Tegnapi szerzemények

Tudom már írtam, de tegnap ismét olyan jót nézelődtem. Már látom, hogy ez a két óra kevés lesz. :) Betévedtem a Müllerbe, imádom. Igaz, hogy drága (sajnos, sajnos) de minőségi dolgok vannak. Ritkán megyek oda, mert kb. az egész boltot haza tudnám vinni. Egyszer majd ha nyerek a lottón jól bevásárolok. :) Így leginkább csak nézelődtem már itt is vannak kint karácsonyos dolgok, játékok, ajándékok, csokik, mikulások ez meg az. Láttam nagyon szép őszi színes vastag harisnyákat, egyet majd jövő héten szeretnék venni. Az ára elég húzós volt, de nagyon jó minőség és a fekete kötött ruhámhoz szeretnék valami színeset. Sötétbordót vagy kéket, rozsdabarnát, esetleg szürkét.

A KIK is tele van már mindenféle karácsonyos dologgal. Lehet, hogy korai még hiszen csak október elseje, de nekem jól jött. Minden évben megfogadom, hogy nem az utolsó pillanatra hagyom a vásárlást, de sokszor sikerül még is. Most viszont vettem pár dolgot, amiket már a díszítéshez fogok használni. Igazán barátságos áruk volt.


Láttam nagyon klassz fa tálcát azt még szeretnék szintén a karácsonyi díszítéshez, hangulathoz.

Most pedig csinálok a családnak egy kis császármorzsát utána pedig elmegyek futni.

Megjegyzések

  1. Pénteken még akkor pakoltak csak kifele sajnos, mármint a Kikben, amikor ottvoltam... de holnap feltétlen megnézem!!! mert ilyenek nekem is kellenek, naná... :D csudis dolgokat vettél, de jó!!!
    Huh, én mindig elképedek - lehet, hülye falusi szokás... -hogy vasárnap nem "vasárnapi" menü van... nálunk mindig. Le nem mondanék róla :D. (

    VálaszTörlés
  2. :D Jók is azok a vasárnapi menük :) Legközelebb csinálok egy olyat is, jó kis húslevessel, rántott hússal...ubisalival. :) Én is megyek még jövő héten, szeretném apránként letudni az ajándékozást is, bár a gyereknek halvány lila dunsztom sincs mi legyen az ajándék...Úgy akarnám, hogy decemberre már csak az ünnepi ételekhez vásároljak ezt azt és ne más miatt.

    VálaszTörlés
  3. Én is sajnos úgy jártam, hogy épp pakoltak kifele a KIK- ben, így nem jutottam semmihez :)))) Pedig , de szívesen vásároltam volna már karácsonyi dekort! :)
    Az a lámpás csodaszép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, most is még folyamatosan pakoltak ki dolgokat míg én is vásároltam. Muszáj lesz még visszamenni :)

      Törlés
  4. Én már azért nem megyek ilyen helyekre sokszor, mert tudom, hogy úgysem tudok ellenállni egy-két (három..négy..öt...) szépségnek :D

    Az a szarvasos az mécsestartó???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mécsestartó :) Ha jól emlékszem olyan 1400 ft körül volt az ára és elég nagy a mérete.

      Törlés
  5. Szombaton én is bent voltam ezeken a helyeken, lehet egymásba is botlottunk.))
    Megnézted azt a web-oldalt az ékszerek készítéséről, melyet a múltkor küldtem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy elmentünk egymás mellett? :) Tanulmányozom, köszönöm és találtam egy csomó oldalt még! :) Csak az a baj, hogy ha leülök a géphez nehezen hagyom abba.

      Törlés

Megjegyzés küldése