Klassz ez az

kovtama | 6:41:00 |
óra átállítás én fél hat óra óta fent vagyok, pedig tegnap direkt későn feküdtem le, de akkor sem tudtam tovább aludni. Mondjuk azt hittem fél hét van már, de sebaj. Egyáltalán nem vagyok fáradt, legalább nyugiban kávéztam. Fél hét meg még csak most van. Már voltam kint, adtam enni a négylábúaknak, pattog a tűz szóval jó ez most. Gondolom este meg korán kifogok dőlni. :/ Hideg nincs kint, sőt már most dereng valami napféle, vörös az ég alja, valószínű ma is napos idő lesz. Tegnap miután végeztem a dolgaimmal, letöltöttem az Aranyélet sorozatot, amit anno pár rész után hagytam a fenébe, mert valahogy nem tudtam azonosulni a magyar lét állítólagos valóságához, amit a piti bűnözők élnek, de aztán most adtam neki ismét egy esélyt és jelentem a végére egészen beindult. Úgy hogy végig is néztem az első évadot, totál kikapcsoltam régen volt már ilyen. 
Ma ebédre még nem tudom mit fogok csinálni, valószínű rántott hús lesz az egyik és kiveszek a fagyasztóból egy egész csirkét megsütni és hozzá valami köretet, talán krumplit a fiúknak, nekem meg zöldséget. 
Ma sem akarom megváltani a világot, nem tervezek nagy dolgokat, mert amúgy picit benáthásodtam, miután két napig fájt a torkom úgy hogy nem fogom túlzásba vinni munkailag a napomat. Esetleg ráveszem a fiúkat, hogy menjünk sétálni egyet a kutyával az erdőbe. Az már úgy is régen volt. Aztán pedig megnézem mit játszanak a moziban, hátha találok valami olyat, amit hárman is megtudunk nézni de még sem gyerekfilm. 
Hát így. 

3 megjegyzés:

  1. Ez az óra átállítás engem is teljesen megkevert.. Itt is jó idő ígérkezik, legyen is, mert Zoli ma bográcsba főzi a marhalábszárpörit.....
    Én se tervezek ma nagy dolgokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marhalábszár! Imádom. :) Ezerrel süt a nap, délután erdőzünk :)

      Törlés
  2. áááá, az óraátállítás nekem sem szokott jól jönni, még korábban álmosodom el, és még korábban kelek (ma fél 4-kor)...

    VálaszTörlés