Mézeskalács illata

kovtama | 19:35:00 | | |
tölti be az egész lakást. Mécsest gyújtottam miután kitakarítottam, mert már napok óta nem csináltam semmit. Tegnap csak arra volt energiám, hogy a szokásos "hazaérkeztem" kávémat megigyam, csináltam a fiúknak chilis babot és utána elindítottam egy filmet Jesse Owens futó életéről szólt, közel három órás nem tudtam, hogy ennyi lesz csak leültem elé. Aztán meg már nem volt kedvem félbehagyni. Nagyon jó film, ajánlom. Jó volt így semmin nem mérgelődni, semmire nem gondolni. Utána még kikérdeztem a gyereket és aztán aludtam. 
Lemerültek az energia raktáraim teljesen. Nem vágyom másra csak erre a négy nap itthon levésre, pihenésre, talán erdőben sétálós jóleső csendre. Talán egy mozis napra. Talán egy kirándulós, kockás abroszos kiskocsmás ebédelős program is jó lenne. Talán csak arra, hogy délig feküdjem az ágyban az aktuális könyvemmel a kezemben. 
Jó lenne már kicsit összekapni magam. Ismét. Úgy mindenhogy. Főleg sport terén, mert az jó volt. Kikapcsolt teljesen. Szóval az ember tudja, hogy az neki milyen jó, még is csak ábrándozik arról, hogy holnap nekiáll. :/  Valaki tudja a megoldást, hogyan legyek ismét motivált? ? Hm??
Na jó, megyek inkább csinálok holnapra egy finom kókuszos, epres chia magos pudingot. Reggelire pont jó lesz. 


3 megjegyzés:

  1. Jaj,a megoldás nem tudom...én is pont ebben a cipõben járok.Úgyhogy ha megtalálod a kulcsot a motiváltsághoz,akkor légyszi tedd közkinccsé! Köszi: Zé

    VálaszTörlés
  2. Ja, ja, ha megtaláltad, ne titkold el! :-)

    VálaszTörlés
  3. Talán olvastad, én szerdára sokalltam be. Nagyon. R. azt mondta, nem látta rajtam ANNYIRA, de én belül tényleg azt éreztem, hogy vagy nekimegyek valakinek (aaaannnnyi hülye ember.....jaaaj....!), vagy... iszom egy pálinkát :D....
    Szóval egyszerűen muszáj volt itthon maradnom. Kell a magamáltalbeosztott idő, hogy akkor megyek emberek közé, amikor úgy érzem, most tudok. Sosem voltam ennyire antiszoc, de úgy látszik, öregszem-szünk... :)

    VálaszTörlés