Én igazán

próbálok dolgozni, koncentrálni meg minden ilyesmi de valahogy nem megy. Nem megy ma nekem ez mindenféle világfájdalmam van, hogy ma itt kell ülnöm. (sejtem egyébként, hogy holnap is ez lesz) Tudom örüljek, hogy van munkahelyem, örülök is de ezen kívül nem vigasztal semmi más. Otthon szeretnék lenni, sütni,főzni tervezgetni, képeket menteni a pinterestről, ötletelni, bármi mást csak nem a számok és a kinyomtatott listáim fölött ücsörögni. :( 
Szegény gyerekem, gondolom ő is pontosan ugyan így érez a mai első iskolás napján. :( Nyüssz.

pinterest

Megjegyzések

  1. Nyah... hát nem pont ezt akartam én is mondani....? :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem már emlék, de volt benne részem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem arra mikor írtad, hogy elég volt és végre szabad lettél. :)

      Törlés
  3. Ugyanígy vagyok én is naponta.:( Még pár évig ki kell bírnom. Álom : bárcsak választhatnánk mi nők, hogy mikor mehetnénk nyugdíjba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még jó pár évig nekem is. Nem is a munkával van baj, hanem hogy úgy érzem valahol megrekedtem, nem fejlődöm, leépül az agyam, nincs szükség a munkámhoz nagy gondolkodásra és még váltani sem nagyon tudok, hiába nézem az állásokat, ebben a megyében még munkahely sincs sok. :/ Mikor naponta látom, hogy állítólag hány ezer üres állás van mindig arra gondolok, hol? Az ország melyik részén?

      Törlés
    2. Nálam is ez a gond... teljese nyugis munkahely - ilyen szempontból hál' Istennek - de semmi kihívás, fejlődés, csak a rutin... nem igazán agyforgatós meló. Viszont váltani én sem merek-tudok, mert ez meg biztonságos.... szóval kicsit csapda is.

      Törlés
    3. Pontosan. És annyira meg nem is keresek szarul (persze hálisten) hogy még amiatt is kicsit jobban beleássam magam.Persze ennek én vagyok az oka.

      Törlés
  4. Én elvoltam tegnap, volt mit csinálni, csinálgattam (szöszöltem, ahogy szoktam fogalmazni), haladgattam. Rossz nyelvek szerint nagyon kipihentnek látszottam még a délelőtt folyamán, mint aki szabadságon volt előtte. :-) Mondjuk délutánra már éreztem, hogy OK, elég volt ennyi, most már mennék haza...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most megpróbálok nagyon pozitivan hozzáállni a mai naphoz, hogy legalább gyorsabban elmúljon a délelőtt :D

      Törlés

Megjegyzés küldése