Hajnal óta esik

és szürke borongós az idő odakint. Szeretem ezt, na nem az esőt, hanem a szürke borongósságot, mert ilyenkor élvezem, hogy csak a sarkokban ég egy egy pici lámpa, hogy ez az idő kifejezetten várja, hogy végre mécsest gyújtsak valami finom illóolajat rakjak, ami belengi a lakást. Most kedvem sincs nagyon elindulni a gyerek iskolája felé, kedvem lenne itthon maradni, sütögetni, kuckózni, olvasgatni. 
Én már lassan visszaszámolok, még kb. 3 hét és a férjem elindul. Ezért pár nap múlva nálunk elkezdődik az igazi felfordulás, a mit kell még elrakni, elintézni, még gyógyszert kiváltani, ezt berakni, azt kivenni, ez már nem fér be, azt még azért bele kellene rakni....totál idegroham. Ezen a részen jó lenne már túl lenni. Mindenki ideges lesz én attól, hogy érjen ki rendesen ő attól, hogy utálja ezt a várakozást, itthon már nem tud mit kezdeni magával a rossz napok miatt, akkor inkább menjen és dolgozzon ott. Van még egy kóbor nap szabadságom azt arra az időszakra tartogatom, mikor még suli van, de én akkor itthon maradok egyet és jól átesek a karácsonyi nagytakarításon. 
A munkahelyen most hajrázom, selejtezem és leltárt készítek. Ezt december 21-ig be kell fejeznem, mert 22-től itthon leszek, nem tudom elégszer mondani mennyire várom már!
Az eső meg szakad ezerrel, de legalább hó nincs. (még) Be kell mennem a boltba, tegnap nem vásároltam. Rántott sajt lesz az ebéd, sajtot és zsemlemorzsát kell vennem, férjem csinálja a házi tartármártást hozzá.
Na itt tartottam, aztán elindultunk.
Rendesen szakadt az eső, mire beértünk. Kiskorú már egyedül megy a suliba, csak megállok egy parkolóba de tudja merre kell menni, így én is azonnal mehetek a dolgomra. A rossz idő ellenére mindenhol tömeg volt. Nem tudom, hogy ez a kinti munkaerő hazalátogatásának vagy a hazaküldött fizetésnek az okozója vagy valóban kicsit jobb a helyzet az országban (jó lenne ha így lenne, legalább is munka és jövedelem szempontjából, a többiről meg tudjuk, hogy milyen) de tömeg és tömeg és tömeg. Aldiba mentem, mert az volt legközelebb ott vásároltam be, pedig az én véleményem az, hogy egyáltalán nem olcsó. A Lidl pl. szerintem olcsóbb. No mindegy, arra tökéletes volt, amire nekem kellett. Aztán átszaladtam a KIKbe, mert Krikszi mondta, hogy megint vannak jó dolgok és a többi boltban pedig ezer ember ahogy benéztem ide oda be se mentem annyian voltak, úgy hogy ez volt a legkézenfekvőbb. Na és most lett elegem az az igazság. Megint pakolásztak ki, a dobozoktól alig lehetett menni a sorok között, páran voltunk bent de így totál olyan volt, mintha egymás hegyén hátán lettünk volna, szóval nekem így elég is volt azt hiszem. :) Vettem még pár apróságot, tényleg csak pici dolgokat és azt hiszem a karácsonyi díszítésemhez minden megvan amit elképzeltem. Szerintem itt be is fejeztem, már csak kézzel készítek ezt azt, amit a pinterestről mentettem el.
Szerintem egyre inkább karácsonyi hangulat van mindenhol, én ezt láttam az embereken is valahogy mindenki ilyen hangulatba kerül lassan. Sokan nézelődnek, gyűjtik az ötleteket, sokan már vesznek ezt azt.
Na megyek, ígértem a családnak mákosguba tortát. A receptet ITT találjátok, én már másodszor készítem el, mert nagyon finom. :) Én változtatok rajta, teljes kiőrlésű kiflivel és eritrittel csinálom. Aztán leülök a fenekemre és olvasgatok kicsit vagy keresek valami romantikus "sírós" filmet. Most ahhoz lenne kedvem.



Megjegyzések

  1. A férjed külföldön dolgozik? Karácsonyra se jön haza?

    VálaszTörlés
  2. Engem is ezek a filmek kapcsolnak ki. "Elvarázsolt április". Ismered? Linkeltem nálam, de már nem jeleníthető meg.

    VálaszTörlés
  3. Én is a Kikkben jártam tegnap. Tapasztalat ugyanaz. Kipakolászás, kerülgettem a sok dobozt. viszont sok szép dolog volt most tényleg. Rengeteg mindent meg tudtam volna venni, de engem azt tart vissza, hogy nem akarok még több dolgot felhalmozni. Azért egy két apróság hazajött velem. Két pici dísz, egy karácsonyi mintájú fém doboz és egy szép piros sütőtál. Elképzeltem, hogy a szintén hosszúra tervezett karácsonyi szabi alatt abban fog sülni a crumble. ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése