Nem vágyom nagy

dolgokra. Csak:

  • Kivenni egy két nap szabadságot
  • Tisztasági festésre a gyerkőc szobájában
  • Átrendezni a szobáját
  • Szabadság alatt finomat főzni
  • Elültetni a maradék virághagymákat
  • Gardróbszekrényt rendbe tenni
  • Átnézni a karácsonyi díszeket
  • Végre nekiállni átfesteni egy két polcot
  • Rendesen használni a jegyzetfüzetemet
  • Átnézni a befizetett számlákat, gépek jótállási papírjait
  • Rendet rakni a cipős szekrényben
  • Rendet rakni a lepedők, ágyneműk között
  • Kiásni és cserépbe átültetni a leandereket
  • A virágokat lassan berakni a téli helyükre
  • Teraszt felmosni
  • Kutyát elvinni tél előtt egy utolsó fodrászkodásra
  • Kozmetikushoz menni
  • Hálószobát átrendezni
  • Új képeket nézni Kiskorú szobájának a falaira
  • Böngészni a neten karácsonyi ajándékok után
  • Nagyokat sétálni az őszi erdőben
  • Futni akkor, amikor én akarok és nem akkor amikor végre van fél órám
  • Vásárba a zsibis részre menni
  • Nyugodtan aludni legalább 6 órát egyben
  • Itthonról dolgozni
  • Kicsit egyedül lenni
  • Bekuckózni és olvasni
  • Új ízű teákat inni

Ilyenekre vágyom most. Sok mindenhez kellene legalább egy nap szabadság, de leginkább jókedv amiből mostanában kevés volt.

Megjegyzések

  1. Rossz ez az átmenet, itt már nem vagyunk, de ott sem. Kettősek az érzések. Nagyon értelek.

    VálaszTörlés
  2. Jaj,hát akkor nem vagyok egyedül!A listám nekem is hosszú,a kedvem,energiám,lendületem meg valahol a béka popója alatt...Zé

    VálaszTörlés
  3. Pont így.... nem tudom, mitől van. Pedig olyan jó és szép is lehetne....! én azzal küzdök, hogy nem megyek semmire, és ez meg zavar. Hogy nem jutok egyről a kettőre. De közben azt érzem, hajtom a semmit. Mivel telik el egy nap? itt délutánig töksok ötletem lenne, aztán hazaérek, és már nincs energiám. Eh.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is pont így vagyok vele, ahogy ti is írjátok. :(

      Törlés
  4. Jaj,hát akkor nem vagyok egyedül!A listám nekem is hosszú,a kedvem,energiám,lendületem meg valahol a béka popója alatt...Zé

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat,ráadásul még béna is vagyok!�� Zé

      Törlés
  5. Te rólam írtál... már megint.

    VálaszTörlés
  6. Jövök én is ide együttérezni, átérezni, meglepődni, hogy ó, te is így?
    Nekem csak az egyedüllét nem hiányzik a felsoroltak közül... sőt.

    VálaszTörlés
  7. A listádról nekem is kellene pár, főleg rendbetevős dolog, pedig én itthon vagyok :) . A kedvemmel azért egyelőre nincs gond :), jókedvűen nem jutok egyről a kettőre :) ...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése