El sem hiszem

hogy két hét múlva advent első napja. Végre el lehet kezdeni a díszítést a lakásban, előkerülhetnek a kincsek, amit az ember erre az időszakra őriz.Várom, várom, várom. :)
Tegnap este még megnéztem Erzsébet királynőről szóló sorozat második részét. Annyira jó.
ITT nézheti meg, akit érdekel az élete. Hála, hogy angolul van csak magyar feliratot raktak alá, én ezeket a filmeket szeretem.
Csak csapongok ide oda egyébként. Ezer dolog jár a fejemben amit szeretnék, de olyan nehezen mozdulok meg az az igazság. Mindenféle téren. Tudom, hogy nem az a legfontosabb az életben, hogy mindig fittek legyünk és ami ezzel jár, de én már fél éve elég ramatyul érzem magam a bőrömben, de hogy igazán mindent beleadva odafigyelnék a dolgokra,na az nem mindig megy. Nem is értem a celeb csajokat hogy tudnak mindig topon lenni, mindig mosolyogni, mindig csaaaaaaaaaak pozitívan beszélni az élet nagy dolgairól. :P Nekem valahogy nem megy :/  Megint hetek óta tolom a holnaptól figyelek, hogy mit mikor eszem és a holnaptól felhúzom ismét a futócipőmet dolgot. A másik meg, hogy belenézek a tükörbe és most pont az tükröződik vissza, amit belül is érzek. Kivetítődik a jajdeszarul érzem magam dolog és kb. mint a saját öreganyám (ahogy szokták mondani) néz vissza rám. El kellene mennem fodrászhoz, kozmetikushoz, lakkoznom kellene, kicsit ezt azt csinálni, hogy megint nőnek érezzem magam, de (és most itt is visszaüt) szarul érzem magam a bőrömben most ezek is hátrébb szorultak. Össze kell kapnom magam én mondom. Fejben tök jól megy egyébként. :)
Mintha mázsás súlyt cipelnék a vállamon, de tényleg.
Ráadásul most még munka után el kell mennem bevásárolni, egyrészt mert nincs otthon a hűtőben semmi értelmes dolog, de még a mai napon kitalált két napra főzök töltött káposztának való sem. :/ A fiúk viszont örülnének neki az tuti, főleg a férjem és különben sincs jobb ötletem. Ez a főzés is macera nekem mostanában. (mi nem??) Másrészt meg a kutyusnak sincs ennivalója.
Megint sötétben érünk haza.  :/ 
Kellene vennem valami vitamint télre. Hiába eszek elég gyümölcsöt és zöldséget lehet, hogy még sem elég. Jajmindenbajomvan. :/ Ezek nem az én napjaim. Még az a jó, hogy a szerda a legkönnyebb napja a gyereknek, így nem kell vele tanulni. Na most az még szép lenne estére.





Megjegyzések

  1. Nekem elég, hogy a saját anyám néz vissza rám lassan a tükörből.... :D
    Na mindegy. Egyetértünk. Egyetérzünk... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mertem az anyámat említeni :D :D :D Jobb messziről gondolni rá :D Nyaff:(

      Törlés
  2. Jaj, töltöttkápi! Muszáj lesz főznöm! :)
    Nekünk a péntek a legkönnyebb...akkor nincs tanulás. Imádom! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint soha? :O Ha igen akkor azonnal átakarom íratni a gyerekem! :)

      Törlés
  3. Együttérzek veled!!!!Nehéz az asszonyok élete.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát most nagyon így érzem :) De egyébként szerintem bárki bármit mond, a mi vállunkon több van.

      Törlés
    2. Köszönöm a filmet,megnézem.És nagyon jó,hogy angolul van!!!!!!!!!

      Törlés
  4. Készítettem listát, hogy milyen díszeket fogok készíteni és azokhoz mire lesz szükségem, de a boltig még nem jutottam el.
    A kórházi listám is hiányos. Sőt, még a Bogyókámnak is vennem kell pár dolgot, pedig fejben minden olyan szépen működik. :)
    A cele csajok meg....jóóó sok pénzt markolnak fel a pozitivizmusukért. Asszem, úgy nekúnk is menne. :D :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése