A tegnapi nap sem egészen

úgy alakult, ahogy elterveztem. Úgy látszik mostanában csak ilyen van.  Én bent voltam a házban, főztem éppen a férjem meg kint a kertben, mikor egyszer csak jött, hogy jöjjek gyorsan, mert a kutya valamit csinált magával, nagyon prüszköl és véres az egész szája körül. Na mindjárt lett három infarktusom, meg ezer vérnyomásom mikor megláttam. Csak dörzsölte a száját a földbe, mi meg alig tudtuk lefogni, hogy megnézzük mi van vele. :( Totál bágyadt az egész kutya, máskor mindig ugrál, meg pattog most pár perc alatt látszott, hogy valami nincs rendben. Telefonálás orvosnak, hogy mikor rendel, délután négy. De jó, ekkor volt két óra. :/ Mindegy, lesz ami lesz meg kell várni, addig megfürdettük, tiszta kosz volt még sem visszük így. Elvittük, nem látott semmit, de mondta, hogy egy másik orvosnak van endoszkópos vizsgálatra berendezett rendelője, kutyát eltudja altatni és aztán megtudják nézni ott, fél hétkor van időpont. Ekkor a kutya már azért jobban volt, bár amikor tüsszögött továbbra is vérzett az orra, de már nem olyan nagyon. Ok, akkor volt fél öt, menjünk haza a gyerek otthon, elvisszük szüleimhez aztán kutyával ismét útra kelünk, de jó 40km-re van a rendelő csúcsszupermijönmég??? Ja és pénzünk sincs, mert kp-ban szinte sosem tartunk otthon pénzt (ha kell valami ott a gyerek zsebpénze. :D nem, de egyébként tényleg volt, hogy ő adott kölcsön) forintunk meg általában csak annyi, ami fizut én kapok, de most meg még az sincs, bank bezárt, szóval még ez is. Majd otthonról felhívjuk a klinikát, még is mire készüljünk. 25ezer. Na, itt már picit azért leültem és mélyeket lélegeztem. A kutya meg már egészen jól volt, már ugrált és a macskát is megkergette, szóval határozottan jobban nézett ki, de még mindig tüsszög. Ok, felhívom a dokit ismét, hogy most ez van és mennyire kell ezzel sietni. (egyébként toklászra gyanakodtunk, hogy azt szippantott fel az meg azért elég gázos növény, mert befúrja magát a bőr alá, meg tályog lesz meg ilyenek) Azt mondta, hogy végül is nem kell rohanni, mert egy két napig meg is figyelhetjük romlik e az állapota, lázas lesz e, jön e valami az orrából, bágyadt szóval ilyenek a kutya meg nem fog belehalni, ha az a hülye növény lenne, szóval várhatunk vele egy két napot, de ha romlik az állapota akkor vigyük és műtét. Na, így már azért jobban tetszett, mert lehet, hogy semmi sincs benne és akkor utazással együtt kidobtam egy csomó pénzt csak azért, hogy megnézzék, ha meg baj van akkor azt észrevesszük és akkor úgy is vinni kell és akkor persze nem számít mennyi csak a kiskutya legyen jól. Úgy hogy maradtunk itthon, kutyus az előszobában heverte ki a fürdetést meg az orvost. Én meg kimentem a kertbe megnézni, hogy amerre bóklászott van e ilyen növény. Egy darab nem volt csak a málnás. Szóval még az is lehet, hogy egy elszáradt málnavessző ment az orrába, ahogy ott fötört és az sértette meg belülről. Egy szó, mint száz mára már tök jól van a kutya, igaz néha tüsszög, de vér nincs, ugrál, futkos, eszik rendesen, iszik, nedves az orra, szóval tisztára olyan, mint szokott lenni és egyelőre nincs semmi baja. Remélem ez így is marad. 
Ma pedig kint voltunk, kerteztünk ismét. Rengeteg levél van még, persze sok fa van már , amit ültettünk két hatalmas dió, cseresznye és a többi. Ilyenkor nem túl jó, hogy ennyi, bezzeg nyáron. :) Ültettem még virághagymákat, ültettünk egy babarózsa bokrot, férjem csinált egy sziklakertet. 
Holnap délelőttre pedig városban mászkálós napot tervezek egy picit. Nézelődöm, hátha férjemnek is találok valamit, benézek ide oda. Főznöm nem kell, máról marad ebédre a fiúknak, csináltam egy sütit is. Recept innen.
Jó lett nagyon, bár mivel most nekik kedveztem és sima liszttel és fehér cukorral készült én nem eszem. Helyette almát, mert idén olyan finom termett a kertünkben, hogy már napok óta minden este azt eszek, pedig nem is szeretem alapból az almát. Illetve egészen addig szerettem, amíg terhes lettem. Akkor valahogy nem bírtam megenni és ez mostanáig is így van, bár időnként egyet egyet most már igen, mert tudom hogy jó, de már sosem lesz a kedvenc gyümölcseim között.
Szóval holnap lopok pár órát magamnak, aztán hétfőn sajnos ismét munka. De addig még van másfél nap. :)

Megjegyzések

  1. Lényeg, hogy jól van, ha már macskát is kerget.Jó kis izgalom lehetett. Nekem is vannak boltokban kellemetlen perceim mert kártyám van, s nem lehet mindenhol kártyával fizetni, akkor jön a mi fér még bele a pénzembe? S fillérezünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, de az a legjobb amikor egy kenyér és egy tej van a kosaramban és azt is kártyával fizetem. Annak nagyon szoktak örülni a mögöttem állók. :)

      Törlés
  2. Húú jól megijedhettél, szegény kiskutya, nekem is a toklász jutott egyből az eszembe, de akkor lehet, hogy a málnába rohant bele... remélem minden rendben van vele!

    VálaszTörlés
  3. Ezek a büdös négylábúak, a frászt tudják hozni az emberre.. örülök, hogy jobban van...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése