Bár vasárnap van

kovtama | 8:15:00 |
korán keltem szokás szerint. 10 óra körül indulunk, addig picit ráfűtöttem a nappaliban, ittam kávét, elpakoltam a konyhában, blogokat olvastam. Kint még köd van, mire indulunk csak nem lesz már :/, utálom. Remélem az utunk nyugis lesz, szeretném ha visszafele is világosban jönnénk. A jövő héten fel kell rakatnunk a téli gumikat, mert novemberben már előfordulnak fagyok és nem is akarom megvárni amíg tömeg lesz.
Tegnap végre eljutottam a Pepcoba. Hát azt hiszem átpártolok hozzá a Kiktől. Nem a felső kategória, de a Kiknél sokkal jobb és jobb minőségű (szerintem) dolgokat találtam. Főleg háztartás terén. Kinéztem párnákat, puha takarót, amik színben passzolnak a nappalihoz, egy két kosarat, amit pl. a dohányzó asztalba tudok rakni, (olyan, mint amit Ikeában kapni) a gyerek szobájába függönyt. És olyan pihe puha fürdőköpenyt, szép szürke színben ( a szürke az egyik kedvencem) hogy kedvem lett volna benne kisétálni az ajtón. :) Hónap vége van így leginkább csak nézelődtem, pár dolgot vettem csak. Egy kávékapszula tartót, egy csatos üveget a férjemnek, amiben ma dunai halászlét tud hozni :) és végre az étkezőasztalra olyan szürke színű terítőt, ami passzol az ülőgarnitúránkhoz. Még is csak jó ez a lassú lakásberendezés, legalább akkor és azt veszek, ami igazán ide illik. Van még bőven ami várat magára, de nem érdekel. Tudom egyszer majd a végeredmény olyan lesz, amit elképzeltem. :)

Még 62 nap karácsonyig. 


11 megjegyzés:

  1. Én tegnap Ikeáztam :-)
    Téligumim meg már van másfél napja, mert a Magas-Tátrába mentem, nem lehet arrafelé kockáztatni.
    A Pepco lakber része veri a Kikket, de a ruhák szerintem nem túl jó minőségűek. Párat mégis veszek onnét a gyerekeknek, mindegy, mit tesznek tönkre alapon. Kellemes utat és szép vasárnapot kívánok nektek ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, egész jóra sikerült :D Nekem a ruhák is tetszenek, bár annyira azokat még nem néztem :)

      Törlés
  2. A Pepco nálunk is most nyilt - szerintem a gyerekruhák jók, úgyis úgy nőnek mintha húznák - a felnőtt rész nem a kedvencem... de a lakberendezés-oldala nekem is tetszik (és érdekes, a szürke nekem is egyik kedvencem, az az én feketém, mindennel passzol és még jól is áll, ami a feketéről nem mondható el. Merre mentetek? nagyon szép ez az utolsó kép - olyan jellegzetes őszi, gyönyörü!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dunaföldvárra mentünk. A szürke nekem is nagy kedvencem, mindenhez passzol. :)

      Törlés
  3. Na, a múltkor én is írtam, hogy ruházatban nem vagyok túl elégedett a Pepco-val, de utána csak bekeveredtem, és vettem sapkát, sálat, kesztyűt a fiúknak elég vicces áron. A lakberendezős részén csak végigfutok néha, szándékosan, mert egyébként nagyon bele tudnék merülni, pedig van mindenünk (ami meg nincs, anélkül lehet élni). De most hogy mondod... azért az ünnepekre készülve lehet, mégis csak körülnézek, csak úgy félszemmel... :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem éééér, itt közel s távol nincs Pepco.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De mégis, Győrben van (legközelebb....) azért csak rájöttem. :)

      Törlés
    2. Pont ezt akartam írni, hogy már van Győrben, de akkor tudod :-D

      Törlés
  5. Ha már blogolvasás, sehogy sem találtam a blogom a listádban, nem is értelek. :)))
    Üdv. Popianyu

    VálaszTörlés