Ha most lenne karácsony

akkor ezek nagy valószínűséggel ott lennének a kívánság listámon. Hátha az egyik a fenyőfa alatt landolna véletlenül. :)


Csajos történet virágokról, virágboltokról, esküvőről, szerelemről az életről. Hűvös, borongós estéken jól esik néha ilyeneket is olvasni. Moly.hu
Már tavaly is nézegettem a Bomb Cosmetics oldalán ezt a kis dobozkát, amibe mi válogathatjuk össze azokat az illatokat amelyek nekünk kedvesek. :)

A Kusmi Orosz teaválogatását szívesen elfogadnám, de az ára. Arról inkább ne is beszéljünk.:) Culinaris

Régóta szeretnék egy igazi csajos piros pöttyös esernyőt. Valahogy mindig elmarad a vásárlása. kép, google

Csajos notesz 2017-re.  Erről az oldalról szívesen válogatnék a kép is innen van. :)
És ez is nagyon nagyon. Innen
Nagy kedvenceim a L'occitane termékek. Azt hiszem nálam nem lehetne félrenyúlni bármelyik parfümöt vagy terméket kapnám, de erre kiváncsi lettem. Jázmin, narancsvirág, méz keveréke. Itt nézelődhettek még.




Megjegyzések

  1. Jajj, az a könyv nagyon pocsék :( A borító cuki de ennyi. Óvva intelek tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :( :( Pedig a leírása alapján jónak tűnt. Akkor már értem miért ilyen csábító a borítója. Köszi a figyelmeztetést. :)

      Törlés
  2. Milyen teát szeretsz a legjobban?
    Jó kis válogatást szedtél össze mindenből!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leginkább azokat, amelyeknek az alapja a fekete tea és az van vegyítve valamilyen más ízzel. Citrom, narancs, fás-bokros, mézes ilyesmi. A gyümölcsteának nevezett aromás valamiktől viszont kiráz a hideg. :) Alapból kávés vagyok, de télen jó esténként egy pohár tea.

      Törlés
    2. Ma voltam fent a Tesco-ban vásárolni, és kintről ahogy benéztem ebbe az új boltba kígyózott a sor a pénztárnál, jól gondold meg ha holnap vásárolni is akarsz...)))

      Törlés
  3. Ez is egy határidőnapló: http://pielandpelle.com/blog/2017-hataridonaplo-2/, s a könyvet most olvastam, igaz kikapcsolódásként, de nekem bejött. Nem vagyunk egyformák. Képzeld meglett az a blog is, éjjel beugrott a neve, rákerestem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó! Nekem is éjjel jutnak sokszor eszembe dolgok, amin aztán jól elkezdek rágódni és nem alszom semmit :D :D

      Törlés
  4. Óvatosan meg kell kezdeni a célozgatást, úgy félhangosan, de jól érthetően, hátha célba ér és ott lesz a fa alatt, amit nagyon szeretnél :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd apránként adagolok :D Nálunk úgy is kétszer van karácsony minden évben. :)

      Törlés
  5. Óó de jó minden!!! :)
    A Bomb Cosmetics-hoz hasonló kis válogatásom nekem van. Kint vettem és nagyon szeretem. .050 cent volt egy darab és volt vagy 20 féle, viszont legalább a fele büdi volt nekem! :D
    Igaz, kint maradt sok más dolgommal együtt, de lehet hazahozatom majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nekem ez lesz végül az ajándék saját magamnak, valami Bombos :)

      Törlés
  6. Huh, hát ide "kár" jönnöm, mert alapból fejben el is költöttem már a karácsonyra szánt pénzemet, és másnak még nem is vettem semmit (hahaha...:D )
    Ti olyan jól tájékozottak vagytok, hogy szeretném félve feltenni a kérdésem: Inge Löök grafikusnő termékeiből - naptár érdekelne - nem tudtok magyarországi forgalmazót? barátnőmnek szeretnék karácsonyra....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj az öreg "tyúkokat" rajzoló grafikus? Azok annyira jók :) Sajnos én magyar forgalmazóról nem tudok, de ha színes nyomtatóval kitudnád nyomtatni a képeket, amiket kinézel akkor megtudják neked csinálni naptárnak! Rengeteg helyen készítenek naptárt bármilyen képet vagy képeket viszel hozzá szerkesztik.

      Törlés
    2. ja, aztán meg jól megbüntetnek, mert nem saját képeket használok.... ?

      Törlés
    3. Dehogy!!! Jaj már.Kinyomtatod, beviszed és naptár lesz belőle. Banyek ez nem olyan :D :D Nem sokszorosítod és árulod! Ne legyél már izéééééé :)

      Törlés
    4. De olyan. Attól még hogy sokan csinálják, még sérti a szellemi tulajdonhoz kapcsolódó jogszabályokat.
      Jó, tudom, én csak egy kukacoskodó jogász vagyok, bocsi:)

      Törlés
  7. Ugyanilyen pöttyös esernyő van a rossmann-ban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elkéstem, én is ezt akartam írni. Nekem is onnan van és tök strapabíró és pont jó piros (bár gondolom, ez különbözhet, mert az utcán láttam másnál is rossmannosat és kicsit más volt a színe). Én nagyon szeretem :)

      Törlés

Megjegyzés küldése