Semmi, semmi

kovtama | 9:14:00 |
nincs semmi különös. A hétvége szuper jó volt, bár kicsit zsúfolt minden, főleg a vasárnapi kirándulás. Abba sikerült mindent besűríteni, rokonlátogatástól kezdve a temetőt és egy finom éttermi ebédelést, Duna parti sétálást, majd haza és már este is volt. A gyerek meg is jegyezte, hogy olyan volt mintha nem is lett volna hétvége, hát tényleg olyan. Ha az embernek mind a két napon programja van pont ilyen érzés. Most meg már meló három napja, na itt is a hangulat.....arról inkább nem írnék. Elég annyi mindenhol lennék csak nem itt. És ez nem a közvetlen kollégák miatt van. 
Fáradt vagyok. Az eső esik, viszont legalább nincs hideg. De így meg nem lehet kint semmit csinálni. :/ A gyerek totál szétszórt, ma nyitásra rohantam a suliba, mert tegnap ott hagyta a telefonját a napköziben nem akartam megvárni, míg elkezdődik ott a nap, így legalább biztosan meglett. Nem kicsit voltam tegnap este kiakadva, mikor kiderült a suliban maradt. Mostanában legszívesebben megráznám vagy nem tudom, elég nagy önfegyelem kell hozzá, hogy leginkább verbális megrovásban részesítsem. És egyre inkább igazat adok a férjemnek lehet, hogy még így is sok a számítógép előtti ücsörgés, hogy hét közben már kevés, de hétvégén több. És ezért van a szétszórtság. Szóval eldöntöttem, ismét leülünk és átbeszéljük a dolgokat és karácsonyra tuti nem kerül a fa alá semmilyen műszaki dolog, pláne nem számítógépes játék. Mondjuk nem is ilyen ajándékon törtem a fejem, társason és kinti játékon, de felvilágosítom a gyereket, hogy ő se élje bele magát, hogy ha ilyet szeretne.  Nem lesz és kész. Hú, de elegem van! 
Lakásfestés projekt lesz nálunk. Elsősorban a gyereknél. Megkértem a férjemet, hogy mielőtt kimegy legyen egy tisztasági festés a szobájában és ha már az, akkor picit legyen a fal színe is "felnőttesebb". Meg ugye tervben van az ágya lecserélése, úgy hogy már a leendő bútorhoz igazodjon a fal színe is. 

Utolsó előtti sor, bodza, gyékény, aztán másik oldalon a bézses barnás árnyalatok közül valamelyik jöhet szóba.
Hát így. Semmi, semmi különös.


2 megjegyzés:

  1. Gyerek- ne is mond... rettentő agyalást csináltam a szülinapja körül - holnapután lesz - hogy megérdemli-e az ittalvós barátnős pizsipartit, amire vágyik. Egyértelmű, hogy - nem... és mégis meglesz, és az elveimmel most hadakozom rendesen, mert nem úgy viselkedik, nem úgy tanul, ahogy megfelelő lenne és egyáltalán.....
    Most kiveszek két nap szabit, mert az kell. Egyszerűen besokalltam, mármint úgy a sok teljesítetlen és előttem tolt dolgoktól, meg kell az, hogy több napot otthontöltsek. Rég éreztem így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szabin gondolkodom, de most éppen selejtezés lesz és leltár, amit én szoktam megcsinálni minden év végén. :( Szóval most nem fog beleférni, pedig tényleg agyilag is leamortizálódtam rendesen. :( Jó pihenést!! És szülinapozást.

      Törlés