Hétfő, pont így érzem

De legalább kipihentem magam, legalább is könnyebben ébredtem, mint a múlt héten bármelyik nap. Jó mélyen aludhattam, mert éjjel egyszer sem ébredtem fel máskor meg kétszer háromszor is felébredek. 
Kávézom, és bekapcsoltam a tv-t is valahogy most nem vágytam a csendre. És még szerencsém is volt, mert éppen az előbb kezdődött a Julie&Julia két nő egy recept film, ami egyik kedvencem Meryl Streep és Amy Adams főszereplésével. Amy Adams filmbeli lakása a maga kissé lepukkant formájában, de kissé franciássá sikerült berendezésével is nagyon tetszik nem csak maga a történet. 
Azon gondolkodom, hogy kiveszek péntekre egy nap szabadságot és megcsinálom a karácsonyi nagytakarításom nagyobb részét. (bútorok elhúzkodása főleg) Vasárnap advent, legyen tisztaság és elkezdhetem díszíteni a lakást. Még vacillálok rajta pár napot, mert annyi dolgom van még a munkahelyen, hogy át kell gondolnom belefér e ez az egy nap kiesés. De most nagyon akarom.
Végül tegnap késő délutánra csak összeszedtem magam, kikérdeztem a gyereket ( teljesen egyedül, mindenféle könyörgés nélkül megtanulta a biológiát) szépen el is mondta amit kell, aztán még csináltam mára egy rakott brokkolit ami igencsak jó lett. Amolyan mindent bele amit találsz módjára. Megfőztem egy kisebb fej brokkolit, raktam rá maradék főtt rizst, arra két chilis tonhalkonzervet, majd az egészet leöntöttem joghurt, két tojás, reszelt sajt, pici mustár, só, bors keverékével és ennek a tetejére még morzsoltam márványsajtot is, majd beraktam a forró sütőbe átpirítani az egészet. Mondhatom, hogy nagyon finom és hiphop kész lett. Véleményem szerint az ilyen mitfőzzeknincssemmi vagy dobjukösszeaminkvan dolgokból kerülnek ki a végén a legjobb ételek. Amúgy is szeretem az ilyen bedobjuk a tepsibe dolgokat, amik megsülnek maguktól és legalább nem kell ott állni a tűzhely előtt. 
Lassan összeszedem magam, legalább is ez a terv. :) 




Megjegyzések

  1. Nekem a kedvenc ételeim az ilyen sütőben összesült csodák. :) Nálunk lasagne volt tegnap, de most nem döntöttem csúcsokat ízben, azt hiszem. :) Szép hetet! Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lasagnet fogok egyik nap csinálni, ma reggel döntöttem el. :)

      Törlés
  2. A "dobjukösszeaminkvan "-ez nagyon jóóóó!
    tegnap du. a karácsonyi díszes dobozokat rendeztem, mert az utóbbi években kezdett káoszos lenni. Egy dobozt még nem találok, de ma este újra nekiállok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyire vártam a karácsonyi készülődést, most annyira kérnék pár nap időeltolódást. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése