Igazi ősz van már

kovtama | 6:05:00 | |
Határozottan hideg lett, most már minden nap befűtünk és jó a cserépkályha melletti ülőgarnitúra sarkában kucorodni és olvasgatni vagy most éppen a kedvenc sorozatomból egy részt megnézni esténként. Viktória királynő életét nézem időnként, de tegnap olvastam, hogy Erzsébetről is készítettek egyet. Oda vagyok a királyi családról szóló történetekért, ő érte meg különösen ezért örültem, hogy végre kicsit talán többet megtudunk róla, remélhetőleg hiteles is lesz.
Tegnap délután rendet raktam a lakásban, férjem végre befejezte a fürdőnket, mert ott még elmaradt néhány helyen a glettelés és a festés, mikor átalakítottuk azt is, de most már végre az is készen van. A konyhában elkészült teljesen a konyhaszekrényünk is (majd csinálok képet) úgy hogy végre eltudtam pakolni a dolgaimat viszont már most látom, hogy pár cucc mehet dobozba, mert nem használjuk csak ilyenkor kerül az ember kezébe mikor pakol ide oda. 
Kiskorúval együtt takarítottuk a szobáját (addig sem kellett könyvet a kezébe venni, muhaha:D) aztán a hálót is összerántottam kicsit. 
Főztem a fiúknak chilis babot, egyik nagy kedvencük. Úgy hogy mára még van abból ebéd a férjemnek, ha hazaérünk a munkából nem kell főznöm.
Itthon árválkodik egy sütőtök szerintem este megsütöm, dióval és mézzel a tetején. 
Ma már szerintem én is kabátban indulok el itthonról, tegnap még vastag kötött kardigánt húztam reggel. És felteszek valami színes őszi sálat is. Végre mindjárt hétvége, ma a suliban ünnepély lesz, holnap meg moziba megy a gyerek, angolul néznek meg valami filmet ez egy tanév alatt kb. 2-3 alkalommal van az ő angolos csoportjuknak. Kellemeset a hasznossal elven működik a dolog és mit ne mondjak nagyon élvezi.
Ma pedig megnyílik Pécsen is a Pepco, hurrááá van öröm mert kiváncsi vagyok vajon tényleg olyan jó, mint ahogy sok ismerősöm mondta és a csajok a blogokban írják. Lehet szombaton bekukkantok oda is.
Hát így.



3 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy Te hogy vagy vele, de ez az esős idő engem totál lehangol. Lucám se szereti, fekszünk egész nap. :(
    Annyira jó, hogy a gyerkőcnek ilyen jól megy az angol. Én nagyon sokat szenvedtem, mire 23 évesen lenyelvvizsgáztam. Elhanyagoltam és meg is lett az eredménye.
    A Pepco nekem is tetszik, néha jó ott barangolni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nem esik már két napja, utálom azt én is. Néha jó csak úgy feküdni, kismamáknak meg különösen :) Igen, az angolnak én is nagyon örülök mindig azt mondom neki, ha egy nyelvet megtanul övé lehet a világ, szerintem ez igy van. :) Hétvégén meglesem a Pepcot.:)

      Törlés
  2. Én is szeretek kuckózni, de a körülményeink nem annyira alkalmasak rá, ritkán van annyira nyugodt légkör itthon, hogy ráérősen kuckózhassak. De majd ha nőnek a fiúk, biztos visszasírom még ezt a nyüzsis időszakot...
    A Pepco-val kapcsolatosan nekem vegyesek az érzelmeim. Döbbenetes árakat látok néha (jó, nem voltam túl sokszor arrafelé, hogy teljesen hiteles legyen, amit írok), és vannak nagyon jó dolgok, ugyanakkor meg vannak a ruhaneműk között olyanok, amik szerintem köszönőviszonyban nincsenek a pamuttal, legalábbis érzetre és tapintásra. És a méret sem mindig stimmel... Magamnak még nem láttam soha semmit, amire ráugrottam volna. De igen, összességében megéri általában bemenni. Az egyik legelső az országban itt nyílt a Sparunk mellett, amit azóta sem értek, hogy sikerült nekik (mármint nem annyira frekventált a hely, de látom, ahogy a Pepco-őrület elkapta az embereke körülöttem - első alkalommal én is sokat költöttem :D).
    Kíváncsi vagyok a beszámolódra!

    VálaszTörlés