük, sem a mintájuk... pedig nagyon szeretnék egyet!

    VálaszTörlés
  2. Látom Te is szeretsz böngészni a pinterestten :) én órákig tudok nézelődni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése