Annyira lefárasztott

a tegnap nap, hogy itthon már be sem kapcsoltam a gépemet. A munkahelyem....nem mondok semmit, tény most már nagyon igyekszem, hogy pénteken itthon maradhassak egy napot. Ma egyedül leszek fél napot, mindenki összevissza. Aztán hazaértünk és gyorsan összedobtam egy cukorborsó főzeléket, csináltam fasírtot és tükörtojást hozzá és fél nyolckor bebújtam az ágyba olyan fáradt voltam. Agyilag leamortizálódtam, de ez rányomta a bélyegét mindenre, úgy hogy ágyba kerültem és szerintem fél kilenckor már aludtam. Nem is emlékszem semmire. 
Ami jó Kiskorú írt egy négyes dolgozatot matekból, nos ezért szoktam kiakadni. Amikor éppen olyan kedve van jól megírja, amikor meg nem érdekli akkor meg rosszul. Nem az van, hogy mindig rossz vagy mindig jó, hanem ingadozó. Na mindegy, ettől függetlenül nagyon örültem. 
És remélem, hogy ma nem lesz semmi mert tegnap őt is hagytam békén nem nyúztam és nem kértem semmit tőle, bízom benne hogy a napköziben tanult, ma amúgy sem lesz nehéz nap.

Megjegyzések

  1. Óh, már, a minap az ajándékos poszt, most meg a nagytakarítós tervek! Én meg futok itt az események után. Lehet, hogy kéne nekem is lopnom egy-két napot itthoni nagytakarításra? na, most elgondolkodtam. Meg is nézem, hogy állok a szabadságokkal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A férjem mondjuk forgatta a szemeit, hogy ilyen hülyeségre elpazarolok egy napot.De úgy álljak neki az adventi díszítésnek, hogy elmarad a nagytakarítás? Nekem az olyan fura.

      Törlés
  2. Nagyon ismerős. Agyhalottként értem haza, főztem (gombapaprikás szezámmagliszt tésztával), tanulás a gyerekkel - az szerencsére gyorsan ment, de csak azért, mert vasárnap mindig előre tanulunk a következő hétre, nem csak hétfőre. Én is kidőltem, viszont a kicsi benáthásodott, így alig aludtam valamit. Na majd ma jobb lesz. Este Rúzsa Magdi & Presszer Gábor koncertre megyek. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó kis koncertre mész, érezd magad minnél jobban!)

      Törlés
    2. Gyógyulj, jobbulást! A koncert tuti jó volt. :)

      Törlés
  3. Tami lenne egy kérdésem e-book olvasóval kapcsolatban. Te milyen márkát vettél - tudom dicsérted mindig - és milyen áron? eMAG-on megint lesz fekete-péntek, és már van egypár megrendelés a kedvencekben, amit pénteken szeretnék megvenni az idén is.
    Köszönöm válaszodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én ezt vettem és tökéletesen megvagyok veled elégedve. Akár ezt, akár másikat választasz arra figyelj, hogy minél több fájlt tudjon olvasni, mert anná kevesebb könyvet kell átkonvertálnod. Ebben, ami én vettem van beépített led világítás, ami az esti olvasáshoz jó, mert közvetlenül a szöveget világítja meg, nem kell külön éjjeli lámpa hozzá. Amúgy akkora fénye van, hogy simán bevilágítja a szobát. Az előző olvasómban nem volt, mert nem tartottam fontosnak, de megmondom őszintén sokkal kényelmesebb így este olvasni. Itt találsz róla bővebb információt:
      (ja, 25ezerFt volt)

      http://www.alcordigital.hu/termek/alcor_myth_led_e_book_olvaso

      Törlés
    2. Köszönöm szépen, hogy válaszoltál és felhívtad a figyelmemet egy-két dologra. Te hol vetted?
      Emlékszem, hogy jókat írtál erről az olvasódról.

      Törlés

Megjegyzés küldése