Hétvége...

kovtama | 6:15:00 | |
  • Új cipő
  • KIKből még karácsonyi dekoráció
  • Finom házias tyúkhúsleves
  • Tiramisu 
  • Gesztenyés süti
  • Tiszta lakás
  • Napsütés egész hétvégén
  • Körte
  • 30 dekás almák a fáról
  • Utolsó fűnyírás tél előtt
  • Olvasás
  • Filmnézés
  • Játék Kiskorúval
  • Tanulás, két napra elosztva 

És sajnos ma ismét hétfő. És hosszú hét. De nem baj, amit megspórolok szabadságot azzal, hogy szombaton dolgozom (ilyenkor amúgy sem egész nap) majd kiveszem máskor. Az ilyen munka nap pedig minden csak nem teljes értékű munkanap, ami szerintem felesleges is. 
Kiskorúnak ma papírgyűjtés, rövidített órákkal és remélhetőleg ma is igazi szép őszi idővel. 



9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon sokminden :) (és naaagy jóságok... :) ) Töööökjóóóóó....!

    VálaszTörlés
  2. És már majdnem vasárnapi ebéd. :D :D Már csak rántott hús, krumpli, rizs kell és meg is van :D

    VálaszTörlés
  3. Milyen az új cipő? Muti pls. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lefotózom később és felrakom a képet :)

      Törlés
  4. Voltál az új helyen a Tescoban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem jutottam el oda, mert olyan sokan voltak a boltokban, hogy elhúzódott a cipővásárlás. :( Elfelejtettem hogy Glamour napok voltak és ezer ember ezer dolgot vett. De majd megyek mindenképpen. :)

      Törlés
    2. Ott sem jártál volna jobban a tumultussal, én pénteken 3 féle dolgot összeszedtem, és amikor megláttam az írtó hosszú sort, akkor gyors visszavittem, és szombat reggel nyításkor odamentem - akkor 4-en mentünk be a boltba - összeszedtem az előzőnap visszatett cuccot, és tádám első voltam a pénztárnál...))))

      Törlés