A munka nagyobb

részével készen vagyok, éljen!! És már a novemberi könyvelés fele is kész, szóval haladok. Most már nyugodtabb vagyok, ki is írtam az év végi szabadságomat tegnap. 
Nem tudom ki hogy van vele, de mióta pár napja visszajött a téli hideg én egyfolytában fázom. :( Teljesen mindegy, hogy hány fok van a lakásban, 20 vagy 23 én akkor is fázom. Kint is, bent is. Remélem minél előbb hozzászokom a télhez, mert ez így nem jó.
Holnap már december.......holnaptól kezdve visszaszámolunk a gyerekkel, hogy mennyit kell még dolgoznunk a várva várt téli szünetig. Nem is tudok most miről írni, mennek a napok és mi csak nézünk utánuk különösebb történések nélkül....

Megjegyzések

  1. Ma tömegközlekedéssel megyek képzésre, így kicsit túlbiztosítottam magam: előszedtem a hosszú télikabátomat, vastag harisnyát húztam a nadrág alá, és egy brutál vastag hosszított pulcsit készítettem ki. Lehet, hogy túllőttem a célon kicsit... :D Egyébként ha jól tudom, te is kocsival jársz dolgozni. Nekem meggyőződésem, hogy ezért vagyok fázósabb, mert eleve nem vagyok kint hosszasan a hidegben (csak hétvégén a programokon, akkor meg beöltözök), a kocsiba valahogy az ember lazábban öltözködik, nem?
    A munkabeli haladáshoz gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, sajnos kocsival. Ez elég nagy szívfájdalmam annak ellenére, hogy kényelmesebb és praktikusabb főleg télen, de emlékszem még amikor nem itt laktam, ahol most és a régi helyen volt rendes buszjárat mennyire szerettem bevackolni magam az ülésbe és olvasgatni vagy csak nézni ki az ablakon....a legjobb persze az lenne, ha gyalog tudnék járni, de ahhoz ide kellene költöznünk Harkányba. Jó lenne.

      Törlés
  2. Tegnap mentünk járni a kutyával, nekem a lábaim, combjaim fagytak meg, siettünk is haza. Sajnáltam is, de fáztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagy sétákra gondolok, alig várom már :) Sajnos mostanában keveset foglalkoztam a kutyával. :(

      Törlés
  3. Ó,de ügyes vagy,hogy ilyen céltudatosan haladsz előre!!!!!Én most ellankadtam. Rostálom ki a porgramokat ,az estieket,a munka utániakat,mert akkor elfutnak a napok, meg az erőm is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is vagyok ismét. Este alig van erőm.

      Törlés
  4. A tegnap csak -2 fok volt és mégis annyira fáztam - bent meg 23 fokon is dideregtem, nem győztem rakni a tüzet... de tapasztalat, hogy kell pár nap, amig megszokjuk a hidegebbet - és van időszak amikor a -2 melegnek számit :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése