Azt hiszem a listámról

kovtama | 6:13:00 | |
amit tegnap írtam pár dolgot már ki is húzhatok. Pl. a takarítást, mert azt muszáj volt tegnap délután megejtenem, már egy hete nem csináltam semmit (ritkaság) részben kedvem nem volt hozzá, részben az esős idő miatt is inkább csak úgy voltam, aztán a gyerekkel is tanultunk minden nap. De tegnap megejtettem, mert már láttam a port a polcokon, plusz az előszobába is behoztuk a koszt a rossz idővel. A gyerek szobájában még a szekrényeket is elhúzgáltam a fal mellől és ott is porszívóztam, felmostam. Amúgy is van bennem egy megmagyarázhatatlan feszkó, talán a sok elintézni való miatt, talán, hogy tényleg hiányzik egy nap szabadság, talán most jön ki rajtam, hogy a szeptembert végig aggódtam a gyerek miatt, nem tudom de a takarítás ilyenkor nekem inkább gyógyír, mint munka. Feszültség levezető. Ahogy olvasom, másoknak is az. :) Aztán a finom étel főzését is megejtettem, csináltam mindenféle fűszerrel megszórt sült tarja szeleteket, hozzá hagymás petrezselymes tört krumplit és volt tejfölös uborka saláta. Még mára is maradt belőle, úgy hogy ha ma hazaérünk akkor főznöm nem kell. Kimostam két adagot, még este fél kilenckor azt teregettem az udvaron, a kiskutya ugrált körülöttem közben. Rendet raktam a gardróbban, megint sikerült selejteznem pár dolgot, elajándékozásra. Egyik kedvenc blogom, ahol jó ötleteket lehet időnként olvasni ez. A legutóbbi bejegyzését olvasva ismét elkapott a harci láz, hogy átnézzem a dolgaimat és most már tényleg úgy szortírozzak, válogassak a ruháim között, hogy egy praktikus, könnyen variálható ruhatárat kapjak. Sajnos időnként még mindig vásárolok hirtelen felindulásból, le kell róla szoknom. Sokszor van, hogy csak állok a szekrényem előtt azon tűnődve vajon mit vegyek fel? Tipikus, nincs egy göncöm sem, mert hát a sok bába közt elvész a gyerek, olyan a szekrényem időnként. Van elég, de még sincs semmi. Biztos ismeritek az érzést. És ez pont azért van, mert nem tudom fejben tartani, hogy mim van és mim nincs. És sok, sok színnel. Úgy hogy hétvégén biztos, hogy elolvasom Andi blogját és listát írok én is, ahogy ő is. Ma rövid napom lesz, gyorsan megejtek egy apróbb bevásárlást (el ne felejtsek lencsét venni, olyan régen volt főzelék holnapra azt tervezek) kenyér, tej, gyümölcs van csak a listán. Hétvégén mindenképpen sütök most már valami sajtos, sósat mert eddig a fiúk édesség utána vágyát csillapítottam, de én inkább sós párti vagyok, úgy hogy most kénytelenek lesznek ők is ezt ropogtatni. Jó pár hónapja nem sütöttem semmi pogácsa félét. 
Közben nézegetem a tegnapi bejegyzésemben írt dolgokat van rajta még bőven elintézni való és van olyan, amit hétvégén megtudok csinálni. Remélem az idő is jó lesz, hogy kint is tudjak haladni pár dologgal.
Kiskorú (nem akarom elkiabálni) de úgy néz ki végre magára talált tanulásilag. Remélem túljutottunk a krízisen. Betartja a saját maga által szabott napirendet és szépen haladunk. Pl. a csütörtök a legnehezebb nap, viszont a szerda az nagyon laza, így már kedden előre tanult csütörtökre is, hogy ne legyen sok egyszerre. 
Ötleteket gyűjtök karácsonyra, ajándékok, lakberendezés. Aludni nem nagyon tudok még mindig, úgy hogy jó móka ez éjszaka csak már érzem, hogy nemsokára kidőlök. :/ Előveszem ismét a Valerianát azt hiszem. Hajnali fél háromtól fél négyig olvastam ma is. Fantasztikusan "kipihent" vagyok, megyek is iszom még egy kávét, aztán lezuhanyozom és a szemem alá kenek valami krémet, hátha emberibb formám lesz.
Legszívesebben ezt csinálnám:

Inslee Haynes Art

7 megjegyzés:

  1. Én is ezt szedem(Valeriana). Tudod, megfigyeltem néha ok nélkül vannak ilyen nem tudok éjjel visszaaludni időszakaim. Most, hogy nem dolgozom, kevésbé,de most is előfordul. Sőt mostanában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, aztán a kialvatlanságtól meg egy hónap után van egy nap, amikor meg nagyon sokat.

      Törlés
  2. Péntekre szoktam kidőlni... én akkor alszom egy nagyot, és az akkor jó. Amúgy mostanában jól alszom, csak keveset, mert későn fekszem és korán kelek, tehát így csak 6-7 óra, ami - nekem legalábbis - kevés.
    Irigyellek, hogy haladtál a listáddal, én még mindig sehol nem vagyok, csak pakolom jobbról-balra a megcsinálandó dolgokat....

    VálaszTörlés
  3. Kívánom, hogy azért a hétvégén legyen egy kis, a képen látható tevékenységed is!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is 6-7 óra jut, összességében nem kevés végül is, de minden nap 4 előtt ébredek már és érzem egy idő után, hogy fáradok, de nagyon. És akkor jön, hogy az egyik hétvégi délutánon alszom egyhuzamban 3 órát. De ez nagyon ritkán jön össze, meg sajnálom is rá az időt...
    A másik, hogy így mindig kidőlök nagyon korán, de tegnap pl. csajos programom miatt majdnem éjfél volt, hogy lefeküdtem, és mégis kukorékolok 5 óra óta.

    VálaszTörlés
  5. Na ez jöhet :)
    fűszerrel megszórt sült tarja szeleteket, hozzá hagymás petrezselymes tört krumplit és volt tejfölös uborka saláta meg a sós ropgós is :)

    VálaszTörlés
  6. Ajánlom neked ezt a blogot is: https://paretolanya.wordpress.com/

    VálaszTörlés